Noodles

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

denz

Noodles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 14:49

Misschien een beetje stom onderwerp,maar ik heb een probleempje.

Een tijdje geleden at ik bijna elke middag lekker een zakje kerrie noodles,ze gingen niet eens vervelen! Knipoog
Maar nu sinds kort zijn er nieuwe zakjes en een nieuwe smaak kerrie,die ik persoonlijk niet te vreten vind Misselijk ,want na 2 happen brand ik m'n muil.
Die dingen zijn zo pittig gemaakt ineens! En de smaak is ook ineens heel anders.

Bah ik vind het maar een nare zaak.

Nog meer mensen met dit probleem???

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:53

hmm, heb ik nou geen last van, ik eet nl altijd chocola!
Of ik kijk naar de kalende schilder om te zien of hij nog idiote toeren uit haalt, en dan stilt je honger spontaan hoor!
Trouwens, het is weer choclate-time!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:01

ik at ze eerst ook altijd maar nu niet meer (niet omdat ik ze niet lekker vind)
maar je zou een brief kunnen schrijven naar die fabrikant...misschieb als ze meer klachten krijgen dat ze het gaan veranderen of je krijgt misschien wel een vooraadje van die oude noodles thuisgestuurt....want tja...als jij het niet meer lekker vindt en je at het zoveel zijn ze wel een goede klant kwijd

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:02

Ik ben Noodle-grootverbruiker. Haha!

Maar ik gebruik die poeder uit die zakjes nooit. Doe er altijd bouillonpoeder uit een potje (van Maggi) bij, veel lekkerder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:06

He jasses Karin!!! We kunnen wel een viespeukverkiezing houden tussen Denz en jou *LOL* Noodles zijn helemaaaaaal niet te eten!

denz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 15:06

Ja kijk ik eet geen vlees,dus ook geen bouillon,wel plantaardige bouillon dan,maar ja kan je dan niet beter gewoon 'kale ' noodles kopen? of is dat duurder?

Tutu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:06

Zegguh?? Ik constateer een ongezonde behoefte naar chocola in al jou berichten, Laui.....

ongesteld????? Haha! Haha! Haha!
don't worry heb hetzelfde op het moment, heb nu net 3 kitkat's verorberd in een kwartier.... *misselijk*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:18

Sonja schreef:
Noodles zijn helemaaaaaal niet te eten!

Om iemand uit het biertopic vrij te quoten: noodles moet je LEREN eten. Haha!

Ik heb ze leren eten tijdens mijn backpackavontuur in Australië. Eenvoudig doch voedzaam (met wat groente en vlees erdoor gehusseld) en nog goedkoop ook. En ze passen prima in je rugzak: niet te zwaar zoals conservenblikken, niet te groot zoals een half brood en de verpakking loopt niet zomaar ongewenst leeg zoals bij zakken pasta of pakken rijst.

Toen ik 3 jaar later in Nieuw-Zeeland was en daar op de eerste dag in een supermarkt kwam, kocht ik uit puur automatisme een voordeelpak noodles. En sindsdien is het er niet meer uit te slaan. Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:24

Naja, ik eet gewoon altijd chocolade, dat heeft niets met ongesteld te maken *tuft tussen vingers door* ik zwéér het! Ik ben gewoon een choc-a-holic!
Maar de kitkats zijn helemaal zacht geworden, was ff vergeten dat de keuken verhit is en ik airco heb hier in dit kantoor. toch tijd voor een gekoelde chocolade installatie!

denz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 15:24

Nahhh,waarom zijn noodles niet te eten???mag ik hierbij ervan uitgaan dat je ook spaghetti en macaroni niet te eten vind????

Ik vind noodles lekker makkelijk klaar te maken en ik heb er meer trek in dan een boterhammetje,maar nu eet ik alleen die groente smaak en daar heb ik meer dan genoeg van Boos!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:24

Ik heb een tijdje erg veel noodles gegeten, vaak omdat ik geen zin had om te koken... Maar na een tijdje hoefde ik ze niet meer, gewoon zat van....

Heel af en toe eet ik t nog wel, maar dan ben ik na 1 zakje weer genezen voor een paar maanden...

denz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 15:27

Ja dat hebik normaal gesproken bij alles,net als jij,maar die kerrie werd maar niet saai (gelukkig) maar die groente die ik nu eet ben ik na 2 keer al zat,bah.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:43

Dat spul dat vult ook nog eens goed als je een dag in de bergen gelopen hebt Haha! . In Nieuw Zeeland heb ik een keer een trektocht gemaakt van een paar dagen en ik had alleen noodles. Pffffff... na twee van die pakjes zit je toch al aardig vol *LOL*

trouwens.... een leuk detail Haha! : het grootste gedeelte van die noodles bestaat uit aardappelzetmeel en laat ik nou net bij het grootste aardappelzetmeelconcern van de wereld werken Party!! grote kans dus dat je 'mijn' product aan het eten bent als je noodles eet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:14

denz schreef:
Nahhh,waarom zijn noodles niet te eten???mag ik hierbij ervan uitgaan dat je ook spaghetti en macaroni niet te eten vind????

Jij mag nooit meer raden Haha! Knipoog Lagasne is trouwens wel lekker. Gek he? Is toch ook hetzelfde spulletje?
Als je een dag bent wezen zeekayakken zijn noodles enzo trouwens wel lekker, maar dan zou ik geloof ik ook nog een gebakken autoband met asfaltsaus lusten *LOL*

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:18

Ik wilde altijd noodles Beef, maar dat hebben ze niet meer... Boos! schiet weer eens niet op zo

denz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 16:18

Haha...nou jah vooruit dan maar Tong uitsteken

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:39

die kip-oriental noodles zijn bij mij favo Lachen

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:15

Sypheron schreef:
Ik wilde altijd noodles Beef, maar dat hebben ze niet meer... Boos! schiet weer eens niet op zo

Is dat zo? Dat was ook de enige die ik nog at... zo'n 4 x per jaar....
K heb volgens mij nog een pakje staan... ff checken...

Helaas kip sate Haha! Geen idee of die te eten is Scheve mond

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:41

die noodles zijn idd niet voordelig veranderd, eerst vond ik ze ook erg lekker, maar nu hebben ze de originele variant nageaapt en er meerdere zakjes bijgedaan, dat oliespul is echt niet te vreten, zonde Misselijk

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:42

is noodles ook les?

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:43

Romkabouter schreef:
is noodles ook les?
uh ja Verward

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:44

haha, was een associatie met dat witbier ook bier en rookvlees ook vlees was Lachen
Sorry Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 22:08

Ik snapte het hoor romkabouter *LOL*

Citaat:
die kip-oriental noodles zijn bij mij favo

Hier ook Haha! Die liggen ook altijd standaard op voorraad...*LOL*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 23:50

Naz"]
Helaas kip sate Haha! Geen idee of die te eten is Scheve mond
[/quote]

Ja hoor, prima, vanavond nog gehad en ik leef nog steeds. M'n bouillonpoeder was op dus ik moest het originele spul er wel bij doen. Haha!

[quote="Josti"]
dat oliespul is echt niet te vreten
[/quote]

Idd. Misselijk

[quote="Puntmuts schreef:
was een associatie met dat witbier ook bier en rookvlees ook vlees was

Wat een onbenullige reactie van mij in een geheel ander topic al niet kan veroorzaken. Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 01:51

Heeeeeeeeeeeerlijk die Noodles! Uitvinding van het jaar Lachen Offeh...vorig jaar ofzo Tong uitsteken