PMU - speciaal voor Bart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 11:32

hm das inderdaad ook wel een goeie....... kunnen we niet het moeilijke woord van een halve dag gaan doen????? kunnen we er 2 per dag doen namelijk!! *LOL* *LOL* *LOL*

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 11:54

personificatie - te vinden in het topic van Jurga over haar BR-jas....

Is toch ook wel een beetje een moeilijk woord?

Ik was vandaag trouwens miepig... Ik fietste naar de stad om naar de Start-banendag te gaan. Ik heb nog steeds geen baan, dus misschien op die manier.
Ik heb geloof ik wel twintig minuten daar rondgefietst want ik kon Start helemaal niet vinden.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:16

*LOL* *LOL* *LOL*
Ik dan: zou vandaag misschien eventjes werken, dus verwachtte al een telefoontje van mijn baas...eerst de mobiel, toen op de huistelefoon...ik gewoon nog niet openemen Schijnheilig (het was nog vroeg Clown )
Spreekt hij mijn voicemail in, dus ik wel nieuwsgierig, is halverwege mijn beltegoed op dus heb maar een halve boodschap gehoord en er kwam niet veel zinnigs uit Frusty
Dus toen later weer de telefoon ging, ik opnemen, zegt hij, ik heb je net ook gebeld maar je nam niet op. Ik zo: "nee ik was aan de andere telefoon" Verward
Dus hij: "daar heb ik ook op gebeld en ze waren niet in gesprek"
"Euhm...nee er werd gebeld op de mobiel van mijn zus en ik moest even opnemen" Bloos

Dom dom dom!!

Maar ik heb wel een aardige baas, hij vroeg even hoe het nu ging en of ik vandaag zin had om nog wat uurtjes te werken. Mocht van hem ook vanuit huis, dus da's wel relaxt!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:12

Ik heb wel meer MIEP acties voor jullie, allemaal van vandaag.
Begon vanmorgen al....
Sta ik beneden, laarzen vergeten. Stonden nog op zolder. Dus ik weer naar boven.
Sta ik in de schuur, oja moest mijn rem nog maken. Pak pa zijn fiets.
Fiets ik weg Oja fietst voor geen meter. en walkman vergeten (van wind in mijn oren krijg ik vreselijke oorpijn dus neem ALTIJD walkman mee, met of zonder cassettebandje Knipoog)
Ff mijn eigenfiets weer pakken, dan maar met een halve rem.
Kom ik op mijn werk, sleutels vergeten (ik begin altijd om een uur of half 8, de rest meestal om half 9) kan ik dus een uur wachten.... Gelukkig was er iemand vroeg.
In de pauze vraagt iemand of ik even karnemelk voor haar kan meenemen. Kom ik terug. sta ik tegen vriendin/collega te vertellen dat ik vandaag alles vergeet, hoort diegene van die karnemelk dat. zegt voor de gein"" mijn karne melk ook zeker"' Bloos Bloos oliebol, echt vergeten dus. Toen vergat ik ook nog om om 4 uur naar huis te gaan, (ik had gister 9 ur gewerkt) DAT IS PAS MIEPIG!
Nu hoop ik dat ik niks belangrijks ben vergeten, het was mijn vergeetdag.
Kom ik ook in aanmerking?? Haha!
Moeten jullie nog een moeilijk woord ->pragmatisch.
Zo verzin eerst maar eens wat het betekend Clown Clown hihi.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:22

Ik had een super Miepjes Actie net!

Ik moest kleine Anita (ezel van de kinderboerderij) gaan inladen, want die had bij de intratuin gestaan, voor werelddierendag
En ook nog 1 schaap en 1 geit.

Ze stonden in de trailer, was heel gemakkelijk gegaan, terwijl ik veel moeilijkheden had verwacht met Anita, die doet altijd lastig.
Ik moest het schaap en de geit nog los maken (die had ik ff vastgebonden zodat ik de ezel erin kon zetten zonder dat ze er vandoor gingen), maar dat lukte niet echt want ik hing over de ezel en het schaap heen om de geit los te maken en andersom
Dus er klonken allemaal kreten uit de trailer, van mij
'Hee stomme geit, ga van mijn teen af, Rot schaap doe je kop omhoog'
En die 2 meiden die buiten de trailer stonden kregen spontaan de slappe lach en daardoor werd ik dus aangestoken en toen kreeg ik het touw helemaal niet meer los
Na een kwartier had ik eindelijk die 2 touwen los
maar toen had ik nog het probleem dat ik niet uit de trailer kon, omdat de klep dicht was (en er zit niet zo'n handig deurtje voorin)
Kreeg ik plotseling een idee...
Toen ben ik maar over de klep heen geklommen..

En dat zag ook erg komisch uit, want ineens hoorde ik de slappe lach van 20 mensen
Bleek dat alle medewerkers van de intratuin waren komen kijken
*bloos* Bloos
Iedereen had echt de slappe lach, dus toen ben ik maar een beetje gaan meelachen Bloos

Is dit miepig op niet?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 21:20

Oke, ik ben zal ff miepig doen, op mezelf reageren...

Want er is niemand anders die op mij reageert *Snik*
Ben ik zo onmiepig??

