Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Re: Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:35

3 repetities krijgen om naar achter door te geven en dan te zeggen: meneer, ik krijg 3 toetsen, lijkt me een beetje overdreven, niet Vork

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:59

Haha dat heb ik ook heel vaak.

Of 2 blaadjes voor je wiskunde toets krijgen en dan zeggen: ''meneer iemand heeft mij perongelijk 2 blaadjes gegeven''.

Bij ons is het namelijk standaart dat je 2 blaadjes voor een wiskunde toets krijgt.

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 19:03

gister..bij mij in het zwembad.. als een stuk van je bovenbikini een beetje naar de zijkant floept.. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:01

vandaag.. heb je het met een meisje over die leuuke collega, kijk je onder de bakken door, je kan em niet zien dus schuif je even een stukje op, kijkt hij ook net naar jou.. oepss k heb maar even gezwaait, en daarna met de slappe lach doorgewerkt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:22

Nee ik dan pas Clown

Ik moest van t huis naar de schuur en mn zusjes slippers lagen op de mat.. dus ik trek die aan (veels te klein natuurlijk) en zeg heel melig: KIJK EENS WAT N MOOIE SLIPPERS! (om mn zusje te stangen Tong uitsteken )
Zegt mn moeder: TREK UIT! die was ik net aan het schoonmaken, daar heeft de kat over heen gepiest Clown

oeps..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:25

Haha oja en pas stond ik in n club een beetje melig te doen enzo *weetniet meer precies* en toen stootte ik keihard zo'n gozer zn biertje uit zn hand... op de vloer, half over m heen..
Dus ik: Bloos sorry
hij: Ja kijk, zo sterk ben jij nou Tong uitsteken
hihi kon dr wel om lachen Haha!

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:49

op mijn tv moet ik altijd een kleine mep geven voordat ie aangaat, dus ik zat op mijn bed en drukte hem aan geef hem een klap; geen reactie. nog 10x meppen en dan kom ik erachter dat de stekker er niet in zit Clown

Tschiffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 11:56

Nou, ik ging dus naar een snack bar.
Dus ik zette mijn fiets neer. zie ik daar echt een lekkding staan joh Bloos!o

Dus ik kom zo binnen,

struikel
ik
over de drempel!!
Zo tegen HEM aan Bloos!

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:53

Haha, wat een geweldig topic!

Ik zal ook even mijn bijdrage leveren Tong uitsteken :
- Ik was heel lief m'n moeder aan het helpen met de boodschappen, laat ik een volle en dichte colafles heel lomp vallen; ding stuitert de hele keuken door. Nog niets aan de hand Schijnheilig . Volgende dag had ik wel trek in cola, en toen dacht ik: Die fles staat nou al een dagje, komt wel goed. Laat ik hem voor de zekerheid nog in de wasbak openmaken, dan kan er niets foutgaan... *kuch Clown * Samenvatting ravage: Onze splinternieuwe net verbouwde keuken kon opnieuw gestuct worden, Anne had een flinke douche nodig, en de hele middag ben ik bezig geweest met dweilen... Clown
- Ik ben ook ooit nog zo slim geweest om de huistelefoon in een sneeuwbui buiten te laten liggen...
- Nu we het toch over telefoons etc hebben. Zo'n superleuke jongen vroeg mijn nummer, en ik brabbelde een nummer. Bleek het naderhand die van m'n beste vriendin te zijn geweest Tong uitsteken
- Ik had een *piep* van een mentor. Echt niemand mag hem, maar hij mij wel. Iig, ik was op de weg naar school met m'n vriendinnen, en we waren hem compleet aan het uitbokken omdat hij weer iets lomps had geflikt. Op het hoogtepunt van onze scheldkannonade draait een vriendin zich om... en kijkt recht in het gelaat van onze mentor...*schaam*
- Op de kermis heb je bij ons altijd de "Breakdance"; zo'n draaiend plateau met karretjes waar je in rondgespint wordt. Nouja, ik en m'n vriendin wilde ook een rondje, en toen de rit daarvoor bijna afgelopen was, wilde ik alvast een karretje bemachtigen. Dus ik sprong op dat draaiende gevaarte. Wist ik veel dat 't plateau nog zo hard ging Clown Ja hoor, Anne lag languit op d'r snuffert. Pas na 4 rondjes had ik door waar ik was en wat er gebeurd was, en intussen had de hele omgeving al uitgebreid kunnen genieten van mijn verdwaasde hoofd Tong uitsteken
- Hier nog een klassieker: We waren lekker met een groep aan het zingen. Nee, ik kan niet zingen, maar boeie, hoort toch niemand als je met zoveel bent! Maar net als ik vól overtuiging erin begint te komen en lekker gaat blèren, blijk ik de enige zingende te zijn Tong uitsteken En vals dat 't was Bloos
- Afgelopen week was ik met een paar vriendinnen verwikkeld in een heel serieus gesprek. Dat ik 't niet zo interessant vond hield ik netjes binnen. Maar, opeens trok mijn bovenarm mijn aandacht: "Wat heb ik toch een droge huid!" Het was meer dan een gedachte geweest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:17

vandaag, zou de dozen op de lopende band zetten, zet ik 1 net op t randje dus die kiepert om, naja liggen dan 40 kippenpoten op de grond, en ik stond verbaast met een doos in mn handen..
kijk es naar die doos, kijk naar de grond... o k*t!! colega's lachen.. en ik ook Tong uitsteken
moest stellingen wegrijden en een vriendin roept me, rij ik zo met die stelling over mn hak heen, is helemaal dik en blauw, 2 minuten daarna zat mn hand tussen de stellingen is ook dik en blauw, en heb me gesneden aan een doos..
lekkere werkdag Tong uitsteken

