Wat is er aan de hand met mijn verwarmingselement?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:16

Of iets een goede keuze is, zul je nooit van te voren weten en pas achteraf achter komen. Zet het voor jezelf goed op een rijtje. Wij weten natuurlijk niet om wat voor 'n leugens het gaat, maar bedenk goed of je daar mee om kunt blijven gaan!
Als je het er wel over wilt hebben, kun/mag je dat altijd via pb doen, lijkt mij persoonlijk handiger dan om het op internet te zetten, waar het voor altijd vindbaar blijft :P
Sterkte in het ieder geval!

Afbeelding

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 13:46

Kentaro schreef:
Of iets een goede keuze is, zul je nooit van te voren weten en pas achteraf achter komen. Zet het voor jezelf goed op een rijtje. Wij weten natuurlijk niet om wat voor 'n leugens het gaat, maar bedenk goed of je daar mee om kunt blijven gaan!
Als je het er wel over wilt hebben, kun/mag je dat altijd via pb doen, lijkt mij persoonlijk handiger dan om het op internet te zetten, waar het voor altijd vindbaar blijft :P
Sterkte in het ieder geval!

[ Afbeelding ]

Was ik sowieso al niet van plan. Zet niet graag info, -behalve een non-functionerend verwarmingselement dan :')- op internet. Bedankt voor je lieve woorden, en dat zal ik zeker doen, mocht ik er behoefte aan hebben. Helaas geen leugens die zomaar even vergeten kunnen worden..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:47

Ik denk ik lees even bij, het is een hilarisch topic, maar jammer dat de verwarming ernstige mankementen vertoont..
Ik zou ook zwaar over de zeik zijn als blijkt dat mijn verwarming ook niet goed functioneerd..
Als je je verhaal kwijt moet, dan is mn PB box open.

Misschien moet je de verwarming toch even een aantal nachtjes buiten zetten om hem goed te laten afkoelen, misschien bedenkt hij zich dan dat hij toch wel warm loopt voor jou?

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 10:16

fleurtjeuh schreef:
Ik denk ik lees even bij, het is een hilarisch topic, maar jammer dat de verwarming ernstige mankementen vertoont..
Ik zou ook zwaar over de zeik zijn als blijkt dat mijn verwarming ook niet goed functioneerd..
Als je je verhaal kwijt moet, dan is mn PB box open.

Misschien moet je de verwarming toch even een aantal nachtjes buiten zetten om hem goed te laten afkoelen, misschien bedenkt hij zich dan dat hij toch wel warm loopt voor jou?

Dat is dus het probleem, ik kan 'm niet een aantal nachtjes eruit gooien, omdat ik, gek genoeg, juist nu behoefte heb aan samen met 'm zijn en heel veel praten.. Is dat vreemd? Als 't goed is loopt element nog wel alleen maar warm voor mij, als ik zijn woorden moet geloven. Maar ja, wat kan ik daarvan serieus nemen en wat niet ... -O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 10:30

Als jij behoefte hebt aan samen met hem zijn en veel praten, zegt dit toch genoeg over je gevoelens voor hem!?! Je geeft om hem en wilt met hem verder. Daar is toch niets 'geks' o.i.d. aan?! Het is jouw gevoel! Als hij er ook maar met jou over wil praten en er aan wil werken!

Shirley

Re: Wat is er aan de hand met mijn verwarmingselement?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 11:01

Als praten ook leidt tot oplossingen en niet tot verwijten en het verzinnen van meer leugens wel ... anders is een afkoelingsperiode (voor beiden ;) ) inderdaad geen slecht plan...

Sterkte !

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 14:11

Hi piepel!

Even een korte update.. Verwarmingselement werkt weer, heeft nog nooit zo goed z'n best gedaan!

Even serieus, opzich gaat het weer een beetje hier. Tussen Mensch en mij wel weer alles goed, moet nu alleen enorm sleutelen aan mezelf om het vertrouwen weer terug te krijgen. Ongelofelijke k*tweek gehad, nog steeds wel eigenlijk, maar toch besloten om gewoon verder te gaan met 'm. Moeders vertelde me dat er in elke relatie wel eens een leugentje (om bestwil) wordt verteld, en dat het normaal is.. Klopt dat? wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:23

Dat ligt helemaal aan de ernst van het "leugentje" ;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:42

Wilde net zeggen. Dat ligt toch echt aan de ernst van de leugen. Evt mag je per pb een tipje oplichten, zodat ik eens kan meetoetsen naar de ernst?

Eigenlijk hebben ik en man nooit leugens naar elkaar of geheimen voor elkaar gehad. En (hoop ik) nog steeds niet. Of in elk geval geen ernstige zaken. (Wel kadootjes bijv geheim houden natuurlijk). Dus het ligt er echt aan wat.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:50

Ik ben het wel met je moeder eens. Mijn element heeft ook wel eens van dat soort kuren gehad in het verleden. Hij had er moeite mee om zich te binden en keek nog een beetje om zich heen. Had gelukkig niks uitgespookt maar vertrouwen was wel weg.
Ik heb toen ook op het punt gestaan om er een einde aan te maken. Maar na vele gesprekken heb ik hem nog een kans gegeven. Die heeft hij met beide handen aangepakt en inmiddels zijn we ruim 7 jaar samen en getrouwd.
Toen wist ik niet of ik er goed aan deed om hem een tweede kans te geven, maar nu weet ik dat hij het waard was.
Succes meis!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:19

He wat jammer deze wending... Als je ervoor kiest om je element nog een kans te geven, hartstikke goed, dan moet je dat gewoon doen :j Jij bent de enige die kan zeggen wat voor jou werkt en in hoeverre die leugens een bezwaar vormen. Snapt hij ook dat hij je vertrouwen moet herwinnen? Want dat komt niet bij jou vandaan he, dat je dat vertrouwen kwijt bent... Zoek dat dus ook niet alleen bij jezelf, maar vraag hem je daarbij te helpen, in het redelijke natuurlijk. Van constant controleren waar hij is en met wie wordt de relatie met je element niet beter, maar hij mag best een beetje zijn best doen. En als dat betekent dat je er tot in den treure over wilt praten, dan is dat zo :) Sterkte :(:)

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 12:55

Bedankt voor de lieve woorden weer allemaal. Tamara, hij begrijpt gelukkig volkomen dat hij de aanleiding is, en hij dus ook weer moet zorgen dat het vertrouwen aan mijn kant goed zit. Hij accepteert volkomen dat ik er vaak over begin, dat het vaak omhoog gehaald moet worden, maar soms heb ik die behoefte en dan spreek ik ook gewoon. Hij wil dat ik praat, dan kan ie 't krijgen ook. :')

Zilfstar, ik zal je een dezer dagen even een PB'tje sturen. In principe zal het voor 'buitenstaanders' een klein leugentje zijn, maar er zit enorm veel achter voor mij.
Ik ben eigenlijk zelf van mening dat je in een relatie gewoon eerlijk naar elkaar hoort te zijn. Een leugentje om een cadeautje oid. verborgen te houden kan ik wel inkomen, maar daar heb je het voor een groot deel dan ook mee gehad.

Tis jammer, mijn element heeft een behoorlijk verleden qua vreemdgaan en dergelijke, en hij beweerde me echt veranderd, open en eerlijk te zijn. Beetje lastig dat ik nu niet weet hoeveel daarvan waar is....

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:20

Kan me voorstellen dat dat ook niet meewerkt... Als de leugen voor jou grote impact heeft en je weet wat hij in zijn verleden heeft uitgespookt, kan ik me voorstellen dat dat er best inhakt. Geef jezelf dan ook de tijd :(:)