Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
oomens schreef:eilleen333 schreef:[quote="mvdende"
Ik heb het vaak zat dat ik zelf domme dingen doe. Zoals een fietsband niet opgepompt krijgen: ventiel opendraaien = wel zo handig.
[/quote
Je bedoeld het stofdopje eraf? Want ventielen hoeven niet open om er lucht bij te pompen. Dat is het hele idee van een ventiel.
Ooit een Frans ventiel tegengekomen?
LindyH schreef:Dat er in een fluitje en vaasje hetzelfde bier zit.
Veulen84 schreef:Ik weet het verschil ook niet. Maar ik ben ook geen bierdrinker.
Heb me laatst laten uitleggen dat bierglazen niet in de vaatwasser mochten. Was ook volslagen nieuw voor me.
fohadie schreef:Veulen84 schreef:Ik weet het verschil ook niet. Maar ik ben ook geen bierdrinker.
Heb me laatst laten uitleggen dat bierglazen niet in de vaatwasser mochten. Was ook volslagen nieuw voor me.
Ik weet het verschil wel, maar hangt dus ook af van je regio.
En bierglazen in de vaatwasser of uberhaupt met zeep wassen is idd uit de boze! Dan hechten de suikers niet meer aan het glas en krijg je geen mooie schuimkraag meer.
Spoelen met water en limoensap of glasspoelmiddel zonder zeep oid.
fohadie schreef:LindyH schreef:Dat er in een fluitje en vaasje hetzelfde bier zit.
Dat hangt er dus vanaf waar je woont. Ik neem tenminste aan dat je de hoeveelheid bedoelt, of bedoel je het merk?
Waar ik vamdaan kom is een vaasje bijv. Groter dan een fluitje.
Maar ik ken ook genoeg dorpen en steden waar een fluitje hetzelfde is als een vaasje.
fohadie schreef:LindyH schreef:Dat er in een fluitje en vaasje hetzelfde bier zit.
Dat hangt er dus vanaf waar je woont. Ik neem tenminste aan dat je de hoeveelheid bedoelt, of bedoel je het merk?
Waar ik vamdaan kom is een vaasje bijv. Groter dan een fluitje.
Maar ik ken ook genoeg dorpen en steden waar een fluitje hetzelfde is als een vaasje.
zoals een glowster.