Karma schreef:Staat mijn naam er al op?Margot?!
Oh en Marie-Louise kan ook toegevoegd worden.
Wij hebben toch geen hockey naam?

Frederik
Laurens
Diederik
Jan-Willem
Lodewijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Annabel schreef:Ja ik hockey.
Ach, paardensport is ook een kaksport (soms letterlijk)
Julia schreef:Hoezo is hockey een kaksport? Zeker nog nooit op een hockeyclub geweest of zelf op het veld gestaan. Ik hockey, maar ben eerder een boer dan een kakker.
Dan vind ik de paardensport nog meer een kaksport.![]()
Wat betreft hockeynamen kan ik ook niets bedenken dat typisch hockey zou zijn. Over het algemeen genomen zijn het gewoon heel Nederlandse namen. Van Stef tot Luuk. En ja, ook Jordy's en Geoffrey's hockeyen. Evenals meisjesnamen, van Fleur tot Djameya.
Jackytje schreef:Mijn vader heet Jean-Marie en zijn broer Jean-Pierre..
Ook lekker origineel geweest
Olympia96 schreef:Whahahaha hilarisch dit.
Ik kom blijkbaar uit een hockeymilieu (héb onder dwang ook gehockeyd en m'n zusje doet het nog).
Mijn tweede naam is Willemijn, m'n zusjes tweede naam Cathelijne, m'n nichtje heet Veerle en mijn paard is omgedoopt naar Floor. Vergeet ik mn zwager: Valentijn :-D
Ik voel me er prima bij. :-p Heb ook weinig mensen met Tokkie-namen in mijn directe omgeving/vriendenkring bedenk ik me nu.
Onderzoek (Ehm.... wie wat waar weet ik ff niet) had aangetoond dat kinderen van lager opgeleide ouders vaak namen krijgen eindigend op een A. Zelfde geldt voor de Engelse namen.
De hockeynamen (-mijn, eindigend op een E en nog zo wat) werden gegeven door hogeropgeleiden.
Was wel aantal jaar geleden. Misschien inmiddels nieuwe resultaten?;-)