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:22

Hahaha, kheb echt gelachen om de meesten..
Gewéééldig! Hahaaa. *LOL*

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:21

Alacairion schreef:
Nee ik dan pas Clown

Ik moest van t huis naar de schuur en mn zusjes slippers lagen op de mat.. dus ik trek die aan (veels te klein natuurlijk) en zeg heel melig: KIJK EENS WAT N MOOIE SLIPPERS! (om mn zusje te stangen Tong uitsteken )
Zegt mn moeder: TREK UIT! die was ik net aan het schoonmaken, daar heeft de kat over heen gepiest Clown

oeps..

HAHAHAH ieuw!!!

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:50

Gaat boodschappen doen.
Pakt tas, roept dochtertje en man.
Stappen alle in de auto, praten over koetjes en kalfjes.
Stappen uit de auto en lopen de winkel binnen.
Ik hoor onderweg wel gegiegel...
Na 5 minuten begint mijn dochtertje van 3 te schater lachen Nors opkijken
Ik was mijn schoenen vergeten aan te doen en liep nog op mijn afgetrapte sloffen... Clown

We zijn in de Bristol.
Ik zie een leuke broek hangen.
Pak deze samen met een truitje en loop naar de paskamer.
Trek beide aan. Wat ik in de spiegel zie bevalt me.
Roep mijn man en die komt kijken...
Eh, ja..., wel leuk... (Zegt eigenlijk wel genoeg)
Mijn dochtertje trekt het gordijn helemaal open.
,,Papa! Mama is Clown!!!" Clown
Ik heb nog nooit iets zó snel uitgetrokken...
Laatst bijgewerkt door Ylana op 04-07-06 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:04

Hhahaa OMG
Ik had in de eerste of tweede ofzo een keer we zaten met heel de klas voor het lokaal tewachten en mijn tas lag zo midden in de gang, zon schoudertas, komt een leerkracht voorbij, die blijft hangen in dat schoduoer ding, die struikeld vleigt over de grond en die zo: van wie is die tas.. ik zo adnere kant in kijken en iedereen natuurlijk dies van [ ] die zo hou je tas eens bij ik zo eh ja sgoed Tong uitsteken hahaa
ik lag helemaal plat vant lachen Tong uitsteken

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 21:17

Kowloon1 schreef:
Alacairion schreef:
Nee ik dan pas Clown

oeps..

HAHAHAH ieuw!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA die is leuk ^^

Laatst zat ik op de wc, wou wc papier pakken van dat richeltje dr boven zeg maar (hangwc) donder ik perongeluk een fles anti schimmel spray (voor vochtplekken in de douche ed) over mijn zwarte broek heen. nu is mijn broek dus oranje gevlekt :S

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:15

Ik heb zoooo vaak dat ik smsjes naar de verkeerde persoon stuur, ook erg fijn Vork .
Ofehmm.. dan loop je bijv. op straat, en dan zwaait er iemand naar je (dat denk je dan) en dan zwaai je terug, blijkt het voor diegene achter je te zijn. *gruml.

Of je tikt iemand op de schouder, blijkt het iemand anders te zijn dan wie je in gedachten had.

Zó erg allemaal Schijnheilig .

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:30

Oooh een smsje naar een verkeerd persoon sturen oooh ooh ooh, dat heb ik echt iets mee gedaan.. Ik kan het zo niet zeggen, moestooit iemand t anders lezen die ik ken dan word er weer gezegt dat ik het nog grappig vond ook (wasook maargoed) degene die het wil weten pb maar eventjes Haha!

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 13:27

Ik loop overal tegenaan, op momenten die je nét niet nodig hebt Nagelbijten / Gniffelen

RooszZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:39

uhm... zat Tong uitsteken

Ik was mn fiets uit het fietsenrek bij school aan het pakken, en iemand had die van haar heel dom voor de mijne gezet. Dus ik zo tegen mn vriendin: Jeeeezus, wie is dr nou weer zo dom om zn fiets zo aso neer te zetten? Mn vriendin zei niks dus ik vond t al vreemd, hoor ik ineens achter me: Dat was ik...
oooooops!

