Dat weet je toch zeker wel! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Levy"]
[quote="yokie schreef:Tom Pouce? Daar wil ik ook nog wel es een mest boy voor bedienen... WEG met de hegemonie van die kabouters!

*Tamara* schreef:* Doet moeite om weer onder het bureau vandaan te kruipen *
Geweldig wat een topic!![]()
. Ik ben nu nog steeds op zoek naar die 5 kabouters die mijn mest-boy gaan bedienen EN Sjors op gaan halen volgende week woensdag, aangezien Levy hem niet meer brengt
.
. Of een pak felix natuurlijk
. Anoukie"]
[quote="*Tamara* schreef:* Doet moeite om weer onder het bureau vandaan te kruipen *
Geweldig wat een topic!![]()
. Ik ben nu nog steeds op zoek naar die 5 kabouters die mijn mest-boy gaan bedienen EN Sjors op gaan halen volgende week woensdag, aangezien Levy hem niet meer brengt
.
. Of een pak felix natuurlijk
.RosiePosie schreef:Toen ik de titel van dit topic las, dacht ik: een mestboy?! Ideaal. Daar stel ik me toch iets heel anders bij voor dan een metalen harkje en een plastic bak. Stel je voor dat je uitgaat met je mestboy!?
Ik heb lang niet zo gelachen, misschien moet Bokt maar een humorafdeling maken.
RosiePosie schreef:Toen ik de titel van dit topic las, dacht ik: een mestboy?! Ideaal. Daar stel ik me toch iets heel anders bij voor dan een metalen harkje en een plastic bak. Stel je voor dat je uitgaat met je mestboy!?
Ik heb lang niet zo gelachen, misschien moet Bokt maar een humorafdeling maken.