Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 21:26

Dat je witte Was beter niet bij je nieuwe spijkerbroeken moet wassen. Dat je Was niet makkelijk 3 dagen in de wasmachine kan blijven zitten. Wat een washandje Is. Dat achteruit file parkeren makkelijker Is. Dat een goede regenjas niet voldoende Is als je gaat skiën. Jr vuile vaat lang laten staan uiteindelijk gaat stinken. Dat het fijner strijken Is als je het waterreservoir vult. Afijn ik kan nog wel even doorgaan.
Hij Is een beetje anders maar wel fijn <3

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 21:53

kunamosity schreef:
speedfiets_2 schreef:
Dat biseksueel niet betekent dat ik zin heb in en trio. En dat seks tussen vrouwen wel degelijk mogelijk is. Ook een keer iemand uitmoeten leggen hoe hij wel zijn vriendin een "handje moet helpen"

*zucht* precies dit |(
En dat van die tampon en plassen ook heel vaak van verschillende mannen (en sommige vrouwen) gehoord.

Dat 'gay' een koepelterm is... Echt vreselijk. Vriendin van mij zei tegen een paar gasten die mijn nummer wouden 'Zij is gay'
'Huh, hoezo zij is gay? Zij is toch geen jongen zeker? Hoe kan zij gay zijn?'
Op zo'n momenten denk ik toch echt van gast ben je dom of doe je gewoon dom... :x

Verder lees ik hier toch echt wel sommige dingen waar ik hard op af zou knappen moest ik heteroseksueel zijn. :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 21:56

In de VS noemen lesbische vrouwen zichzelf vaak wel gay.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 21:57

Rintah schreef:
Adamootje schreef:
Dat je vlees in de koelkast of vriezer moet bewaren. Zijn vleesje heeft laatst de hele nacht en dag buiten de koelkast gelegen, want hij wilde dat het ontdooid was als hij het zou moeten klaarmaken.

Nacht dan niet, maar wij halen sochtens altijd sochtens uit de vriezer en laten dat gedurende de dag op het aanrecht ontdooien. Is nog nooit mis gegaan.

Hier moest ik ex tijdens spelletje (30 seconds oid) uitleggen wie gollem was.. hij had er nog nooit van gehoord, überhaupt LOTR niet, was enkele maanden na uitkomen laatste film

Zal aan mij liggen maar ik zou ik ook geen idee hebben wie t is. Ken de naam van LOTR, maar nooit gezien ofzo. Interesses verschillen zegmaar haha

Ik heb een keer een man uitgelegd op mijn werk, dat een cheeseburger zonder kaas toch écht hetzelfde is bij ons als een hamburger.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:04

Magrathea schreef:

Dat bedoel ik ook net, het is een koepelterm die vrouwen dus ook gewoon kunnen gebruiken. :p

Noeps

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:13

Ik heb zojuist aan mijn vriend uitgelegd dat wraprolletjes met zalm, roomkaas en sla heus wel prima zijn om mee te nemen naar een kerstborrel, maar dat het níet lekker is als je die 24u van tevoren al maakt :7.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:24

DezeNaam schreef:
Magrathea schreef:

Dat bedoel ik ook net, het is een koepelterm die vrouwen dus ook gewoon kunnen gebruiken. :p

O wacht je bedoelde het andersom. Het leek alsof jij degene was die zei dat gay niet voor vrouwen is :j Sorry!

