Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
sorry
o
:
. Volgende dag had ik wel trek in cola, en toen dacht ik: Die fles staat nou al een dagje, komt wel goed. Laat ik hem voor de zekerheid nog in de wasbak openmaken, dan kan er niets foutgaan... *kuch
* Samenvatting ravage: Onze splinternieuwe net verbouwde keuken kon opnieuw gestuct worden, Anne had een flinke douche nodig, en de hele middag ben ik bezig geweest met dweilen...

Ja hoor, Anne lag languit op d'r snuffert. Pas na 4 rondjes had ik door waar ik was en wat er gebeurd was, en intussen had de hele omgeving al uitgebreid kunnen genieten van mijn verdwaasde hoofd 
En vals dat 't was

Alacairion schreef:Nee ik dan pas
Ik moest van t huis naar de schuur en mn zusjes slippers lagen op de mat.. dus ik trek die aan (veels te klein natuurlijk) en zeg heel melig: KIJK EENS WAT N MOOIE SLIPPERS! (om mn zusje te stangen)
Zegt mn moeder: TREK UIT! die was ik net aan het schoonmaken, daar heeft de kat over heen gepiest
oeps..
hahaa
Kowloon1 schreef:Alacairion schreef:Nee ik dan pas
Ik moest van t huis naar de schuur en mn zusjes slippers lagen op de mat.. dus ik trek die aan (veels te klein natuurlijk) en zeg heel melig: KIJK EENS WAT N MOOIE SLIPPERS! (om mn zusje te stangen)
Zegt mn moeder: TREK UIT! die was ik net aan het schoonmaken, daar heeft de kat over heen gepiest
oeps..
HAHAHAH ieuw!!!
.
.

icehorses schreef:uhm... zat
Ik was mn fiets uit het fietsenrek bij school aan het pakken, en iemand had die van haar heel dom voor de mijne gezet. Dus ik zo tegen mn vriendin: Jeeeezus, wie is dr nou weer zo dom om zn fiets zo aso neer te zetten? Mn vriendin zei niks dus ik vond t al vreemd, hoor ik ineens achter me: Dat was ik...
oooooops!
Toen we vroeger een oppas hadden, waren mn broertje en ik daar ook voor school. We poetsten daar onze tanden. Ik wilde zo de badkamer in om me tanden te poetsen, had die moeder net gedoucht en stond zich af te drogen (en ik zag dr van top tot teen naakt :S), zei echt zo: Je mag wel binnenkomen hoor. Ik: neeeej hoeft niet! Ik was me echt dood geschrokken![]()
ik heb er wel meer maar nu komen die niet echt in me op, de rest komt wel

Ik rook hem alleen niet.. en ik zei: Ik denk dat ik maar even heel snel naar de wc ga. Mijn vriend: gatverdamme INDERDAAD! zeg wat een putlucht!!!
Maarja het was ook een verrassing voor hem! Haha geintje.
nadine0204 schreef:op mijn tv moet ik altijd een kleine mep geven voordat ie aangaat, dus ik zat op mijn bed en drukte hem aan geef hem een klap; geen reactie. nog 10x meppen en dan kom ik erachter dat de stekker er niet in zit
Gelukkig maar dat ik de mijne niet hoef te slaan.