Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 23:58

die "van mij" is ook nog niet echt een man hoor! is nog maar jochie van 23!
maar: hij is lief, heeft onwijs mooie donkere ogen, is (voor zover ik hem gesproken heb) wel intelligent, heeft zeer waarschijnlijk binnenkort wel geld om de paarden hobby te bekostigen...
alleen die lengte dus... alstie langer was geweest was ik zo met hem mee gegaan en noooooit meer thuis gekomen! Knipoog
*dream on, hij wordt gewoon netjes beroemd en ik zit over een jaar voor mtv te kwijlen dat ik toen, ooit, lang geleden enz*

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 10:12

Laura schreef:
Misschien moet ik amar een topic openen welke boktman een boktmeeting-date met mij wil, krijg ineens ook verdachte pb'tjes Extreme duivel Schijnheilig

Ineens blijkt dat op zoek gaan meer mogelijkheden opent dan niet op zoek zijn haha Haha!

Whaaaahaha.. lach me rot, Laura ik woon best dichtbij; doe jij ze verzamelen, kom ik ook kijken Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 12:27

Laura schreef:
Misschien moet ik amar een topic openen welke boktman een boktmeeting-date met mij wil, krijg ineens ook verdachte pb'tjes Extreme duivel Schijnheilig

Zie je wel! Er is altijd hoop! Extreme duivel

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:19

Nikita"]
[quote="Laura schreef:

Ineens blijkt dat op zoek gaan meer mogelijkheden opent dan niet op zoek zijn haha Haha!

Whaaaahaha.. lach me rot, Laura ik woon best dichtbij; doe jij ze verzamelen, kom ik ook kijken Haha!
[/quote]
Dan kunnen de mannen best ook wel Carpoolen (of desnoods BUSpoolen) die kant uit, wordt t toch nog een soort van Boktmeeting Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:20

Ik ben ook errug nieuwsgierig!!!

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:24

Laten we eens kijken of er voldoende animo is onder de singles om te meeten Lovers haha

Iemand interesse? - ik meld me alvast aan Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:24

Me to!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:25

Niet zo heel erg lang geleden heb ik bij Bart nog voorgesteld om een datinghoek te maken hier op bokt, voor alle zielige singles hier. Dat plan is nog niet ten uitvoer gebracht en er moest zelfs nog over besloten worden...
Het zou wel een leuk idee zijn he??? Toch? Ja toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:33

volgens mij word dat een beetje een zielige single-vrouwen hoek, want het aanbod van mannen (en dan heb ik het nog niet eens over leuke mannen... Lips are sealed) is toch zeer beperkt hier.

Een collega van mij zat vandaag naast me aan de telefoon tegen iemand te vertellen hoe 's avonds op de bank de kat aan haar oorlel komt sabbelen, en dat ze dat dan maar toestaat bij gebrek aan beter...

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:35

Zep schreef:
Een collega van mij zat vandaag naast me aan de telefoon tegen iemand te vertellen hoe 's avonds op de bank de kat aan haar oorlel komt sabbelen, en dat ze dat dan maar toestaat bij gebrek aan beter...

Ik ken een paard wat je ook graag aflebberd Schijnheilig Of ik het toesta is een ander verhaal...... ik 'heb' beter Tong uitsteken Knipoog

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:45

Hahaha, wat een beesten! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:45

Zep schreef:
volgens mij word dat een beetje een zielige single-vrouwen hoek, want het aanbod van mannen (en dan heb ik het nog niet eens over leuke mannen... Lips are sealed) is toch zeer beperkt hier.

Dat zeg jij...
Maar er zijn zeker meeeeeer single vrouwen dan single mannen, that's for sure.

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:47

Lovely schreef:
Niet zo heel erg lang geleden heb ik bij Bart nog voorgesteld om een datinghoek te maken hier op bokt, voor alle zielige singles hier. Dat plan is nog niet ten uitvoer gebracht en er moest zelfs nog over besloten worden...

Daar ga ik helemaal in mee Pling

... En Zep, we verwachten gewoon dat elke bokker met vriend, al zijn vrienden regelmatig laat meebokken Haha! Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:51

Zep schreef:
...want het aanbod van mannen (en dan heb ik het nog niet eens over leuke mannen... Lips are sealed) is toch zeer beperkt hier.

ik voel me aangesproken, Zep.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:54

Lovely schreef:

ik weet niet hoor lovely, maar je klinkt zelf ook wel errug enthousiast. hoezo dat?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:04

Citaat:
... En Zep, we verwachten gewoon dat elke bokker met vriend, al zijn vrienden regelmatig laat meebokken

Maar die zijn ook bijna allemaal bezet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:04

SuperPepeijn"]
[quote="Lovely schreef:

ik weet niet hoor lovely, maar je klinkt zelf ook wel errug enthousiast. hoezo dat?
[/quote]

Inlevingsvermogen?
BTW, je hoeft je toch niet aangesproken te voelen want sinds wanneer ben jij beschikbaar ....????

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:10

Zep schreef:

En bedankt, we won't take that as a compliment, right? Knipoog

Er zijn onlangs wat show jezelf topics geweest, volgens mij zat er toch wel wat tussen?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:11

Lovely schreef:
Inlevingsvermogen?
BTW, je hoeft je toch niet aangesproken te voelen want sinds wanneer ben jij beschikbaar ....????

nu heb ik ook al bewondering voor je inlevingsvermogen. kan niet op.
ik ben niet idd (meer) beschikbaar. sjit daar gaat mn fanclub.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:23

Trouwe aanhanger nummer 1 meldt zich Maan Knipoog Tong uitsteken .

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:25

Jurga schreef:
Trouwe aanhanger nummer 1 meldt zich Maan Knipoog Tong uitsteken .
Jij blijft me trouw??! Ahhh! Dat zijn nou de echte fans he! die DIE HARDS!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:40

Zep schreef:

He en bedankt he... Scheve mond\

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:43

r0b1n"]
[quote="Zep schreef:

He en bedankt he... Scheve mond\
[/quote]

voelde je je aangesproken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:52

Ach het merendeel is bezet, of blond, of te jong, of homo, of heeft een paard Extreme duivel Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:54

Nikita"]
[quote="Lovely schreef:

Daar ga ik helemaal in mee Pling

... En Zep, we verwachten gewoon dat elke bokker met vriend, al zijn vrienden regelmatig laat meebokken Haha! Haha!
[/quote]

Maarrre als je single bent, ben je toch niet zielig!!!!!!!!!, ik niet in ieder geval, heb het hardstikke naar mijn zin! Haha!