Wanneer ben je voor het laatst afgevallen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Wanneer ben je voor het laatst afgevallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 00:24

Van je paard dus, niet van je gewicht of de vloer Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 00:33

Eeeh, nog nooit Tong uitsteken

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 00:40

Goed man Clown

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 00:53

paar weken geleden. zonder iets erop, wilde eens voltige proberen met pepeijn. ik ging achterste voren zitten en kreeg een bok de lucht in. 3 seconden gewichtloos geweest. die zwaartekracht altijd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 01:15

Even spitten in mijn geheugen hoor. Het zal een jaartje of 5 geleden zijn, kan ook al bijna 6 zijn hoor. Paardje kan heel hoog bokken hoor, ik val er alleen niet af Tong uitsteken.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:07

BartVB schreef:
Eeeh, nog nooit Tong uitsteken

Heeft je stokpaardje nooit vreemd gedaan? Haha!
Maareuh ik ben er denk ik 2 van afgedonderd,over het hoofd over de hindernis Scheve mond Haha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:21

Ik weet niet meer wanneer het was, maar ik weet nog wel op wie Knipoog

Ik zat op het manegepaard Spirit en we gingen balkjes lopen.
En Spirit was nogal fris.
Toen ging Tinus (een ander manegepaard) over de balkjes heen en hij tilde zn benen weer eens niet op en daar schrok Spirit van en toen lag ik er naast , hè Nikkiemisty? Tong uitsteken

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:26

Ehw, paar weken geleden Tong uitsteken
Ik liet me vallen Huilen Dat doe ik dus nooit meer! Dezelfde avond nog kwam de spierpijn op zetten en ik had het gevoel dat ik overal gebroken was Huilen
Dat was mijn eerste ervaring in een dressuurzadel met een paartje wat het leuk vond om te laten zien hoe hard ie wel niet kon scheuren door een 60 m bak, fijn Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:28

Precies twee jaar geleden, ben toen in vliegende galop van een endurance-Arabier gestuiterd. Was in het Zandgat bij Lunteren, vlak voor de heuvel. Wat was ik blij dat ik (als enige van de groep overigens) een cap op had.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:29

22 december, het afgelopen jaar Lachen !
Bij ons moet degene die in een jaar tijd, het vaakst van een paard gevlogen is, met de kerstviering altijd een paar flessen sekt meenemen.
Twee mensen waren dat jaar van Beer gevlogen, dus ik nog grapjes maken:"hoe kun je in godsnaam van Beer vliegen *LOL* ???"
Het was al de hele tijd mijn wens om, als er veel sneeuw met de kerstviering zou liggen, een nachtrit door het bos te maken!
We hadden dus geluk: de nacht ervoor was het begonnen met sneeuwen, zodat we op de avond van de kerstviering, zeker 50 cm sneeuw hadden Party!! ! Tijdens die rit, gleed Beer één keer met z´n achterbeen weg, en ja..., (doordat we met z´n allen liepen te dollen en kerstliedjes aan het zingen waren, kwam dat voor mij totaal onverwachts)... daar lag ik dus *LOL* ! (Het gelach was daarna natuurlijk groot: "Haha... hoe kan je nou in godsnaam van Beer vliegen....!!!" Clown Bloos )

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:49

6 maart 2002. Maar dat was geheel buiten mijn schuld! Ik kreeg een meute honden achter me aan, paard sloeg op hol en ik kwam in een shock terecht, waardoor ik érg stomme dingen deed, eraf donderde en een ruggewervel beschadigde. Thank goodness kan ik het navertellen en heb ik inmiddels weer gebikkeld (53 km in Lage Vuursche)!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:08

18 juni dit jaar had Mexx de primeur, ik was net een stuiterbal Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:09

Klein detail: de titel is grammaticaal juist als je 'er' toevoegt tussen 'je' en 'voor'. Hoef je ook die uitleg niet te geven. Knipoog

Beroepsdeformatie Lachen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 11:20

hehe, ik weet het, maar er stond eerst iets anders en dat paste niet.
Ik dacht dat het niemand op zou vallen Lachen
En nu leest iedereen het Tong uitsteken

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:22

begin van dit jaar......... daarvoor kan het best wel eens een jaar of 5 geleden zijn.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:30

Echt erafgevallen, dat is heeeeeel lang geleden. Geloof ik op Running Moon, in vliegende galop, hij naar links en ik naar rechts. Clown Zou niet meer weten wanneer. Wel een keer van Omar gegleden toen ik het zadel rechttrok. Schijnheilig Lips are sealed

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 12:14

4 maanden geleden nog van Oxborn hij gaf een bok, lag er half naast >nog een bok> nog meer er naast> nog een bok> au! de grond is hard!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 12:21

Van de winter, ik had mijn Haflinger niet goed aangesingeld en zag ineens het hek wel erg dichtbij komen. Kwam gelukkig wel op mijn benen terecht en zit ondertussen wat meer in het midden van mijn paard Haha! .

De keer ervoor is een jaar of 5 geleden, toen ik nog de illusie had dat ik wel zonder zadel kon draven op een Hackney Frusty

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:01

phoe is toch wel een tijdje geleden, 2 jaar denk ik alweer, maar was op de arabier van m'n vriendin.
paard zag iets verschrikkelijks engs, weet nog steeds niet wat het was Haha! , begon vervolgens een beetje spastisch te doen en voordat ik het wist lagen we met z'n tweeën op de grond.
ik had gelukkig niks, paard had alleen wel een stukke knie van het asfalt!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:04

2 maandn terug in het bos, hij draaide in de galop ineens om, daar had ik niet op gekrekend Haha! de hork ging ook nog eens gewoon gras staan eten Haha!:D

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:25

euhm ook iets van 2 maanden terug.
maar dat was niet echt vallen, ik nam een aanloop want ik ging zonder zadel rijden, maar een te harde aanloop, dus ik vloog er aan de andere kant weer af Scheve mond Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:30

En voor maart nog in februari. