waarom zeuren al die mannen zo, ik wil een paardenvent!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 17:51

Jurga schreef:
En volgens de planning heb ik er straks drie... Tong uitsteken En daar moet Roy mee zien te leven... Hmmm, Ronald en ik gaan proberen een verslaving op te wekken, zaterdag... *LOL*

3???? Hoe kom je nou weer aan 3? Verward Maarja ik kan der heel goed mee leven hoor! Jurga is super en Babe wordt ook super, dat weet ik nu al! En die verslaving is al gestart hoor Haha!
Lovers

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 22:34

Whaaah, je maakt me echt supergelukkig! Ja babe wordt ook net zo SuperBabe-erig als mammielief. Wat dacht je van Jurga, Babe en de pony??? Tong uitsteken

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 23:02

Even on-topic:
Mijn man was toen ik hem leerde kennen helemaal niet paardengek.
Wel hield hij van dieren inclusief paarden, maar hij was een leek op paardengebied.

Rijden wilde hij nooit meer: hij was er als kind ooit opgeklommen en aan de andere kant afgevallen... einde verhaal volgens hem. Haha!

We waren van plan om na de komst van het adoptie-kindje voor een paard te gaan sparen.
Alleen toen ik voor de tweede keer kanker kreeg moesten we afzien van adoptie.
Dus kwam het paard al eerder... we kochten een trakhenermerrie waar Peter stapelgek op is!
Hij ziet haar eigenlijk als een vervanging van het kindje dat hij zo graag wilde, en gaat vaak met mij mee als hij vrij heeft, om me te helpen met uitmesten en opzadelen etc.

Peter kan dus ondertussen als een expert paarden uit de wei halen, op stal zetten, poetsen, hoeven krabben, hooi voeren, zelfs afzadelen.
Opzadelen wil ik nog bijzijn.
Ook heeft hij sinds maandag zijn E-rijbewijs gehaald! Cool
Ik ben nu uitermate trots op hem.
Hij is echt superlief voor Cerise en we zijn een heel gelukkig 'trio'... Lovers *LOL*