Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloez schreef:Er zit hier trouwens nou al de hele tijd een schermpje op de computer met: 'Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten' blahblahblah.
Ik heb het gewoon opzei geschoven en ben verder gaan bokken:D
o0Steffie0o schreef:Ik had dus ook een keertje een dode op mn zusje haar bureau gelegd
die gaat er met haar neus er bovenop heel dom naar zitten kijken.. ziet ze dat het een sprinkhaan is dus ik zit niksvermoedend achter de computer even laten komt ze naar beneden gooit m zo mijn truitje binnenik was gewoon totaal aan het flippen
Rainie schreef:Wedde dat de spin die ik gister zag groter was?![]()
Ik was op de verjaardag van een vriendin, en haar broertje heeft een vogelspin. Ontzettend mooie beesten trouwens, had hem bijna over mijn hand laten lopen (zegt Paulien met de grootst mogelijke spinnenfobie)
Later op de avond zat er zo'n hooiwagen op de tafel, ik sprong op en in mijn haast gooide ik zowat de tafel vol met drankjes en hapjes om
Ik haat deze tijd van het jaar, overal spinnen![]()
Heb dit jaar nog geen grote gezien, maar dat komt VAST nog wel
Rainie schreef:Wedde dat de spin die ik gister zag groter was?![]()
Ik was op de verjaardag van een vriendin, en haar broertje heeft een vogelspin. Ontzettend mooie beesten trouwens, had hem bijna over mijn hand laten lopen (zegt Paulien met de grootst mogelijke spinnenfobie)
Later op de avond zat er zo'n hooiwagen op de tafel, ik sprong op en in mijn haast gooide ik zowat de tafel vol met drankjes en hapjes om
Ik haat deze tijd van het jaar, overal spinnen![]()
Heb dit jaar nog geen grote gezien, maar dat komt VAST nog wel