Over het topic-onderwerp: niet per se "uitleggen" maar ik merk toch wel dat (ondanks dat Facebook mannen je anders willen doen geloven) een enorm deel van de mannen gewoon niet in z'n hoofd heeft dat het huis zichzelf niet schoonhoudt zegmaar. Al mijn relaties tot nu toe waren mannen/jongens die zich wel ergerden aan rommel en viezigheid, maar ondertussen ook vrolijk chipszakken laten slingeren, was op de grond gooien ipv wasmand, handdoeken niet uithangen na gebruik etc. Alsof dat allemaal op magische wijze verdwijnt :') (lees: dat bij hen thuis waarschijnlijk hun moeder alles achter hun reet opruimde :o )
Heel ergerlijk is dat. Vooral dus omdat je het die types ook gewoon niet aan hun verstand gepeuterd krijgt dat ze er zelf ook nog een aandeel in hebben. Ik vraag me dan oprecht af of dat dan aangeleerde luiheid is of gewoon een vastgeroest beeld op hoe een huis eruit hoort te zien... Ik moet dan ook wel gelijk bekennen dat ik na 3 jaar op mezelf en ergernissen over dat de badkamer daar altijd zo veel stoffiger werd dan bij mijn ouders ik me pas bedacht dat mijn ouders elke week de hele badkamer deden :o? Ja, als je dat niet doet, dan wordt het vies. Beetje dom van me maar goed, misschien moet ik het mijn partners ook gunnen, dat ze die conclusie trekken :=

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:26

Dat een oven niet ter hoogte van zijn ooghoogte geplaatst kan worden... (hij is bijna 2 meter hoog).

Ohja, en dat het gat waar de baby's uit komen ''onderaan'' zit,
en niet op de plek waar de venusheuvel, dus ''vooraan'' zit.
Die dacht dus echt dat dat gewoon vooruit keek zeg maar.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:27

Hoe je pannenkoeken maakt.... Aan mijn vader.... Die een eigen restaurant heeft etc.

' je hond is ongesteld' nee. Loops. Hond is loops. Of ben ik ineens ook loops straks?

Mijn ex heb ik ooit eens moeten uitleggen dat je de pil kunt doorslikken en dat je dan niet ongesteld wordt... Jammer alleen dat mijn ex ook tot het vrouwelijke geslacht behoorde ( en ook aan de pil zat )

Maar oke, ze heeft mij moeten uitleggen dat shampoo ( en douche gel etc ) een geur hebben en dat die daadwerkelijk te ruiken valt. ( sindsdien ben ik panisch voor niet matchende geuren en moet ik dus weer iemand meeslepen om te gaan winkelen want ' straks past mijn shampoo niet bij mijn douche gel!!!! )

Ook eens moeten uitleggen aan een man dat Nederland niet communistisch is ( en helaas meer dan eens ). Zelfde persoon heb ik ook moeten uitleggen dat je geen lingerie kunt gaan kopen met je vriendinnetje...... En wat vrienden... En je instructrice. Ging er niet in bij hem.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:30

StonedRomy schreef:
Zelfde persoon heb ik ook moeten uitleggen dat je geen lingerie kunt gaan kopen met je vriendinnetje...... En wat vrienden... En je instructrice. Ging er niet in bij hem.

"niet kunnen" en "niet willen" is toch niet hetzelfde of wel? :o?
Fysiek kan het heus. Of je het wil is een tweede. :D

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:40

Bopje schreef:
Dat een oven niet ter hoogte van zijn ooghoogte geplaatst kan worden... (hij is bijna 2 meter hoog).

.

Mijn vriend is 2m en alles wat hij opgehangen heeft kan ik niks mee
Keukenkastjes ik zei nog die moeten lager maar helaas kastje heeft 4 planken en ik kan enkel bij de onderste erbij
Spiegels hangen allemaal te hoog ik heb overal krukjes voor nodig en ik ben niet klein

Zo heb ik Mn vriend moeten uitleggen dat een mens geen rabiesspuit kreeg maar een tetanus
Hij dacht en denkt nog steeds dat het dezelfde dingen zijn hij gaat dus gerust na de huisarts en vraagt om een rabiesspuit want hij is gebeten door een van onze paarden en de rabiesspuit al even geleden was :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:42

In dit geval zal hij tetanus bedoelen maar er bestaat wel degelijk een rabiesspuit voor mensen. Als inenting maar ook als noodkuur voor het geval je gebeten bent door een hondsdol dier.

