School bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:39

nou ik had dus gister een blunder :+

kom de klas in, beetje laat en leraar is nogal chagerijnig (echt zo'n leraar waar je alles bij kan flikken) dus ik trek de deur dicht, en trek de heeeéle klink er mee uit. hele klas lachen maar de leraar had 't niet door dus ik stop gauw die klink weer in de deur (en hopen dat ie der niett achter komt) _O- valt de klink aan de buitenkant keihard op de grond en konden we 't lokaal niet meer uit :')

geerte

Re: School bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 06:47

en hoe zijn jullie eruit gekomen dan??

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:35

concierge kwam net langs lopen en zag allemaal kinderen voor de deur staan, en de klink op de grond liggen dus die barstte eerst in lachen uit :') maar konden der daarna wel weer uit :P haha

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:54

XMaaiike schreef:
nou ik had dus gister een blunder :+

kom de klas in, beetje laat en leraar is nogal chagerijnig (echt zo'n leraar waar je alles bij kan flikken) dus ik trek de deur dicht, en trek de heeeéle klink er mee uit. hele klas lachen maar de leraar had 't niet door dus ik stop gauw die klink weer in de deur (en hopen dat ie der niett achter komt) _O- valt de klink aan de buitenkant keihard op de grond en konden we 't lokaal niet meer uit :')

hahah geweldig! _O-
vooral omdat je leraar niks door had. :+

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:14

Niet echt een blooper, maar wel rot ;(
Ik had gezellig pauze met de rest van de onderbouw. Maarja, onderbouw he.. Dus elke keer voedselgevechten etc. Vloog een boterham met boter en boterhamworst (echt!) ineens door de lucht, recht tegen m'n hoofd. M'n hele haar zat onder de boter. Ik schaamde me dood ;(

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 09:15

Gatver... ben je meteen erna naar huis gegaan ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:33

- Van de trap vallen
- Tijdens geschiedenis bij de ''stille recreatie''. Dat wil zeggen iedereen is muisstilen leert voor de toets zodat de leraar de verslagen na kon kijken. Ik zat achterin naast het meisje waarmee ik het werkstuk had gemaakt. En die lag nu bovenop. Dus ik fluisterde zo: ''Zal ik vragen of ik naar de wc mag en stiekem spieken wat erop staat''. Dus ze zegt zo jaa is goed. En ik sta op. Echt een keiharde knal, loop ik keihard tegen zo'n metalen kast aan := het was doodstil in de klas. Dus ik half in de slappe lach, meneer mag ik naar de wc. hij heel droog: Ja tuurlijk maar moet je daarvoor de hele kast meenemen :=

I_Love_Welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:19

Bonjoy schreef:
Oja! ik heb ook nog een keer een lerares van de trap afgebeukt.. perongeluk _O-

jaja en wij moeten geloven dat dat per ongeluk was
die van mij zijn niet zo heel erntis oa vallen deur aan lopen enzv.

jongen uit mijn klas wil tijdens gym over de bok heenspringen
komt hard aanlopen springt hard op de trampoline
het gevolg:
hij vliegt erover heen als een kat (bedoel ik handen en voeten naar beneden) en knalt daarna tegen de muur op

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 19:00

Al een tijd geleden;

Ex-beste vriendin is niet zo snugger, keek bij mij af tijdens een proefwerk. Ze merkte dat ze haar achternaam nog niet had opgeschreven. Schrijft ze mijn achternaam op omdat ze net nog af had zitten kijken. :+

We hebben heel stilletjes gelachen tijdens het proefwerk _O-

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:46

Ik ging zo de trap oplopen :')
en toen zat daar in een lokaal, met open deur net naast de trap een hele knappe jongen.
Ik kijk ernaar en hop daar ging ik recht op mijn gezicht _O-
Nog mooie opmerking van; moeilijk he, traplopen :')
Dat was zo dom :')

En een toen hele goede vriend van mij _O-
We moesten briefjes uitdelen voor wie welke rol in de musical had, dus we moesten een 1e klas inlopen.
En hij vond zichzelf erg stoer omdat wij al in de 3e klas zaten :')
Dus hij loopt heel stoer naar binnen..
STRUIKELT HIJ OVER EEN TAS _O-
Hij was nog nooit zo snel weer weg uit de klas :') _O-

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:19

De allerleukste blunder die mij is bijgebleven stamt nog uit de basisschool tijd. Een vriendin van mij zat op de wc en wilde mij laten schrikken door de deur los te gooien en 'BOE' te roepen. Helaas voor haar viel die hele deur eruit met een enorm kabaal, ik zie d'r nog altijd zitten met d'r broek op d'r knieën en d'r verschrikte rode hoofd. _O- Echt geweldig was dat.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:42

