Wethouder wil dat iedereen onder de douche plast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Re: Wethouder wil dat iedereen onder de douche plast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:11

Ik krijg hier erg nadrukkelijk 'Brave New World'-beelden bij... :')

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:12

Captain schreef:
Ailill schreef:
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld komt ze uit een reageerbuis. . . hoe steriel wil je hebben :P

Flinke reageerbuis moet je dan hebben.. :D

Mijn idee! :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:14

Wij douchen altijd gezellig samen.. maar ik zou er toch niet zo blij mee zijn als vriendlief ineens besluit zijn kraantje open te draaien onder de douche :')
Ik vind het ook allemaal niet echt smakelijk wat er uit en van mensen komt, denk niet dat je daar meteen smetvrees voor moet hebben :Y)
En plasjes laten staan in de wc := Bah, daar krijg je echt zo'n vieze wc-lucht van. Vang dan wat regenwater op waarmee je dit wegspoelt.. ook helemaal gratis en voor niks!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:16

cp112 schreef:
Ailill schreef:
Ho ho, daar kiezen jullie vrouwen zelf voor :P

Hoho, je ka er ook een vangzakkie omheen doen }>

Regenjas kan ook :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:18

Captain schreef:
Ailill schreef:
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld komt ze uit een reageerbuis. . . hoe steriel wil je hebben :P

Flinke reageerbuis moet je dan hebben.. :D

Alles begint klein ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:20

Ailill schreef:
Alles begint klein ;)

Als je helemaal uit een reageerbuis wilt komen, wat zo steriel mogelijk is, dan heb je een grote reageerbuis nodig.. :P Anders kom je alsnog uit een mens..

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:20

Je kan toch gewoon mikken op of net naast het putje? Dan was jezelf en doet je gewone ritueel en dan is er toch niks aan de hand? Na een paar keer oefenen kun je prima in het putje mikken hoor, dan loopt het in 1x weg..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:21

Captain schreef:
Als je helemaal uit een reageerbuis wilt komen, wat zo steriel mogelijk is, dan heb je een grote reageerbuis nodig.. :P Anders kom je alsnog uit een mens..
Dat zeg ik, lees Brave New World eens! De eerste paar hoofdstukken is genoeg ;) Daar is dat al helemaal in uitgevogeld, baby's uit een fles :j

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:22

Air schreef:
Sterker nog, ze is aan het typen.... al zo vaak bewezen dat een toetsenbord, deurklinken ed. zoveel smeriger zijn dan wcbrillen :j

Ja, praat me er niet van! Mijn eigen toetsenbord vind ik gemiddeld vies, maar toetsenborden in openbare ruimtes zijn niet te harden zo goor. Daarom desinfecterend handenspul in mijn tas en grondig handen wassen voor ik iets ga eten. :) Maar dat ik een toetsenbord gebruik, betekent niet dat ik plassen onder de douche ineens een prettig idee ga vinden.

Het ligt er maar aan hoe hygienisch je bent of iets smerig is of niet. Ik zal met genoeg viezigheid in aanraking komen en ik heb geen smetvrees, dus dat gaat best, maar dan mag ik het wel vies vinden. Ik geloof ook best dan plassen onder de douche schoon genoeg, handig, natuurlijk, milieubewust, etc. is, maar dan mag ik het idee toch nog steeds onprettig vinden?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:26

eilleen333 schreef:
op zich zie ik inderdaad het probleem niet, maar ik ben een vrouwtje, dus mikken is wel een issue... als ik dan onder de douche de urine weer af moet spoelen, zou ik dan niet meer water gebruiken dan wanneer ik op het 'kleine boodschap' knopje van mijn wc druk? wij hebben er immers twee, eentje met veel water voor een serieuze booddschap, en eentje met weinig water voor een klein boodschapje. Volgens mij maakt het netto niet veel uit.

Euh... mikken? Waar wil je op mikken dan, op het putje? :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:30

Dat vind ik toch een beetje klinken als smetvrees hoor....

