Paarden tarten de wet van de zwaartekracht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:32

O, dat is heel slim doordacht! Ik had onze merrie (Prelude) gewoon Pegasus willen noemen (vleugels incluis), dat had een hoop werk gescheeld.. (zo`n Groninger meezeulen uit de natte klei... de haren rijzen me ten berge!).

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:42

Het leukste topic ever OK dan! Haha! Haha! En ik dacht dat ik een leuke middag had gehad!!!:))

(...veegt de tranen uit haar ogen en probeert tevergeefs die enorme lachkramp van het gezicht te krijgen....)

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:52

*Heeft ontzettende buikpijn*
*tranen in d'r ogen*

Hoe komen jullie toch allemaal aan die aangeboren humor ?
Ik kom echt nie meer bij Lachen Lachen Lachen

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:54

tssssssk.......

Jullie zien allemaal iets over het hoofd

Hoe zit het met de BALANS van de knol????

Als de Pavo Helium nog in zn maag zit, komt de voorkant goed van de grond, dit zou dus met name geschikt zijn voor dressuurpaarden?

Maarja, als Salinero een beetje een snelle spijsvertering heeft, zit de Helium voor je t weet in zijn rectum, dat komt zn piaffe zeker niet ten goede, zo'n opstijgende kont

Of is dit gewoon een kwestie van op het juiste moment de Pavo Plof toedienen, zodat de lucht ontsnapt voordat ie te ver naar achteren ontsnapt????

Zomaar een paar vraagjes van een neiuwsgierige veterinair-in-opleiding...

Oja PS ik zoek nog een onderzoeksstage en meld me bij deze als vrijwilliger voor een pilot naar Pavo Helium *LOL*

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:02

Ellebel schreef:
tssssssk.......

Jullie zien allemaal iets over het hoofd

Hoe zit het met de BALANS van de knol????

Daar hebben we weer een ander supplement voor:
PAVO Balans

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:57

en buiten dat zorgt de ontsnappende helium (gasvormig wel te verstaan)weer voor een extra voorwaartse impuls dat met de juiste timing weer erg goed kan worden benut. met name het aanleren van het zgn "diagonaalscheten" zoorgt voor een verbluffend apuyement!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 00:20

hihihi hahaha wat een super topic

het teurg op de stoel kruipen even uitgesteld(lukt toch nog niet) brul hihihi

typt haha vanaf de grond grinnik traan au mijn buik hahah hihi

prachtig !

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 06:11

Havens heeft net HAVENS FLATULEUS op de markt gebracht, als alternatief voor de PAVO BALANS voor mensen die alleen natuurlijk willen voeren....

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 07:33

sigrid1182 schreef:
Havens heeft net HAVENS FLATULEUS op de markt gebracht, als alternatief voor de PAVO BALANS voor mensen die alleen natuurlijk willen voeren....

Om de balans zo natuurlijk mogelijk te houden wordt gebruik gemaakt van een mix van 381 biologisch gekweekte kruiden, die met het edelgas Argon worden voorgedroogd en verwerkt. Alleen zo kan Havens een optimaal resultaat garanderen. De prijs zal iets hoger liggen dan Pavo Balans, maar met de kwaliteit zegt een woordvoerder de concurrentie met Pavo met glans te kunnen winnen.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 08:24

PERSBERICHT!!!

Nu online te bestellen, op www.uranushorseequipment.nl in samenwerking met NASA

Een naverbrander voor uw paard, er zijn 2 optie's mogelijk :

een uitwendige model, "happyfartings" eenvoudig te monteren met het gepatenteerde clickrectum systeem. geheel milieuvriendelijk, en optie tot het opslaan van dit biogas, met onbegrenste mogelijkheden.

Of een inwendig model , dat door iedere dierenarts eenvoudig is aan te brengen, kwpn is bezig om ook hun chippers deze methode aan te leren zodat uw veulen van chip, en naverbrander voorzien kan worden... *LOL* .Optie's :raketaandrijving...met begrenser. tot 80 kilometer per uur...... Lips are sealed

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 09:10

Sigrid, dat klinkt waanzinnig interessant voor mij. Alleen vraag ik me af of je die snelheden dan ook haalt over een langere periode. Anders heeft het wel zin, maar geeft het geen spectaculaire uitslagen te zien die de voorpagina's van alle kranten halen. 4x zo snel een 160-er uitrijden, dat zal ze leren! Bovendien zijn vetgates tussendoor dan ook buitengewoon overbodig geworden. Ik voorzie een goudmijn! Is het ook mogelijk om zo'n naverbrander of raketaandrijving genetisch in te manipuleren, zodat ik voor volgend dekseizoen beschik over een hengst die deze eigenschap overerft. Vervolgens kruis ik die met een merrie, want naar ik aanneem is het toch wel voordelig om de eigenschap als recessief te behandelen en dan loop ik gierend binnen!
Ook voor de renbaan zal deze verbetering (van 60 naar 80 km/h op het korte stuk) ook waanzinnige gevolgen hebben... Zeker als het genetisch in te bouwen is en ook nog erfelijk Geld, geld!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:00

Ik blijf erbij dat die Heliumzooi een negatieve uitwerking heeft op het stemgeluid van je paard.

Onze stoere ruin Hercules klinkt als Donald Duck...