_O-

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:43

was een keer melig en een jonge sprong achter op mn rug, uit het niets dus ik liep zo weg gleed ik in de split :roll:
Ja lig je dan midden in de kantine _O-

samissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 20:13

vandaag avond vier daagse met de Sint Josef, DE Achtbaan (jeeeaAAAAH0 mijn school :P ) de rank en de sjaloom .
vandaag 4,7 km gelopen en ik was bij de finish en ging toen naar de wc. Ik was bijna klaar toen ik ineens een scheet liet :S ik doe de deur open staat iemand van de rank ineens voor me neus :P ik schaamde me egt dood :o :Y)

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 21:40

Net met diploma uitreking liep door de kantine en vloep daar ging ik bijna onderuit _O-

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:08

gelukkig was het bijna :P

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:01

Ik had pas geleden, de klink van de deur omlaag, en "duw" en loop zo met mn hoofd tegen de deur hahaha zat de deur op slot :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 20:27

Leuk topic dit _O-

Ik liep een tijdje geleden de trap op naar de 3e verdieping , en het was harstikke druk want de bel was net gegaan. Valt mijn schoen ineens uit van de trappen af naar beneden :') , komt er vervolgens een jongen aan met die schoen. Zeg is die soms van jou ?

Oooh ik kon wel door de grond zakken :')

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 07:39

@ Yvank_: Heb ik ook haha maar wij hebben maar één trap, ik had 't met m'n leuke teenslippers haha :)) Kon ik weer naar beneden O:)

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:35

Ik ben laatst van een tafel afgevallen :+
Ik stond op een tafel, en hij was al een beetje wankel, en toen zette ik me voet iets naar voren, en jahoor daar ging ik, met de tafel mee. Ik heb nog nooit zo gelachen haha!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:56

Omgg ,, zo ergg een keer !!
Vorig jaar met geschiedenis ,, we waren bzig over Romeinse rijk geloof ik
ging over van die stenen weet al iet meer hoe ze heten
DIe zo recht omhoog staan en dei best lijken op het mannelijk geslacht
dus wij zaten zo op een rij met de banken tegen elkaar geschoven ...
een meisje maakte een tekening ,, liet het zien
Was het natuurlijk een mannelijk deel met het woord erbij ,, schieten ik en vriendin volop in de lach
schrijven wat terug pakt die vrouw opeens dat papiertje af ,, jezuss wat schaamde ik me dood zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:05

Haha ik herinner me ineens weer wat dingen :=

Op de basisschool nog in groep 8
Ik had een vest aan en we gingen film kijken, en dan doe ik altijd mijn benen optrekken en dan een vest erover. Maar toen verloor ik mijn evenwicht en viel ik zo voorover van de tafel af, maar aangezien mijn vest dus om mijn benen zat kon ik niks doen dan afwachten hoe ik terecht zou komen :=

En tijdens geschiedenis had ik soms wat piemels in mijn schrift getekend, nou de leraar komt uitgerekend bij mij kijken wat voor aantekeningen ik heb. Pakt men schrift, kijkt er droog naar. Legt schrift terug, ''zo deze dame heeft andere interesses dan geschiedenis''. en hij loopt zo weer verder :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:14

jhee die bijmij was aardig pissigg hoor
really niet normaal echt knalrood hoofd

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:02

Paula schreef:
De allerleukste blunder die mij is bijgebleven stamt nog uit de basisschool tijd. Een vriendin van mij zat op de wc en wilde mij laten schrikken door de deur los te gooien en 'BOE' te roepen. Helaas voor haar viel die hele deur eruit met een enorm kabaal, ik zie d'r nog altijd zitten met d'r broek op d'r knieën en d'r verschrikte rode hoofd. _O- Echt geweldig was dat.

Haha geniáál! _O-

Ik weet nog heel goed hoor, in het eerste middelbaar. Ik zat toen met nog een meisje alleen met 11 jongens in de klas. We hadden l.o. en tja dan zaten we alleen in de kleedkamer ons om te kleden. Het was al verdacht stil en toen bedacht ik me ineens dat een andere vriendin had verteld dat ze opgesloten had gezeten in de sporthal. Wij dikke lol en lachen, ik loop tegen de deur *boef*. 'Euuuh Caressa, ik geloof dat we opgesloten zitten :+ '

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:32

Lekker dan ^^

Géén bloopers meer dat ik me kan herinneren
wel een keer met een stagairetje ..
Ik was niet aan het opletten en die duidt mij aan ,, die zo : wat ist antwoord ,, het was een meerkeuzevraag dus is ,, jhaa dat 3e .. ( ik had niet gezien dat er een grafiek bijstond )
die mij helemaal gaan uitleggen heo dei grafiek werkte dus die ,, wat is het antwoord ,, zeg ik opnieuw die 3e terwijl ik dei 1e wou zeggen
echt schande ,, dus ik erna dacht ik van ach laat ik me best eens doen ,, en zeg ik dat
Zegt die Jhaa die moest ik nog hebben dit is de belangrijkste. Niet dat de andere antwoorden niet goed waren maar deze was de belangrijkste ,, super !!
Enne ik zeg dat niet dat sara (ik ) mijn lievelingettje is hoor !!
ik echt gans rood !!