Jokester

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:43

Misschien niet helemaal toepasselijk, maar alsnog. Ik zei ooit schertsend tegen mijn vriend dat tweelingen 2 navels hebben omdat ze niet alleen met de placenta maar ook met elkaar verbonden zijn. Ik ging ervan dat het duidelijk was dat dat een grap was. Tot hij de dag daarop vroeg hoe dat ook weer zat met die 2 navels :+ Dat heeft-ie ondertussen al vaak moeten horen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:46

Dat je vieze vochtige was niet wekenlang in de badkamer moet laten liggen, want dan komt er schimmel in. Hij beweert nog steeds dat dat niet kan.

Dat je nieuwe handdoeken eerst een paar keer moet wassen voor je ze gaat gebruiken. Volgens hem niet. Oké, prima!
Komt even later onder de douche vandaan; waardeloze handdoeken, ze nemen helemaal geen vocht op!
Nee gek hè

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:08

Een vriend van mij had besloten dat hij het nog wel logisch vond als je lesbisch bent, maar homo's waren dan echt onbegrijpelijk
want; 'je valt natuurlijk gewoon eerder op een vrouw'

Moge duidelijk zijn dat hij zelf hetero is :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:09

TessaVB schreef:
Dat de was IN de wasmand moet en niet ernaast!

Pfff ben ik even blij dat mijn vriend zijn was gewoon netjes sorteert. Broeken daar waar je hem uit trekt, vieze overhemden op de stoel en vieze sokken netjes op bed. :j
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 21-12-17 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:11

Aan mijn vrouw (ex-man dus dat telt ook vind ik):

Dat dit:

Afbeelding

Toch echt pijnboompitten(dank bokkers) zonnebloempitten zijn.

Deze waren wel lekker zei ze. Ik zeg jij riep laatst nog dat jij niet van pijnboompitten zonnebloempitten houdt! Huh zegt ze, dit zijn toch geen pijnboompitten zonnebloempitten? Dat zijn toch die zwart witte dingen?
Uh ja schat, maar die buitenkant haal je er wel eerst even af voor je ze opeet en dan houd je dit over...
....Oh...

Ik begreep ineens waarom ze ze eerder niet lekker vond _O-
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 21-12-17 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:14

Dat zijn zonnebloempitten...

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:15

Ik wou net zeggen..

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:15

xSCWx schreef:
Dat zijn zonnebloempitten...

Ik wilde net zeggen, dat zijn toch echt zonnebloempitten

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:16

Huh? Maar daar zijn toch zonnebloempitten en geen pijnboompitten?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:19

Alwiene verlos ons; hebben we je nu iets banaals uitgelegd of heb je de verkeerde foto te pakken :D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:22

Dat kalfjes, biggetjes, veulens etc geen puppy koetjes, puppy varkens of puppy paarden zijn.. O O O

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:23

Haha wat komen er grappige dingen langs. Bij ons ben ik degene met de domme opmerkingen, vrees ik. Al was het wel erg grappig toen hij mijn scrubgel in z'n haar smeerde en zich afvroeg waarom ik een tube zand had staan :D

Emmaa_ schreef:
dressagelady schreef:
Mijn ex snapte maar nooit hoe ik kon plassen met een Tampon in :') :))

Dit heb ik ook zo vaak moeten uitleggen :=

Dat jullie dat bespreken := Over zoiets zal ik mijn man niet horen. Gelukkig :')

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:24

Speirs schreef:
Haha wat komen er grappige dingen langs. Bij ons ben ik degene met de domme opmerkingen, vrees ik. Al was het wel erg grappig toen hij mijn scrubgel in z'n haar smeerde en zich afvroeg waarom ik een tube zand had staan :D

Emmaa_ schreef:
Mijn ex snapte maar nooit hoe ik kon plassen met een Tampon in :') :))
Dat jullie dat bespreken := Over zoiets zal ik mijn man niet horen. Gelukkig :')

Ik heb dat soort gesprekken zelfs met mijn beste vriend :')

die komt zo nu en dan aan met 'ik heb dit en dit gehoord, is dat nou echt waar? :wow: '