MelanieB schreef:ShauniBef schreef:Hallooooo, denk eens na jullie!
Een mooie rode roos in je ondergoed is ook wel leuk!
haha bah, bij nader inzien hou ik ineens niet meer van rozen dan!
Helaas.... Haha
! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loonew schreef:Ja dat happy period begrijp ik ook niet! En er was vorig maar iemand bij het beste idee van nl. Die als je maandverband vol had dat je dan gebeld werd! Is wel door naar de derde ronde.. maar t zal dan erg duur worden ofzo! Maar ja ik zal blij zijn als ik straks 9 maanden niks meer hoef te doen! Lijk me heerlijk... Hahahaha
?!?! Wattefack
! ShauniBef schreef:loonew schreef:Ja dat happy period begrijp ik ook niet! En er was vorig maar iemand bij het beste idee van nl. Die als je maandverband vol had dat je dan gebeld werd! Is wel door naar de derde ronde.. maar t zal dan erg duur worden ofzo! Maar ja ik zal blij zijn als ik straks 9 maanden niks meer hoef te doen! Lijk me heerlijk... Hahahaha
Gebeld?!?! Wattefack
!
Dan moet er dus 1 of andere zender in je maandverband zitten, die je dan perongeluk kapot lekt met bloed, en dan zit je daar te wachten op je telefoontje! Hop! Broek rood.
Lang leve de tampons!

, alleen maar van die grote dikke flappen, bij voorkeur met plakstrips die hun werk iets te serieus namen, als in dat je je flap aan gort trok, inclusief hemeltergend klittebandgeluid, tegenwoordig heb je de meest rare vormen, maten, geuren en kleuren, met vleugels, zijflappen en andere plakaanhangsels en, naar mijn idee het enige goeie, in verschillende diktes.
. Maandverband en ik, we liggen elkaar niet zo
. Vroeger al, heb ik weleens het maandverband bijna letterlijk achter mijn oren kunnen wegvissen, ondanks die plakplakstrips. Zelfs met de tegenwoordige extra plakkers weet maandverband bij mij er vandoor te gaan. Ik gebruik het alleen nog als extra verzekering, maar zelfs dan vind ik die dingen terug op plaatsen waar ik ze zeker weten niet heb opgeplakt, over datgeen wat er in geabsorbeerd zou moeten worden nog maar niet te spreken, zelfs dat gaat spontaan de andere kant op
. Nee, ben reuze blij met mijn ponnies. Die gaan er tenminste niet vandoor.
. 
Ik ben dan niet happy, en niet blij, en ik vind niks aan alle vleugels en groeven en en en 
(kan wel gillen: geen enkele vrouw vind het leuk, dus kom niet met die trut-reclames aanzetten joh!)

Maar misschien komt het gewoon omdat ik haast geen last heb van mijn periode en het duurt ook maar heel kort 
Ik vraag me alleen wel af wat mannen dan moeten denken op gedeelde toiletten als ze langs een vrouwenwc wandelen en er een vrouw op de wc zit die hélemaal gestrekt ligt door een maandverbandmop
Fantastisch topic! Miepie77 schreef:t is wel duidelijk dat meestal mannen de maandverband ontwikkelen en verkopen, een vrouw zou het heel anders aanpakken
Die denken natuurlijk dat, wetende dat het hielp om vrouwlief een bloemetje te geven in haar periode, het misschien nog wel beter werkt als je dat bloemetje in het maandverband stopt. Scheelt een ommetje bloemist én de kans dat je geraakt wordt door servies, moet zo'n man dan denken, denk ik.
, een soort van fortune cookies maar dan anders.
Maar dan niet van die vreselijke 'opbeurende' dingen, leuke moppen of lekker schunnige dingen, dát is grappig (maandverband in verschillende categorieen: opbeurend, grappig, schunnig
), al zou ik ook geen problemen hebben met hygienisch meeverpakte chocolaatjes. Nog leuker, een soort van adventkalender, voor elke dag een lekkertje erbij
.