Hij Is een beetje anders maar wel fijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kunamosity schreef:speedfiets_2 schreef:Dat biseksueel niet betekent dat ik zin heb in en trio. En dat seks tussen vrouwen wel degelijk mogelijk is. Ook een keer iemand uitmoeten leggen hoe hij wel zijn vriendin een "handje moet helpen"
*zucht* precies dit![]()
En dat van die tampon en plassen ook heel vaak van verschillende mannen (en sommige vrouwen) gehoord.
Rintah schreef:Adamootje schreef:Dat je vlees in de koelkast of vriezer moet bewaren. Zijn vleesje heeft laatst de hele nacht en dag buiten de koelkast gelegen, want hij wilde dat het ontdooid was als hij het zou moeten klaarmaken.
Nacht dan niet, maar wij halen sochtens altijd sochtens uit de vriezer en laten dat gedurende de dag op het aanrecht ontdooien. Is nog nooit mis gegaan.
Hier moest ik ex tijdens spelletje (30 seconds oid) uitleggen wie gollem was.. hij had er nog nooit van gehoord, überhaupt LOTR niet, was enkele maanden na uitkomen laatste film
. DezeNaam schreef:Magrathea schreef:In de VS noemen lesbische vrouwen zichzelf vaak wel gay.
Dat bedoel ik ook net, het is een koepelterm die vrouwen dus ook gewoon kunnen gebruiken. :p
Sorry!
(lees: dat bij hen thuis waarschijnlijk hun moeder alles achter hun reet opruimde
)
Ja, als je dat niet doet, dan wordt het vies. Beetje dom van me maar goed, misschien moet ik het mijn partners ook gunnen, dat ze die conclusie trekken
StonedRomy schreef:Zelfde persoon heb ik ook moeten uitleggen dat je geen lingerie kunt gaan kopen met je vriendinnetje...... En wat vrienden... En je instructrice. Ging er niet in bij hem.
Bopje schreef:Dat een oven niet ter hoogte van zijn ooghoogte geplaatst kan worden... (hij is bijna 2 meter hoog).
.
Dat heeft-ie ondertussen al vaak moeten horen
TessaVB schreef:Dat de was IN de wasmand moet en niet ernaast!

Emmaa_ schreef:dressagelady schreef:Mijn ex snapte maar nooit hoe ik kon plassen met een Tampon in![]()
Dit heb ik ook zo vaak moeten uitleggen
Over zoiets zal ik mijn man niet horen. Gelukkig
Speirs schreef:Haha wat komen er grappige dingen langs. Bij ons ben ik degene met de domme opmerkingen, vrees ik. Al was het wel erg grappig toen hij mijn scrubgel in z'n haar smeerde en zich afvroeg waarom ik een tube zand had staan
Emmaa_ schreef:Mijn ex snapte maar nooit hoe ik kon plassen met een Tampon in![]()
Dat jullie dat besprekenOver zoiets zal ik mijn man niet horen. Gelukkig
'