Haha al met al is het dus nog steeds niet helemaal duidelijk of het nou een betekenis heeft of dat het alleen is omdat ze zo lief zijn
Frouk schreef:Haha al met al is het dus nog steeds niet helemaal duidelijk of het nou een betekenis heeft of dat het alleen is omdat ze zo lief zijn tip: kijk eens goed welke mod, welke kleur heeft....
enige link die ik kan leggen is dat paars je favo kleur is http://i283.photobucket.com/albums/kk30 ... 040901.jpg?
Ze zijn inderdaad wel schattig, maar misschien dat elke kleur bij een forum hoort?edit; daarmee bedoel ik dus dat bijv. BB paars is.
Unwritten schreef:Kleuren en mods hebben degelijk verbanden.. Want mods doen niets zonder grondige reden
Iddel schreef:Dit is niet grappig..ik wil het nu weten wat hier aan de hand is! Stelletje......hier nog eentje
Unwritten schreef:Mas had eigenlijk een tweekleurige blob moeten hebben Ik denk dat die hint te ingewikkeld is. Je moet gewoon goed vergelijken wie welke kleur heeft, dan moet je er echt wel uitkomen!en nu zeg ik echt niks meer
Mas had zeker ook nog blauw er bij moeten hebben? de mods van de zelfde deelfora hebben dezelfde kleur volgens mij.. dus mw is bv paars etc.
Frouk schreef:Mas had zeker ook nog blauw er bij moeten hebben? de mods van de zelfde deelfora hebben dezelfde kleur volgens mij.. dus mw is bv paars etc.Dat bedoel ik ja. Iets anders weet ik zo niet.. Is er niet ergens een lijst met alle mods met een blob? Dan kan ik vergelijken edit; en Uriëlle heeft misschien geen blob omdat ze lid bezwaarcommisie is!