Netzoals al die dettolreclame's voor kinderen.... dat is pas ongezond. Beetje viezigheid is juist goed voor je weerstand, ook bij kinderen.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:30

Amaris schreef:
eilleen333 schreef:
op zich zie ik inderdaad het probleem niet, maar ik ben een vrouwtje, dus mikken is wel een issue... als ik dan onder de douche de urine weer af moet spoelen, zou ik dan niet meer water gebruiken dan wanneer ik op het 'kleine boodschap' knopje van mijn wc druk? wij hebben er immers twee, eentje met veel water voor een serieuze booddschap, en eentje met weinig water voor een klein boodschapje. Volgens mij maakt het netto niet veel uit.

Nee joh, de voeten van je vriendje/vriendinnetje! :))

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 16:33

Sok schreef:
Amaris schreef:

Als je 's morgens in de douche staat eerst over je voeten plassen en dan lekker gaan douchen. Je zult zien dat je een hele tijd geen zweetvoeten meer hebt!

http://www.omaweetraad.com/tipview.php? ... weetvoeten

Toch wel handig google :')

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:36

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:38

Sok schreef:

Hier een ervaringsdeskundige :Y) Hoewel mekaars voeten raken niet de bedoeling is, plassen wij wel gewoon als we onder de douche staan, ook samen. Persoonlijk vind ik daar niks vreemd, vies of wat dan ook aan, en mijn vriend dus ook niet ;) . En het bespaart inderdaad een hoop water.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:39

Air schreef:
Dat vind ik toch een beetje klinken als smetvrees hoor....

Netzoals al die dettolreclame's voor kinderen.... dat is pas ongezond. Beetje viezigheid is juist goed voor je weerstand, ook bij kinderen.

Precies, die "kids"(zo heten ze tegenwoordig, als je kinderen zegt ben je ouderwets heb ik gehoord :D ) kunnen nergens meer tegen!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:41

Kids, afschuwelijk, die term :') Ik heb gewoon kinderen hoor, tenzij ik geen tekens meer over heb in een sms.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:42

ja he, ik vind het ook zo afschuwelijk, dat geroep over de kids :r

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:44

petraaken schreef:
Ailill schreef:

Dat wilde mijn ex ook, maar met meer mensen in een huis werd ik er echt niet vrolijk als ik met mijn slaperige kop de badkamer in liep en vervolgens een volle pot urine onder m'n neus zag.

Om van de geur nog maar niet te spreken na een paar bezoekjes. :\

geur nee joh hier in ieder geval niet.. kijk je moet het niet met ochtendurine doen natuurlijk.
en idd elke dag wc heb een kleintje in huis maar die gebruikt hem nog niet.. maar vind het een frisser idee...

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:46

Die vrouw op de foto is wel heel milieubewust! Douchen met de kleren aan! Hoeft ze zelfs geen wasmachine te kopen! Ideaal :)*

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:49

Ruga schreef:
Sok schreef:

Hier een ervaringsdeskundige :Y) Hoewel mekaars voeten raken niet de bedoeling is, plassen wij wel gewoon als we onder de douche staan, ook samen. Persoonlijk vind ik daar niks vreemd, vies of wat dan ook aan, en mijn vriend dus ook niet ;) . En het bespaart inderdaad een hoop water.

Op zich zou ik het niet eens zo erg vinden, maar ik ben toch meer een solist denk ik

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:50

Dieuwkee schreef:
StalNollie schreef:
wist je overigens dat iedereen wat vocht loslaat tijdens het douchen/zwemmen etc.. dit gebeurt onbewust

En wie weet zijn er mensen die ook in het zwembad gaan plassen, of is dat ook milieuvriendelijk :')
Eerlijk gezegd zou ik het niet zo'n fijn idee vinden als je weet dat iedereen overal onder de douche staat te plassen.

overal onder de douche, ik gebruik maar 1 douche en dat is me eigenste zou niet weten waar nog meer .. zou het eens bij de buren kunnen proberen haha..

maar wat is er nu zo vies, het spoelt toch weg?

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:53

wat een achterlijk artikel, ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten plaatsten...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:53

ik plas mijn hele leven al tijdens het douchen.

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:54

ShauniBef schreef:
Die vrouw op de foto is wel heel milieubewust! Douchen met de kleren aan! Hoeft ze zelfs geen wasmachine te kopen! Ideaal :)*

_/-\o_ *\o/* :D