Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Dat zeg ik, lees Brave New World eens! De eerste paar hoofdstukken is genoegAls je helemaal uit een reageerbuis wilt komen, wat zo steriel mogelijk is, dan heb je een grote reageerbuis nodig..Anders kom je alsnog uit een mens..
Air schreef:Sterker nog, ze is aan het typen.... al zo vaak bewezen dat een toetsenbord, deurklinken ed. zoveel smeriger zijn dan wcbrillen
eilleen333 schreef:op zich zie ik inderdaad het probleem niet, maar ik ben een vrouwtje, dus mikken is wel een issue... als ik dan onder de douche de urine weer af moet spoelen, zou ik dan niet meer water gebruiken dan wanneer ik op het 'kleine boodschap' knopje van mijn wc druk? wij hebben er immers twee, eentje met veel water voor een serieuze booddschap, en eentje met weinig water voor een klein boodschapje. Volgens mij maakt het netto niet veel uit.
Amaris schreef:eilleen333 schreef:op zich zie ik inderdaad het probleem niet, maar ik ben een vrouwtje, dus mikken is wel een issue... als ik dan onder de douche de urine weer af moet spoelen, zou ik dan niet meer water gebruiken dan wanneer ik op het 'kleine boodschap' knopje van mijn wc druk? wij hebben er immers twee, eentje met veel water voor een serieuze booddschap, en eentje met weinig water voor een klein boodschapje. Volgens mij maakt het netto niet veel uit.
Euh... mikken? Waar wil je op mikken dan, op het putje?
Sok schreef:Amaris schreef:
Euh... mikken? Waar wil je op mikken dan, op het putje?
Nee joh, de voeten van je vriendje/vriendinnetje!
Pieter25 schreef:Als je 's morgens in de douche staat eerst over je voeten plassen en dan lekker gaan douchen. Je zult zien dat je een hele tijd geen zweetvoeten meer hebt!
http://www.omaweetraad.com/tipview.php? ... weetvoeten
Toch wel handig google
Sok schreef:Nee joh, de voeten van je vriendje/vriendinnetje!
Air schreef:Dat vind ik toch een beetje klinken als smetvrees hoor....
Netzoals al die dettolreclame's voor kinderen.... dat is pas ongezond. Beetje viezigheid is juist goed voor je weerstand, ook bij kinderen.
petraaken schreef:Ailill schreef:
Dat wilde mijn ex ook, maar met meer mensen in een huis werd ik er echt niet vrolijk als ik met mijn slaperige kop de badkamer in liep en vervolgens een volle pot urine onder m'n neus zag.
Om van de geur nog maar niet te spreken na een paar bezoekjes.
Ruga schreef:Sok schreef:Nee joh, de voeten van je vriendje/vriendinnetje!
Hier een ervaringsdeskundigeHoewel mekaars voeten raken niet de bedoeling is, plassen wij wel gewoon als we onder de douche staan, ook samen. Persoonlijk vind ik daar niks vreemd, vies of wat dan ook aan, en mijn vriend dus ook niet
. En het bespaart inderdaad een hoop water.
Dieuwkee schreef:StalNollie schreef:wist je overigens dat iedereen wat vocht loslaat tijdens het douchen/zwemmen etc.. dit gebeurt onbewust
En wie weet zijn er mensen die ook in het zwembad gaan plassen, of is dat ook milieuvriendelijk
Eerlijk gezegd zou ik het niet zo'n fijn idee vinden als je weet dat iedereen overal onder de douche staat te plassen.