Lompe acties van jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sanderijn

Lompe acties van jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 18:23

oke ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ook van die lompe acties hebben zoals ik:
bijv.:
als ik groente snijd met een klein mesje dan snijd ik altijd een stukje in mijn duimnagel,niet recht erin maar over dwars,dat ik ineens een hoekje mis......
ik kan echt niet normaal groente snijden

en ik kan bijv. ook niet gewoon een eitje breken om in de pan te doen,nee mijn handen én mijn fornuis zitten vervolgens óók vol met rauw ei

en ik moet snachts altijd tig keer naar de wc zodat ik elke keer weer wakker lig daarna én koude voeten heb!

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:08

U is een LEO?

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:12

Ik loop overal tegenaan. Daarom zit ik ook altijd onder de blauwe plekken. Huilen

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:21

haha nou ik dan....
ik zat met mn vriend in de mac, ik ben zo fliefd he
hij zat te eten en ik zat met een milkshake, we zaten elkaar alleen maar aan te kijken..... Lovers Lovers
maar umz tussen zijn patat zat Haha!
dus hij heeft er geen erg in en stopt m in zn mond Frusty Frusty whuhaha
ik nam net een slok verslikte me keek m aan wou mn milkshake neerzetten en BOEM, je raad het al, valt mn milkshake om

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:49

Wat zat er tussen zijn patat? Ik snap hem niet Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:46

Z'n umz, dat snap je toch wel? Knipoog Verward

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 22:39

daar heb ik geen last van mijn moeder kookt! Dus ik hoef ook geen groente te snijden Tong uitsteken

Wmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 22:49

Mijn motto: Lomp is lastig, vooral voor anderen... Haha! Zegt dat genoeg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 23:17

Yootha schreef:
Ik loop overal tegenaan. Daarom zit ik ook altijd onder de blauwe plekken. Huilen

Phieuw, ik ben dus niet de enige! Ik zit ook altijd onder de blauwe plekken. Toen ik net met Maurice kreg verbaasde hij zich er nog over. Intussen heeft hij al zo vaak gezien hoe tegen tafels, kastjes, deurschotten loop dat hij weet dat ik gewoon niet goed in schat hoe ik kan lopen. Maar dat is dus echt mijn lompste eigenschap. Ik stoot overal tegen aan. Als ik met een hindernis sjouw, krijg ik geheid een lepel in mijn bovenbeen en als ik mijn stalkastopenmaak vergeet ik het slot en die komt dan keihard tegen mijn bovenarm Vaak neem ik, als ik loop, bochten door deuren te nauw zodat ik mijn schouder en heup tegen de muur schamp Frusty

Wat ook heel lomp is, is dat ik al een paar keer vergeten ben te bukken als ik met Pablo door een poort stap en ik nog op zijn rug zit. Ik heb er zelfs een keer een nekblessure aan over gehouden, dat ik fysiotherapie noig had omdat ik mijn kop zo hard had gestoten dat ik last van mijn nek kreeg Verdrietig (maar nu eindelijk denk ik er al een tijd aan om te bukken).

Ik ben ook ooit eens over mijn eigen voeten gestruikeld bij de MAc Donalds zodat de inhoud van mijn Mc Shake over een mevrouw heen ging..

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 23:19

Eeuuh.. ik en lomp? Valt wel mee hoor Schijnheilig
Zoals afgelopen zaterdag, loop ik op m'n werk keihard tegen een grote kunstof bak aan, zere knie, stoot diezelfde avond die knie nog een keer, vervolgens een dag later loop ik tegen een kruiwagen aan, moet ik nog doorgaan? Heb iig een aantal blauwe plekken die ik geheel aan mezelf te danken heb Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 23:22

Maar wat zat er nou tussen die patat?

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:50

jah haha ik typte weer eens te snel
tussen zn patat zat een vorkje
hahaha en dat stopte hij in zn mond had ie niet door Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:58

Yootha schreef:

En schaafwonden van houten puntige koffietafels... Huilen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:02

Ik ben ook net een flipperbal, kan heel ongecontroleerd lopen en dan donk, donk overal tegenaan botsen.
en ik snij mezelf geregeld in de fikken. MAar ik snap nu nog steeds niet wat er nu tussen die patat zat bij de mac.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:02

ik trek lomperikken aan.

We hadden een receptie in een restaurant, vraagt de kelner wat ik wil drinken, koffie (ik loop op koffie), kelner chagerijnig kijkt niet uit en bam..hele blad met drank over me heen.