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 10:34

*grinnik* Ik ben Miepje van de Vorige Week, dus dit is voor de volgende Miepverkiezing, vind je wel een kanshebber hoor...
Ik ben verder niet echt miepig geweest geloof ik, behalve dat ik natuurlijk altijd vergeet iets normaal te doen, werkt niet echt, maar eh, gaat wel lukken verder Haha!
Ik heb trouwens even geen enkel idee wat we nog verder uit de PMU kunnen halen...
Bedenk eens iets miepigs...

Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 11:05

IK DOE OOK MEE!!!! Haha! Extreme duivel

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 14:38

Ik heb mijn miepige daad van vandaag alweer gehad.
We werken hier met telefoondiensten, dus shifts. En ik dacht (wist t zeker) dat ik vandaag niet hoefde. Dus ik lekker laat met pauze, kijk ik nog op t rooster, sta ik vanaf half één tot 5 ingeroosterd. Maar ik was tot kwart voor 2 weg... Hahaha, naja, met nog wat miepigheden van de computerfreaks hier heb ik eigenlijk wel een rotdag, en dan mag ik lekker door miepen, vinnik zelf!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:31

PMU Forever!!! Ik wil oooook!!! Kan ff niet iets miepigs verzinnen wat ik vandaag heb gedaan, tis ook nog vroeg vandaar! Maaarrrr heb wel lang en moeilijk woord: hottentottententententoonstellingsgebouwen En aangezien ik altijd binnen 3 seconden weet hoeveel letters een woord heeft(vraag niet hoe, een van vele idiote dingen! *LOL* ) moet je dat ook gewoon achter elk woord zetten ook heeeel irritant.
Zoals (vijf letters) bijvoorbeeld(twaalf letters) zo (twee letters) Leest wel k*t toch??
Oja en ik weet nog iets heeel leuks om Bart te pesten: Iedereen meot hem gewoon hele rottige pb'tjes sturen. En telekns een woord van een zin en dan weer volgend berichtje ofzo

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 09:34

is wel grappig, als je zo snel weet hoeveel letters een woord heeft. Tot de 5 zou ik t denk ik nog wel redden, maar daarboven zou ik t niet weten. Ben je vast ook een kei in Lingo!
Ow, maar Bart kunnen we al genoeg pesten hoor. Gewoon elke zin beginnen met het laatste woord van de vorige zin. Is overigens wel erg moeilijk. Bedenk ik me nu... Tegennatuurlijk...

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:42

hihi, hottentottententententoonstellingsgebouwen Haha!
Wij hadden gister nog een hele discussie over dit woord, hottentottententenpalententoonstellingspalenschroefmechanismen .
Of dat woord 'palen' dat er eerst 1 keer inzat, nou wel klopte of niet. Toen hebben we het er maar 2 keer ingezet en toen klopte ie wel Lachen
Beetje miepig, of niet Knipoog
Oja, Dorée, hoeveel letters is dat woord *LOL*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:53

62!! Duurde wel iets langer dan normaal, maar okee
En ik lees het nu pas en heb niet de letters geteld op het scherm!! (echt waar!)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:55

wow knap, ikke kan het niet, en ik heb ook geen zin om het te controleren, is een veeeeels te lang woord

Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 10:15

wow he wat zijn we mieperig vandaag!!!! Extreme duivel

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 12:05

klopt nog precies ook... Best wel eng hoor!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 12:15

wat ben ik blij dat ik niet zo'n miep ben *LOL*

enne doree is gewoon een miep maar daar hoef je alleen al naar te kijken zonder dat ze wat doet en je hebt meteen het idee das een miep

enne Laudi bij deze sluit de bartvenclup zih bij jullie aan kunnen we samen baasje spelen koolie!

Krijgen we een heel erg groot gebouw voor ons alleen en allebei een mega groot kantoor ik wil behang met bartjes en een vloerbedekking met boktlogo's

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 16:13

wie roel de wurlt...
Owkay dan... Gaan we toch wel even bokttapijt ontwerpen, en bartbehang... geweldig!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:53

jaaaj en iedereen die zich bij ons aansluit krijgt een bartpen! en een boktpetje *LOL*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 22:00

Kom maar op met die pennen!! en gaan we Bart dan stalken met allemaal brieven die we met onze bartpennen hebben geschreven Tong uitsteken
En allemaal foto's van Bart aan de muur. En dan met mozaiek op de grond zo'n foto van Bart Tong uitsteken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 10:57

en we geven Bart op voor allemaal teevee programma's, en dan gaan we zelf heel irritant in de kamera zwaaien...
Of we gaan handtekeningen vragen net als Bartje in beeld is...

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:07

en voor bart langsspringen om zelf in beeld te kunnen komen!!! *LOL* *LOL* Schijnheilig
nee joh we zijn niet irritant, we zijn BARTVENS

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 11:28

en dan regelen dat één van ons Bart in t echt mag zien, op tv, en dan heel hard flauwvallen. En dan komen wij met z'n allen aanrennen met peper en zout to the rescue! Geweldig... I'd love that...
Denk dat ik met peper en zout ga smijten...
En natuurlijk met een supersoaker een gevecht om Bart houden, en dan 'per ongeluk' Bart natspuiten... Vork

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 12:04

Ik wil Bart wel in het echt zien wauw daar droom ik al zo lang van he Bart IRL ontmoeten!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 12:09

kim zaterdag is t zover. gaan we ein de lijk onze Bart ontmoeten!!!! ik ga echt wel om een handtekening vragen hoor!!
me Lovers bart!