Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aes_enna

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:23

Cayenne schreef:
HAHA, hier alles behalve romantisch Huilen van het lachen
Met een vriendje van de middelbare school. Ik was een jaar of 12 en samen met een groep vriendinnen hadden we allemaal een vriendje, en na schooltijd gingen we allemaal tegelijk zoenen achter de gymzaal, anders durfde we niet Huilen van het lachen

Achteraf belachelijk natuurlijk ROFL

ge-wel-dig Huilen van het lachen

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:24

Een ex van me had ook altijd erg natte zoenen. En laat ik daar nou net niet tegen kunnen.
Hij was dan ook altijd boos als ik heel ostentatief na de kus mijn mond afveegde ROFL

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:25

Ja dat deed ik altijd heel stiekem ROFL zo van.. als ie niet keek of dat ik ff iets goed moest doen ofzo Tong uitsteken

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:28

_bloempje01_ schreef:
linda de mol zegt net op tv dat er onderzoek naar is gedaan en hoe beter de eerste kus gaat hoe langer de relatie duurt. dat geloof ik wel dus als de eerste gwn poedersuiker gaat dumpen of nie te veel van verwachten Clown

ROFL.

Verklaart n hoop. Huilen van het lachen

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:29

Nickytje schreef:
Een ex van me had ook altijd erg natte zoenen. En laat ik daar nou net niet tegen kunnen.
Hij was dan ook altijd boos als ik heel ostentatief na de kus mijn mond afveegde ROFL

Getverdemme, dat vind ik echt zó vies he.
Kan je beter meteen een slabbertje meenemen. Duivel Huilen van het lachen

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:32

Fake schreef:
Nickytje schreef:

Getverdemme, dat vind ik echt zó vies he.
Kan je beter meteen een slabbertje meenemen. Duivel Huilen van het lachen

Ik kan er inderdaad ook echt NIET tegen. Hij was dan altijd kwaad en dacht dat ik vies van hem was.
Nee, ik kan gewoon niet verdragen dat er nat of opgedroogd speeksel aan m'n mond hangt Lachen

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:32

Mijn eerste zoen was op vakantie in een disco in Renesse Clown (was net 16 en voor het eerst met vriendinnen op vakantie) Vond het eigenlijk best lekker, en vond het echt een leuke jongen. Hadden nummers uitgewisseld en ik had hem nog een sms gestuurd, maar heb nooit meer iets teruggekregen...

Maar ik heb er zeker geen spijt van Lachen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:36

Hahaha, wat een leuk topic! Lovers

Mijn eerste zoen was ook al zo onromantisch.. Echt héél onromantisch zelfs. Ál mijn vriendinnen hadden al gezoend (ik was 14) en ik vond het vreselijk dat ík nog 'groen' (zo noemden we het volgens mij Tong uitsteken ) was. Dus tijdens het stappen was er een jongen (19, was ie volgens mij) waar ik een tijdje mee had gepraat, en toen boog hij ineens naar voren om met me te zoenen. Ik schrok me helemaal de pietjes, maar was tegelijkertijd ook heel blij, éíndelijk mocht ik ook.
Maar het was víés! Bluh, ik vond hem helemaal niet leuk, ik kende hem niet, ik wilde alleen maar zoenen, en dan was het nog niet eens lekker ook.

Diep teleurgesteld. Maar ik ben mijn trauma wel weer te boven Lachen

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:40

Huilen van het lachen geniaal topic dit.

Ik was 14 en had op een klassenfeest al de hele avond in een ander lokaal gezeten met een jongen. En wanneer bedenken we te gaan zoen. Juist waar de hele klas bij was (inclusief mentor. )
En de volgende dag wisten gewoon alle andere docenten t ook Nagelbijten / Gniffelen

Zou niet meer weten of ik t lekker vond eigenlijk. Wel vreemd iig.
Maar word hoog tijd om weer eens te zoenen is nu al weer een jaar geleden voor t laatst

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:41

Ik vind die eerste zoen met een nieuwe vriend of scharrel altijd wel enorm spannend. Bloos

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:41

Nagini schreef:
Hahahaha..
Best apart om te zien dat iedereen een andere 'zoenstijl' heeft.
Naar mijn idee moet ik me altijd aan de jongens aanpassen.

Gister zat ik ''opgescheept'' met iemand waar ik al 2x eerder mee heb gezoend en .. nee.. tis niet helemaal my thingie. Te veul van het goede *LOL*

Overigens iemand zei dat 12 de gemiddelede leeftijd is? Volgens mij niet. Ik denk eerder ong. 14 Ja
Ik vind 12 best wel jong
Ja

ach, de jeugd van tegenwoordig Huilen van het lachen

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:42

jaah zat ook al met verbazing te lezen.
"Ja was vrij laat, was al 14."
Bloos!