Ik naar huis (ben blij dat ik geen agenten tegen ben gekomen, hadden nooit geloofd dat ik niet gedronken had) thuis andere kleren (zelfs mijn schoenen dreven) aan zegt mijn schoonmoeder, mag je nog wel rijden.....(dranklucht)

Kom terug op die receptie, ga zitten, kijk al argwanend waar de kleners zijn...... komt er weer een kelner vragen wat ik wil drinken... zet het drinken neer struikeld/verstapt zich, tweede blad..., was gelukkig niet zo nat dat ik weer naar huis moest.

Bruiloften ook een succes als ik aanwezig ben (loop altijd iedereen in de weg...dus ook de kelners) of het gaat net goed of ik ben kleddernat (feesten ver weg neem ik altijd een stel extra kleren mee)

bowlen en kegelen, dat is ook leuk.... kom ik in de buurt van die banen laat er altijd wel iemand een bal vallen (gaat ook meestal net goed, 1 X maar een gekneusde voet gehad...)

Dat ik nog leef ondanks mijn omgang met dieren.........

Ik moest vroeger ook altijd van alles uitproberen:
grootste succesnummer: fietsen met je ogen dicht...... ben in de prikkelbosjes terecht gekomen.
Met sporten(vooral de wedstrijden) op school stond ik altijd reserve (als ze genoeg scheidsrechters hadden) en dat heeft me zelfs al een keer gescheurde enkelbanden opgeleverd....
Met vegen van de stoep al een keer mijn duimkootje versplinterd.

Nee, ben echt geen pechvogel hoor......

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:03

Ik heb een keertje hete thee over een jongen heengegooid.. *schaam*

Hij had me mee uitgevraagd om een keertje thee te gaan dinken.. Supergezellie hoor, maar we zaten vlakbij de deur en dat tochtte nogal Haha! Dus hij besloot dat we ff ergens anders moesten gaan zitten.. Stom genoeg lette ik niet op en struikelde ik dus over een opstapje.. Flats, zo de thee over hem heen!

Hihi, gelukkig was de thee niet zo heet meer, dus hij had zich niet bezeerd, maar ik ging bijna door de grond, schaamde me dood.. Haha!

Raar genoeg is het nooit wat geworden, haha, hoe zou dat nou komen? Haha!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:04

neeh hoor helemaal geen pechvogel hoor Lachen

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:07

Katrien"]
[quote="Yootha schreef:

Phieuw, ik ben dus niet de enige! Ik zit ook altijd onder de blauwe plekken.
[/quote]Niet eens tijd voor een brilletje? (zegt zij die nu bril heeft en nog steeds onder de blauwe plekken zit Lips are sealed ) Maar wel minder vaak nu!

En al die andere dingen zijn niet lomp maar erg humoristisch Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:07

Mijn handen zitten vol met littekens omdat ik mezelf bijna iedere dag met een mesje snij als ik appels snij voor de paarden. Zó lomp. Verder spuit ik mezelf regelmatig nat met de slang (mik ik dus verkeerd ofzo), glij ik onderuit, gooi ik eten over mezelf heen als ik probeer te eten, moet ik nog even doorgaan? Haha!
Een lomper iemand dan ik bestaat er vast niet! Knipoog

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:09

Alane, jij spant de kroon, ik zweer het je.. Hoe kan je nou allemaal stuntels aantrekken! Haha! Echt knap, maar onwijs jammer voor jou..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel om moest lachen, haha Haha! Gemeen he?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:11

ik lag ook helemaal dubbel om die topic van Alane. En ik herkende mezelf in jura met dat snijden in je vingers en natspuiten (word zelf ook ALTIJD nat als ik mijn paarden afspuit). Sja, leedvermaak is het leukste vermaak. WAt heb je nog meer meegemaakt ALane?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:14

Hahahaha, leuk is ook als ik mijn paard was en mensen vragen wie er nou onder de spuit gegaan is Knipoog

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:16

orri"]
[quote="Yootha schreef:

En schaafwonden van houten puntige koffietafels... Huilen
[/quote]

Of zo'n punt van de tafel in je bovenbeen Huilen Is gegarandeerd blauwe plek...

Bij deuropeningen etc. neem ik altijd de binnenbocht, zodat ik m'n schouder stoot. Ook leuk is als je met je mouw aan de deurknop blijft hangen.... Frusty

Over straat lopen is ook moeilijk.. Ik kan echt niet naast iemand lopen zonder dat ik scheef ga lopen en dus constant iemand voor zijn voeten loop. Of een sms-je sturen terwijl ik over straat loop, tja dan merk ik stoepranden, los liggende tegels en aanverwante zaken nogal eens te laat op....

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:18

haha ja als ik kaas schaaf wil het wel een gebeuren dat ik eeb deel van mijn hand mee schaaf. dan heb ik het echt over een schaafwond van 2cm bij 4cm hihi

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:18

Ja mijn mouw, jas en weet ik blijven ook vaak overal aan hangen,
vooral deurknoppen en fietsturen Haha!