Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quartel schreef:Jolien87 schreef:Ik vraag me af wanneer de eerste vergelijking komt met een aangereden hond of kat.
Geen idee maar ik ga er mijn best voor doen.
Persoonlijk vind ik dan de aangereden schoonheks leuker moet ik zeggen
. Mjetterd schreef:RaafSmits schreef:Hopelijk wordt dit niet dé nieuwe "rage " op Bokt in elk geval.
Sowieso, ga zo eens op zoek om een pad onder mijn wielen te krijgen.
Kunnen we zelfs een foto verzamelingstopic openen.
Mayflower_ schreef:Mjetterd schreef:
Sowieso, ga zo eens op zoek om een pad onder mijn wielen te krijgen.
Kunnen we zelfs een foto verzamelingstopic openen.
De volgende keer opent Quartel een topic met haar schoonmoeder onder de wielen. Hopelijk wordt dat geen nieuwe rage.
. 'Ik wil jullie even waarschuwen, deze tijd van het jaar zijn er veel loslopende schoonmoeders die je per ongeluk onder de auto kan krijgen, hierbij een foto om jullie te waarschuwen.' Mjetterd schreef:En dan ook nog zeggen dat het 'per ongeluk' gebeurd was. 'Ik wil jullie even waarschuwen, deze tijd van het jaar zijn er veel loslopende schoonmoeders die je per ongeluk onder de auto kan krijgen, hierbij een foto om jullie te waarschuwen.'
Mjetterd schreef:En dan ook nog zeggen dat het 'per ongeluk' gebeurd was. 'Ik wil jullie even waarschuwen, deze tijd van het jaar zijn er veel loslopende schoonmoeders die je per ongeluk onder de auto kan krijgen, hierbij een foto om jullie te waarschuwen.'