maandverband met bloemetjes en versiersels..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:49

MelanieB schreef:
ShauniBef schreef:
Hallooooo, denk eens na jullie :)) !
Een mooie rode roos in je ondergoed is ook wel leuk :)) !

:') haha bah, bij nader inzien hou ik ineens niet meer van rozen dan! :D

Helaas.... Haha :') !

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:50

Ja dat happy period begrijp ik ook niet! En er was vorig maar iemand bij het beste idee van nl. Die als je maandverband vol had dat je dan gebeld werd! Is wel door naar de derde ronde.. maar t zal dan erg duur worden ofzo! Maar ja ik zal blij zijn als ik straks 9 maanden niks meer hoef te doen! Lijk me heerlijk... Hahahaha

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:52

loonew schreef:
Ja dat happy period begrijp ik ook niet! En er was vorig maar iemand bij het beste idee van nl. Die als je maandverband vol had dat je dan gebeld werd! Is wel door naar de derde ronde.. maar t zal dan erg duur worden ofzo! Maar ja ik zal blij zijn als ik straks 9 maanden niks meer hoef te doen! Lijk me heerlijk... Hahahaha

Gebeld :') ?!?! Wattefack _O- !
Dan moet er dus 1 of andere zender in je maandverband zitten, die je dan perongeluk kapot lekt met bloed, en dan zit je daar te wachten op je telefoontje! Hop! Broek rood.

Lang leve de tampons!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:54

ShauniBef schreef:
loonew schreef:

Gebeld :') ?!?! Wattefack _O- !
Dan moet er dus 1 of andere zender in je maandverband zitten, die je dan perongeluk kapot lekt met bloed, en dan zit je daar te wachten op je telefoontje! Hop! Broek rood.

Lang leve de tampons!

Haha wtf, en wat zegt de telefoon dan?: JOEHOE, je broek zit vol. :D

Idd, lang leve de tampons. Smerige luiers vol bloed. bleeh.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 22:55

soms zit die nog niet vol helemaal maar lekt die aan de zijkanten al.. of alleen achter als je ligt..
(ik lig dan dus niet op de bank.. en je schaamt je dood als je op visite bent en op de witte bank doorlekt)

gaat die bel dan ook af?

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:57

Jaa die zender moest je er in leggen ofzo dus ja niet per ongeluk weg gooien. Haha en dan als je ging door lekker ging je mbiel trillen . Ze vonden het een goed maar wel duur en vies idee, maar t verbaast me niks als dit op de wereld komt!

MelanieB

Re: maandverband met bloemetjes en versiersels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:58

Bah, en dan mag je 'm tussen het bloed er dus uit gaan plukken??? :r

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:58

Tring....tring....: "Ja hallo?" "Code rood, code rood!"...tuurlijk.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 22:59

onder het verband of erin,... gadver dat is toch hartstikke vies.. bah .. er uitvissen bah bah

ga ik liever elk uur of vaker na de wc.. dan op zon ding wachten..
je voelt het zelf meestal wel
Laatst bijgewerkt door Christiene op 08-10-11 23:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:01

Het moet niet gekker worden..
Alsof je dat zelf niet voelt zeg, maar je kunt ook niet midden in de AH je maandverband wisselen.

Ik heb ook een enorme hekel aan al die stomme bloemetjesreclames. Hallo! Ik heb buikpijn, lek, en voel me dik. Wáár ben ik bloemig en blij mee precies?? >;)

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:03

Nou nee je moest hem net onder dat eerste blaadje prikken met een soort van naald..niet in je bloed straks krijg je kortsluiting !

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 23:04

en dan ga je zitten en dan zit die naald in de stoel vastgeprikt?

erg ehm raar voor te stellen... ga even uitzending gemist kijken..na die uitvinding.
Laatst bijgewerkt door Christiene op 08-10-11 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:04

PussInBoots schreef:

Heerlijk!

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:06

Nee nee kijk je heb toch die mv bestaat toch zeg maar uit deeltjes? Verschillende blaadjes. Die prikte je er dan tussen zo onder die bloed opvanger ,en dan ging je telefoon af, ofzoiets.. is lang geleden en op dit moment in me bloederige stadium dus bizar veel koppijn!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:22

PussInBoots schreef:

_O- _O- _O-

Oh dames ik heb dubbel gelegen van de reacties hier!! Geweldig _O-

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:33

O ja hoor, je bent niet de enige die zich verbaast over het huidige assortiment aan dameshygiëne producten. Had je vroeger, opoe verteld B-) , alleen maar van die grote dikke flappen, bij voorkeur met plakstrips die hun werk iets te serieus namen, als in dat je je flap aan gort trok, inclusief hemeltergend klittebandgeluid, tegenwoordig heb je de meest rare vormen, maten, geuren en kleuren, met vleugels, zijflappen en andere plakaanhangsels en, naar mijn idee het enige goeie, in verschillende diktes.

Maar ach, zoals ik wel vaker zeg, ben meer een ponymens, dus logisch dat ik dan ook voor tamponnies ga :P . Maandverband en ik, we liggen elkaar niet zo :n . Vroeger al, heb ik weleens het maandverband bijna letterlijk achter mijn oren kunnen wegvissen, ondanks die plakplakstrips. Zelfs met de tegenwoordige extra plakkers weet maandverband bij mij er vandoor te gaan. Ik gebruik het alleen nog als extra verzekering, maar zelfs dan vind ik die dingen terug op plaatsen waar ik ze zeker weten niet heb opgeplakt, over datgeen wat er in geabsorbeerd zou moeten worden nog maar niet te spreken, zelfs dat gaat spontaan de andere kant op :roll: . Nee, ben reuze blij met mijn ponnies. Die gaan er tenminste niet vandoor. :D
Overigens, tampons heb je tegenwoordig ook met vleugeltjes, die van OB. Het wachten is nu op tampons met vrolijke printjes die zo snoezig staan in je tasje, mocht je ergens gecontroleerd worden. Ik geef het een jaar, tops...