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:42

Nickytje schreef:

zo 1 heb ik ook gehad, gadver! en een wasmachine hoef ik ook niet in me mond..
dat is echt stom , ik was uit komt ineens een onbekende jongen wel een leuke Schijnheilig naar me toe en begint te praten dus ik terug praten ineens pakt ie me volop op me bek en hij begon toch hard te draaien met ze tong letterlijk draaien en hard.. dus ik gelijk ervan ik denk gadver Nagelbijten / Gniffelen dus ik zeg hallo dat zoent toch niet Vork had uh wel wat op Tong uitsteken

naja en nu heb ik al een paar maanden een scharrel en die bevalt me wel Schijnheilig

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:43

Moet sowieso wel zeggen dat ik maar 1 keer met iemand gezoent heb dat ik t echt lekker vond. Nagelbijten / Gniffelen

Wauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:46

Wat een verhalen hier allemaal XD
Zou ik mijne ook even vertellen,
ik was 14, en het was toen in onze klas vet cool als je gezoent had, haha.
Dus ging ik een keer uit, en zag daar een vet knappe jongen Haha!
Ik dacht daar zou ik wel mee willen zoenen, maarja, die zou toch neit naar mij omkijken,
alleen naar knappe meisjes. Maar later praatte ik toevallig met een vriend van hem,
en kwam hij er ook bij,
de hele avond gepraat gedanst lol gemaakt,
heel gezellig, en ik kwam bij mijn vrienden terug,, en zeiden nou heb je hem nou gezoent of nou nog niet?
Ik moest wel lachen,
later zag ik hem weer en zoende hij mij (ik was te bang om de eerste stap te zetten Bloos )
Ik zoende hem maar heel kort, maarja, was ontgroent.

Daarna kwam gelijk vriendin naar me toe, kom je naar de wc? XD En ja, daar was de vraag: kon hij goed zoenen. hahahaha
Wist ik veel, dus zei maar jewell.

Hij was 18 en ik 14.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:09

Janine1990 schreef:
Mijn eerste kus kreeg ik toen ik een jaar of 4 was.
Mijn eerste echte liefde, we hebben wel 5 jaar verkering gehad.
Snoepje verkering, maar iedereen wist dat we met elkaar hadden.
En heel in het begin, in groep 1 en 2 gingen we met buitenspelen ons verstoppen, of dan stond ik op hem te wachten en kwam hij mij een kusje brengen.

Daarna heeft het heel lang geduurd.
Pas toen ik 14 was, bijna 15 kreeg ik mijn eerste echt tongzoen.
Ik was met een vriendin op vakantie, en daar ontmoetten we wat jongens.
Een ervan moest nog naar de tent, en wij brachten hem. Waren vaste gasten op de camping.
Een van de andere jongens was daar ook. Een kleine jongen, dikke kop kleiner dan ik.
Daar heb ik mee gezoend. Tsjah... Nagelbijten / Gniffelen
Hij was bijna 22....

PAS toen ik 14 was? Wow! Laat mij maar oudbakken zijn maareh... ik vind 14 nog erg jong!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:12

mijn eerst zoen ( met tong en al) was toen ik 4 was en mijn vriendje ( hij heette david) 5!

maar ik was 13 toen ik voor de eerste zoende en ook wist wat het was hhaahha, was in een discotheek ( ja ik weet het was veels te jong) en het was een vreemde!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:14

heel veel zijn écht heel jong.. stapels meisjes van 12 die al minstens 3 jongens gezoent hebben. Ik was 'pas' 15 (in vergelijking is dat eigenlijk oud hoor... maar mij kan 't niks schelen) maar dat was zóoo erg.. hahaha... in een bankje in 't bos.. 't klinkt romantisch.. maar dat was 't ábsoluut niet Huilen van het lachen want 't ging echt van... 'zullen we zoenen?' Huilen van het lachen echt gewoon gevraagd.. gosh.. vréselijk Huilen van het lachen ROFL en hij had ook van die vieze velletjes op z'n lippen jegg... Misselijk

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:15

Nickytje schreef:
Ik vind die eerste zoen met een nieuwe vriend of scharrel altijd wel enorm spannend. Bloos

Hahaha ja *LOL* of het is een heftige afknapper.. of je hebt zoiets van waaauw.

Ik ken er geloof ik 2 die echt masterlijk zijn.
en dan een ruime middenmoot Tong uitsteken
En een onderste laag Tong uitsteken

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:18

Maartje1990 schreef:
heel veel zijn écht heel jong.. stapels meisjes van 12 die al minstens 3 jongens gezoent hebben. Ik was 'pas' 15 (in vergelijking is dat eigenlijk oud hoor... maar mij kan 't niks schelen) maar dat was zóoo erg.. hahaha... in een bankje in 't bos.. 't klinkt romantisch.. maar dat was 't ábsoluut niet Huilen van het lachen want 't ging echt van... 'zullen we zoenen?' Huilen van het lachen echt gewoon gevraagd.. gosh.. vréselijk Huilen van het lachen ROFL en hij had ook van die vieze velletjes op z'n lippen jegg... Misselijk

Stiekem ben ik dan wel benieuwd wann je voor het eerst met een meisje hebt gezoend Bloos
Haha sorry voor m'n vrijpostige vraag.

Meerdere hier die met een meisje hebben gezoend? Ook al was het gewoon voor 'een keer'?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:18

echt he sommige jongens kunnen echt niet zoenen! 1x heb ik hem van me afgeduwd en gezegt: waar ben jij nou mee bezig/ ben je een wasmachine?

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:19

Bloos ja toen ik 16 was heb ik een keer met een meisje gezoent. (waren een spelletje aan t doen, meerdere meiden hebben toen met elkaar gezoend)

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:23

met tong? Huilen van het lachen

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:23

Mijn eerste zoen was een wasmachine bijna in m'n keel.. No Cheer
M'n volgende zoen was dan ook pas een half jaar later, ik moest even bekomen Vork *LOL*

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:24

Anne_Sea schreef:
met tong? Huilen van het lachen

was dat tegen mij?