op googel krijg ik bij bijde gevonden dingen te zien dus wordt ik niet echt wijzer van en nu wil ik het weten ook!

muggenbulden klinkt mij logischer dan muggenbulten eigenlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Leren mensen niks meer op school tegenwoordig ofzo
Wat krijg je nou als een mug je steekt , een bult of een buld ?
Jemig zeg.
Als je op Google zoek naar muggenbuld krijg je alleen maar resultaten van sukkels die niet kunnen spellen en het dus met een d schrijven.... diezelfde mensen waarschijnlijk die bit (trens) schrijven als bid hier op bokt
Krijgen we nu elke week een topic met zo'n onnozele vraag...?
pmarena schreef:Godsamme , het wordt steeds gekker ???
Leren mensen niks meer op school tegenwoordig ofzo
Van de week al hier op bokt met dat beurt / buurt , en nog triester
Wat krijg je nou als een mug je steekt , een bult of een buld ?
Jemig zeg.
Als je op Google zoek naar muggenbuld krijg je alleen maar resultaten van sukkels die niet kunnen spellen en het dus met een d schrijven.... diezelfde mensen waarschijnlijk die bit (trens) schrijven als bid hier op bokt
Krijgen we nu elke week een topic met zo'n onnozele vraag...?
Hier dan een leuke link voor als je twijfelt , kun je zelf opzoeken of dat woord bestaat
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/
Shanna schreef:zoals de titel al luid, we hebben er allemaal wel eens last van, maar zijn het nou muggenbulden of muggenbulten?
op googel krijg ik bij bijde gevonden dingen te zien dus wordt ik niet echt wijzer van en nu wil ik het weten ook!
muggenbulden klinkt mij logischer dan muggenbulten eigenlijk
Cyntje schreef:uitslag lijkt me duidelijk
Ik bloei ook altijd als ik gevallen ben!
_Tessaa schreef:Wel schokkend dat er nog 543 hits zijn met een D. Blijkbaar toch niet zo'n rare vraag als zoveel mensen het fout schrijven.Muggebulten: 2080
Muggebulden: 543
Dacht zelf trouwens ook met 't'.