En dat 'Always a Happy Period?', bedacht door een alleenstaande vent, kán niet anders. Ik ken gewoonweg geen vrouwen die überhaupt ooit een happy period hebben, laat staan dat ze juichen als het weer eens die tijd van de maand is (ja, tenzij je 'm knijpt voor een onverwachte zwangerschap natuurlijk). Van die fleurige bloemetjes die opengaan, en die parasolletjes word ik ook niet vrolijk, eerder nog meer sjaggie dan dat ik al was als het weer eens zo ver is.

Nee, alleen dit topic maakt tenminste nog iets happy aan die period. Heb in een deuk gelegen om sommige commentaren, en dat filmpje, snurkend maandverband _O- .

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:47

Jahaa er zijn van die hebbedoosjes voor je tampons. >;)
Nu ben ik ongelukkigerwijs zo rete ongesteld altijd dat ik beide nodig heb en dan nog ieder uur doorlek de eerste paar dagen...:r Ik ben dan niet happy, en niet blij, en ik vind niks aan alle vleugels en groeven en en en :roll:
Maar glow in the dark zou wel kek zijn. En dan met een loesje tekst. Iets als: ik ben niet blij, maar ik lach wel.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:52

ik kom niet meer bij van dit topic!!!!!!

vind die teksten op maandverband echt een briljant idee, al jaren die truttige 'ik-ben-zo-blij-want-ik-ben-ongesteld-en-door-deze-luier-ben-ik-heeeel-blij' reclames :r (kan wel gillen: geen enkele vrouw vind het leuk, dus kom niet met die trut-reclames aanzetten joh!)

gelukkig zijn deze niet in het NL maar ze komen op hetzelfde neer

hoop dat een brandmanager van always dit leest ofzo, dan kan die de loesje teksten gaan invoeren
dan twitteren we die wel naar ze toe, en dan mogen zij ze bedrukken :')

dat iemand met die uitvinding met dat belletje serieus zo ver komt zegt al genoeg
pffff alsof je dat zendertje uit de drek gaat vissen aaaargh!!!

zie het nut ook niet, als je naar het toilet moet weet je het toch al? hup wisselen die lap! ik vind een tampon dan veel gevaarlijker. als je doorlekt zie je dat veel sneller vind ik en qua hygiene is dat echt gevaarlijker om lang te laten zitten dan een mvb.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:59

naturellá vindt dat je als een soort sexgodin door het leven huppelt als menstruerende vrouw. :+

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 00:07

dat vinden always en libresse ook, al tig jaren
dat is toch niet meer van deze tijd??

die spreuken er in, dat is pas modern! ik zie mezelf nu al op de wc heel blij een nieuw pakje openmaken met de vraag 'wat zal er nu weer voor spreuk in staan' liefste een beetje schunnig :=

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 00:08

Ja dat je er gewoon plezier van hebt. Een kamasutrapose voor na je period? :')
Dan heb je 18plus maandverband. Wahahaa :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 06:48

Dit topic is echt briljant _/-\o_

Ik heb zelf nooit zoveel moeite met versiersels op het maandverband, en ook aan de reclames kan ik me niet echt ergeren _O- Maar misschien komt het gewoon omdat ik haast geen last heb van mijn periode en het duurt ook maar heel kort :))

Maar mooie moppen zouden wel geweldig zijn :') _O- Ik vraag me alleen wel af wat mannen dan moeten denken op gedeelde toiletten als ze langs een vrouwenwc wandelen en er een vrouw op de wc zit die hélemaal gestrekt ligt door een maandverbandmop :')

Ik vergeet ook nooit het hoofd van een man meer toen ik een keer op de wc zat en begon te lachen omdat ik een hilarisch smsje kreeg... vervolgens kwam ik van de wc af en stond die man daar _O- _O- :')

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 06:51

_O- Fantastisch topic!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 07:08

t is wel duidelijk dat meestal mannen de maandverband ontwikkelen en verkopen, een vrouw zou het heel anders aanpakken

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 08:45

Miepie77 schreef:
t is wel duidelijk dat meestal mannen de maandverband ontwikkelen en verkopen, een vrouw zou het heel anders aanpakken

:)* Die denken natuurlijk dat, wetende dat het hielp om vrouwlief een bloemetje te geven in haar periode, het misschien nog wel beter werkt als je dat bloemetje in het maandverband stopt. Scheelt een ommetje bloemist én de kans dat je geraakt wordt door servies, moet zo'n man dan denken, denk ik.

Maandverband met leuke tekstjes zie ik ook wel zitten :j , een soort van fortune cookies maar dan anders. :D Maar dan niet van die vreselijke 'opbeurende' dingen, leuke moppen of lekker schunnige dingen, dát is grappig (maandverband in verschillende categorieen: opbeurend, grappig, schunnig :') ), al zou ik ook geen problemen hebben met hygienisch meeverpakte chocolaatjes. Nog leuker, een soort van adventkalender, voor elke dag een lekkertje erbij :9 .