kurk kurk kurk wie doet er in zijn slaap snurk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Avanti

kurk kurk kurk wie doet er in zijn slaap snurk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 23:09

Ík bne er beetje melig, beetje maar Schijnheilig Maar wie snurk er? Ik banketstaaf in mijn slaap net zo irritant een soort gemumbel kan je gelukkig niets van verstaan!
Jullie?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 23:10

Ik snurk als ik heeeeeeel moe ben. Als ik bijvoorbeeld een nacht op stap ben geweest en pas 's morgens in mijn bedje rol met de nodige drankjes op *LOL*

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 23:13

hahaha alleen snurken als je drank op heb, nou dat is lekker als je ouder dat weten hahaha gaan ze elke avond aan de deur luiter of je snurkt hihih

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 01:01

Bij mijn weten snurk ik niet. Schijnheilig
Manlief daarintegen wel! Die hakt 's nachts het hele Kralingse Bos om en begint daarna vrolijk aan het Tropische Regenwoud! *grom*

Niet echt fijn om naast te liggen dus....Misschien maar eens 2 flinke snurkers naast elkaar leggen en dan hopen dat ze zich rot ergeren aan elkaar? Slapen

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:08

Haha volgens mij snurk ik ook niet Schijnheilig
Ik heb wel een zware ademhaling, dus ook niet echt prettig om aan te horen Haha!

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:30

Ehhh als ik op me rus slaap snurk ik wel.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:32

Jouw rus? hihi
Volgens mij snurk ik niet, maar ik heb wel eens de telefoon opgenomen in mijn slaap Lachen

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:16

Ik alleen wanneer ik ergens anders ben op kamp of zo! iedereen looppt dan naar een andere kamer! hihih!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:31

Ik weet niet of ik snurk. Dat merk je zelf niet en aangezien ik alleen woon. Ik heb weleens gehoord dat ik weleens praat in mijn slaap, beetje onverstaanbaar gebrabbel.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:29

Marsje schreef:
Ik weet niet of ik snurk. Dat merk je zelf niet en aangezien ik alleen woon. Ik heb weleens gehoord dat ik weleens praat in mijn slaap, beetje onverstaanbaar gebrabbel.

Hoe hoor je dat in je slaap? Verward

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:38

Pouskintje"]
[quote="Marsje schreef:

[/quote]

Nee, van mijn ouders gehoord natuurlijk.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:21

Ik snurk niet naar mijn weten. Niemand heeft erooit over geklaagd. Maar als ik benauwd ben, piep ik wel in mijn slaap.

Mijn vader snurk echt hard, maar zelf ontkennen he Schijnheilig
Toen ik geopereerd was, sliep ik benenden. Mijn vader en mijn broertje sliepen bij mij maar ik heb mijn vader naar boven gestuurt omdat ik maar niet kon slapen van dat gesnurk. Ik heb trouwens ook medelijden met mijn moeder Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:42

ik snurk niet Haha!
gelukkig maar...me vader en moeder snurken wel kei erg Lips are sealed Schijnheilig

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 14:09

Marsje"]
[quote="Pouskintje"][quote="Marsje schreef:

[/quote]

Nee, van mijn ouders gehoord natuurlijk.
[/quote]

Je mag best zeggen dat je zo af en toe en date hebt..... hihi..... Haha! Knipoog

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 15:04

ik snurk ook niet Haha!
haha maar het schijnt wel dat ik in mijn slaap lach Verward

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 15:05

Snurken doe ik niet, ik slaap wel met mjn mond open Schijnheilig

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 19:31

angelfire schreef:
ik snurk ook niet Haha!

whaaha vreemd joh! Haha! Ga je bij iemand logeren zit je heel de tijd te lachen hahah lijkt me echt irri! Wel grappig zwg, zou je eigeniljk moeten op nemen geld voor snurken ook!

lady353

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 19:52

ik heb geen flauw idee,ik heb mezelf nog nooit gehoord en ik heb ook nog niemand erover gehoord,dus zal wel niet

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:23

avantilover"]
[quote="angelfire schreef:
ik snurk ook niet Haha!

whaaha vreemd joh! Haha! Ga je bij iemand logeren zit je heel de tijd te lachen hahah lijkt me echt irri! Wel grappig zwg, zou je eigeniljk moeten op nemen geld voor snurken ook!
[/quote]

haha ach maakt me niet zoveel uit, ligt eraan bij wie ik slaap
eersgister sliep ik bij een vriendin (butterfliy op bokt)en die dacht dat ik dat expres deed want vorige keer toen ik daar sliep lachtte ik ook al
haha maar het was wel een grappige droom toen
echt raar ben ik haha

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 20:30

angelfire"]
[quote="avantilover"][quote="angelfire schreef:
ik snurk ook niet Haha!