Toen we vroeger een oppas hadden, waren mn broertje en ik daar ook voor school. We poetsten daar onze tanden. Ik wilde zo de badkamer in om me tanden te poetsen, had die moeder net gedoucht en stond zich af te drogen (en ik zag dr van top tot teen naakt :S), zei echt zo: Je mag wel binnenkomen hoor. Ik: neeeej hoeft niet! Ik was me echt dood geschrokken Tong uitsteken

ik heb er wel meer maar nu komen die niet echt in me op, de rest komt wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 18:46

icehorses schreef:
uhm... zat Tong uitsteken

Ik was mn fiets uit het fietsenrek bij school aan het pakken, en iemand had die van haar heel dom voor de mijne gezet. Dus ik zo tegen mn vriendin: Jeeeezus, wie is dr nou weer zo dom om zn fiets zo aso neer te zetten? Mn vriendin zei niks dus ik vond t al vreemd, hoor ik ineens achter me: Dat was ik...
oooooops!

Toen we vroeger een oppas hadden, waren mn broertje en ik daar ook voor school. We poetsten daar onze tanden. Ik wilde zo de badkamer in om me tanden te poetsen, had die moeder net gedoucht en stond zich af te drogen (en ik zag dr van top tot teen naakt :S), zei echt zo: Je mag wel binnenkomen hoor. Ik: neeeej hoeft niet! Ik was me echt dood geschrokken Tong uitsteken

ik heb er wel meer maar nu komen die niet echt in me op, de rest komt wel Knipoog

haha dan schrik je je ook kapot Tong uitsteken
vandaag moest ik een bak van 4 meter lang vol kippen wegbrengen, liep bijna met mn hoofd tegen andere kippen aan, todat een collega ineens schreeuwde KIJK UIT, en hij vet stond te lachen.. oeps Tong uitsteken
en een andere collega die onder de pauze toch wel erg grappig praat heeft, en jij bijna in je broodje stikt Tong uitsteken
een meisje zei: mn enkel lekt dus heb er maar even een pleister op gedaan.. hij zo: ja bij mij lekt er ook wel es iets maar dan doe ik er iets anders om Tong uitsteken
niemand snapte em en ik moest toch best wel lachen:P ach ja is er tenminste nog iemand die em snapt Vork

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:27

Gewoon de dagelijkse dingen zijn wel gewoon lomp zijn.
Dus gewoon struikelen, vallen, ergens tegenaan lopen, dingen 100 keer laten vallen, de wc doortrekken en dat dan de shampoofles die op de wc staat er mee in gaat, of iets op de vensterbank willen gooien (oorbellen) en dat er 1 eindigt in de wc, de hondenriem af willen doen, achter een drempeltje blijven hangen en zo bijna met je hoofd op straat liggen, naar beneden kijken met lopen en dan net op het moment weer vooruit kijken als je met je neus 2 cm. voor staat, heel stoer zonder hand fietsen en dat je stuur begint te zwieberen, met je voet van de trapper schieten midden in het dorp. Naar iets willen wijzen en dan zo een vreemde die langs je loopt in de stad tegen zn hoofd aan slaan. Bluh haha zo gaat het altijd. Vork

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 23:45

ja vandaag weer een: ik was in het winkelcentrum om ff een nieuwe band voor mijn fiets te halen(was lek) en ik knal met mijn slipper tegen een beetje hoogliggende tegel en ik ik val bijna in een bloembak Tong uitsteken

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 01:34

Samen met mijn vriend was ik aan het afwassen, ik liet een klein windje. Dacht ik Bloos Ik rook hem alleen niet.. en ik zei: Ik denk dat ik maar even heel snel naar de wc ga. Mijn vriend: gatverdamme INDERDAAD! zeg wat een putlucht!!!

Echt zo stom haha Haha! Maarja het was ook een verrassing voor hem! Haha geintje. Haha!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 10:28

nadine0204 schreef:
op mijn tv moet ik altijd een kleine mep geven voordat ie aangaat, dus ik zat op mijn bed en drukte hem aan geef hem een klap; geen reactie. nog 10x meppen en dan kom ik erachter dat de stekker er niet in zit Clown

Ik zie het mezelf ook zo doen *LOL* Gelukkig maar dat ik de mijne niet hoef te slaan.

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 16:57

ik struikelde gister over bijna iedere scheerlijn heen op de camping Clown
Ik val altijd overal overheen en ben een gigantisch onhandig en chaotisch type.
Ik heb ook regelmatig dat ik op zoek ben naar mijn telefoon en alles afzoek, in de stad elke winkel inren waar ik ben geweest en aan iedereen vraag of ze toevallig mijn telefoon hebben gezien... uiteindelijk kom ik op het briljante idee om een toevallige voorbijganger te vragen om mijn nummer te bellen.. blijkt ie in m'n broekzak te zitten Clown

Nog een blunder: ik was in frankrijk met mijn ouders. We liepen net van de parkeerplaats af en ik zie mijn ouders voor me ineens heel raar in elkaar gedoken lopen en ze roepen nog iets naar achter, wat ik niet helemaal meekreeg.
Ik denk bij mezelf: 'zijn die gek geworden of zo'. Want ik kreeg dus zo'n beetje twee konten in m'n gezicht gedouwt. Ik schaamde me dood en ineens knal ik volop met m'n hoofd tegen een laaghangende tak Clown
au..