hmmm die vriend van mij.......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 08:10

die doet zijn was nooit.ik was mijn eigen kleren apart want als ik het aan hem overlaat wordt alles dezelfde kleur Frusty hij is niet zo goed in wassen Koe .vervolgens laat hij zijn wasmand torenhoog worden en alsmaar niets doen he???
Sigaar gisteren heb ik besloten:zo nu ga ik die hele wasmand leeg maken Misselijk .ik heb nu 5 wassen gedraaid en moet er nog 1 en dan ben ik er eindelijk doorheen..... Dromen word je moe van,zo'n kerel Gaaaap

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 08:15

yep ken het probleem. Daarom doe ik alle was van ons samen.

Heb zelfs een wasmand gekocht met 2 vakken een voor wit en een voor donker ERRUUUG HANDIG Party!! .

Gr Pris Verward

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 08:42

Zodra ik uit deze enorme kuchbui ben spreek ik jou nog wel weer !!!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 08:50

Oeps moet nou gaan oppassen mijn vriendje is ook een bokker geworden.

Ik goe dhoor schat danvechten we het wel uit *LOL*

Gr Pris

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 08:50

Oh óóóóh! Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 09:42

Hij doet vast jou onderschrift eer aan:

zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

haha LoL sorry da viel me ff op! Lachen Als je maar rustig aandoet, eerst aan je gezondheid denken he!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:20

grijnz samen verslaafd zijn *LOL*
ach ik heb een mammie voor dingen als de was etc. *LOL*

kenzolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:28

wassen wassen wassen

jah... wat moet ik er van zeggeN>?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:29

ikke ook. en mn kamer is volgens mij een grote wasmand. ligt altijd alles op de grond. dan beter in de wasmand. en anders gewoon alles aan zijn kant van zn bed neerleggen zodat het hem misschien een keer op gaat vallen. op een bepaald moment moeten al zn kleren op zijn. end an moet hijd er toch aan geloven.

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 11:43

teun heeft dus 1 wasmand voor zijn spullen en daar flikket hij alles in met riem aanstekers pennen en alles nog in de broeken enzo.echt heeeeel slordig!!! Boos!
ik heb 3 wasmanden voor 1 donkere kleren 1 lichte kleren die op 40 graden gewassen moeten worden en 1 voor de kookwas,zo hoef ik nooit te sorteren!!!heel handig.en ik heb 1 andere kleur wasmand waar alle schone was dan in gaat.

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 14:40

Sanderijn......hij gooit het in ieder geval nog IN de wasmand.......dus van mij laat alles gewoon liggen waar hij het uittrekt Boos! .
Neem me altijd voor om het gewoon te laten liggen, maar dat kan ik niet want dan kan ik denk ik met een poolstok de slaapkamer nog niet meer in komen Verward
Dus iedere keer doe ik het weer voor hem.......en daar word ik zo moe van he Gaaaap

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 14:44

ahhh dus ik ben niet de enige met een aardsluie vriend Knipoog ik woon nog niet eens samen en ik merk het al... Gaaaap Frusty Lips are sealed

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 14:59

*schater*
*lol*

ik lig in de een deuk val bijna van de stoel,door jacq en sjimmy

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 15:12

wil je nog harder lachen Huilen Verward Verdrietig Verward

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 15:16

Ik ben dus nog zo'n ei ook. ben veel te lief.
hij treuzelt zo als 'ie bij mij is, dat ik zijn brood wel MOET klaarmaken om 'm de bus te laten halen het stomste is Frusty ik doe het nog ook!
En dan krijg ik weer een mailtje of sms je
"ik heb het gehaald, en het brood was heeeeerlijk" grrrrr maar toch Lovers

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 15:19

Oei Petra, ik denk dat het dan bij jou nog erger gaat worden dan bij mij Party!! , mijn Hans was in het begin voordat we samen gingen wonen juist heel zelfstandig, maar dat is er in de loop der jaren uitgegaan......(ik heb hem vvvveeeeeeeel te veeeeeeeelllllll verwend) .
Dusse panser je maar hahahahaha *LOL*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 15:23

oo oh leuk vooruitzicht Haha! Huilen Lips are sealed
'tprobleem is dat 'ie thuis zijn hele leven al verwend wordt.....grrrrr (isse niet mijn schuld Schijnheilig Bloos )

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 15:27

Oeiiiiiiii dat word moeilijk hahahahaha...ach er valt mee te leven hoor, ik doe het al 12 jaar hahahaha Lachen

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 16:30

nee zo erg is het hier nog niet.als teun honger heeft,dan zeg ik ja maak maar wat.brood smeren doet ie ook zelf en douchen kan ie sinds kort ook zelf *LOL*
soms zet ik een kopje koffie(lees bak betume=beton)voor als ie wakker wordt en jaaaaa dan is ie wakker!!! Schijnheilig

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 18:28

haha douchen kan ie sinds kort ook zelf *proest* help je 'm nog met tandjespoetsen?
Ik hang tegenwoordig overal briefjes op (vooral op het beeldscherm vand e comp met doe dit en doe dat ) en als ik dan thuis kom dan begint ie altijd net! misschien voor de gein eens een andere auto nemen *LOL*

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 19:05

ja dat doe ik ook!briefjes op het toetsenbord leggen met wat ie allemaal moet doen en ook boodschappenlijstjes!!!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 19:07

haha die moet ik onthouden. Ik denk alleen dat ik dan het toetsenbord maar meeneem *LOL* dan heb ik nog een klein kansje dat het echt gebeurt is. Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 09:54

mmhhh als marco niet op bokt zit kan ik ook het nodige vertellen Schijnheilig . Nu niet meer verstandig hihihi

MARCO IS ZO BRAAF hihihihi Schijnheilig .

Nee hoor af en toe maken we er beide en zooitje van. Vooral als we een druk weekend hebben gehad (wedstijden van mij) dan wil je het huis NIET ZIEN Huilen . Moet maar weer eens flink gaan opruimen van het weekend. Verdrietig

Gr Pris

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 11:09

*LOL* Mijn man laat altijd zijn kleren beneden aan de trap liggen en is dan verontwaardigd als ik die niet mee naar zolder neem...terwijl hij zelf ook vaak naar zolder gaat en dingetjes niet mee neemt.
Ik was dus ook gewoon eerst wat het er eerste lag en daarbij hebben de kinderen qua kleding voorrang, dus als hij einde van de week inene een wasmand vol naar boven erboven op gooit is het pas gedaan als wat er al lag gedaan is tenzij het zo uitkomt.
Als hij zelf wast doet hij -gelukkig- alleen zijn eigen kleren, blij toe, dan merkt hij ook waarom rood en wit niet samen gaan...

Maar een lichtpuntje is er al, hij begint nu langzaam aan te leren dat niet alles in de droger kan *LOL*
En ik heb er een paar truien bij gekregen *LOL* *LOL* *LOL*

Hij snapt alleen nog steeds niet waarom ik mijn kleren en die van de kinderen naar zolder breng en de zijne niet....
al 100x uitgelegd dat ik voor mijn spul zorg en de kinderen dat niet voor zichzelf kunnen doen...hij kan het echter wel zelf!!!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 11:25

hihihi die orri ik kan precies hetzelfde vertellen ahahahh hihihihi Party!!

gr Pris Extreme duivel