quartel schreef:lrtj_ schreef:Hahahaha is het zo erg![]()
Ik vrees nog erger
Hele wijk ontruiming? of toch meer quarantaine voor haar? gesticht? dwangbuis?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Nelleke_ schreef:Ben ik de enige die de C-string echt handig lijkt?
Gewoon, bij een lange satijnen avondjurk waar je anders altijd het silhouet van je ondergoed doorheen ziet.
Maar inderdaad, hoe blijft zoiets zitten? Als een teenslipper die je tussen je tenen klemt, alleen dan met je billen? Loop je de hele avond met van die samengeknepen billen. :|
Suzanne F. schreef:_Nelleke_ schreef:Ben ik de enige die de C-string echt handig lijkt?
Gewoon, bij een lange satijnen avondjurk waar je anders altijd het silhouet van je ondergoed doorheen ziet.
Maar inderdaad, hoe blijft zoiets zitten? Als een teenslipper die je tussen je tenen klemt, alleen dan met je billen? Loop je de hele avond met van die samengeknepen billen. :|
Daar heb je ook hele dunne strings voor en je kan altijd alleen een tampon indoen he?
Heeft niet mijn voorkeur maar goed.
Suzanne F. schreef:lrtj_ schreef:Die zijn de laatste jaren ook kleiner geworden
Hahaha, niet je achterwerk breder??![]()
![]()
Tegenwoordig heb je juist bij bikini's die hipsters. En ik vind de gewone broekjes nog steeds groot genoeg hoor. Je hebt ze in alle soorten en maten tegenwoordig.
Suzanne F. schreef:_Nelleke_ schreef:Ben ik de enige die de C-string echt handig lijkt?
Daar heb je ook hele dunne strings voor en je kan altijd alleen een tampon indoen he?
Heeft niet mijn voorkeur maar goed.
! Die C-string spant wel echt de kroon, trouwens
. quartel schreef:Kentaro schreef:![]()
Moet je 'mini kini' eens een keer of 10 snel achter elkaar zeggen.......![]()
Het woord alleen al....
Ik mag toch hopen dat je niet met meerdere zit terwijl je dit druk oefent