[/quote]

eersgister sliep ik bij een vriendin (butterfliy op bokt)en die dacht dat ik dat expres deed want vorige keer toen ik daar sliep lachtte ik ook al
echt raar ben ik haha
[/quote]

hahaha, ben ik toch wel benieuwd wat je dan droomd, dat is echt heel vreems op kamp mochten wij snacht niet meer lachen enzo dan moest je de plees schoonmaken heb ik ook nog gedaan nou dan had ji dat elke avond kunnen doen Tong uitsteken Haha! ik had wel eebn keer toen zat ik mamma soldaatje daar was helemaal niets natuurlijk maar zo bleef ik wel wijzen toen is mijn moeder toch maar achter de deur wezen kijken hahaha *LOL*

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:56

avantilover"]
[quote="angelfire"][quote="avantilover"]
[quote="angelfire schreef:
ik snurk ook niet Haha!

[/quote]

echt raar ben ik haha
[/quote]

hahaha, ben ik toch wel benieuwd wat je dan droomd, dat is echt heel vreems op kamp mochten wij snacht niet meer lachen enzo dan moest je de plees schoonmaken heb ik ook nog gedaan nou dan had ji dat elke avond kunnen doen Tong uitsteken Haha! ik had wel eebn keer toen zat ik mamma soldaatje daar was helemaal niets natuurlijk maar zo bleef ik wel wijzen toen is mijn moeder toch maar achter de deur wezen kijken hahaha *LOL*
[/quote]

haha ik weet het nie meer wat ik gedroomd had en weet nie of ik het elke avond doe (ik mag hopen van niet Haha!)
ik ken ook iemand (noem geen namen want diegene zit hier ook op bokt)en het was 2 jaar geleden ofzo op ponykamp en toen zei ze in haar slaap van een emmer!!een emmer!!en iemand vroeg waar staat die emmer dan?zij zo naast me bed!!en wat zit er in die emmer dan??weet ik nie en toen was het weer over haha was wel komisch Haha!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 21:00

angelfire"]
[quote="avantilover"][quote="angelfire"]
[quote="avantilover"][quote="angelfire schreef:
ik snurk ook niet Haha!

[/quote]

echt raar ben ik haha
[/quote]

[/quote]

haha ik weet het nie meer wat ik gedroomd had en weet nie of ik het elke avond doe (ik mag hopen van niet Haha!)
ik ken ook iemand (noem geen namen want diegene zit hier ook op bokt)en het was 2 jaar geleden ofzo op ponykamp en toen zei ze in haar slaap van een emmer!!een emmer!!en iemand vroeg waar staat die emmer dan?zij zo naast me bed!!en wat zit er in die emmer dan??weet ik nie en toen was het weer over haha was wel komisch Haha!
[/quote]

hahaha een emmer HELP! hahaah Haha! We hadden ook met pony kamp was er een meisje die vertelde dat ze snacht altijd uit haar bed veel, toen zagen ze haar niet meer liggen dus wij al lachen en we dachten dat ze er naast lach. Toen hoorde we buiten de hele tijd huh huh huh, toen kwamen we helemaal niet meer bij, moest ik de volgende dag de plees doen Misselijk Maar later in de nacht had ikn weer in eens een lach bui en de hele tent weer dubbel Haha! Had ik toen maar verzonnen dat is lach in mijn slaap! Haha!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 22:43

hahah, dat heb ik gelukkig niet, mijn vader snurkt wel vreselijk, net zo'n enorme beer, ik hoor het in mijn kamer nog

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:12

Als iemand snurkt(onze leiding op kamp!) moet je in die zijn/haar neus knijpen,tot die op zijn andere zij gaat liggen,dan stoppen ze met snurken. Raar he?Dat werkte bij ons!

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 00:18

haha heb ik ook geprobeerd bij een vriendin maar toen werd ze wakker.. Frusty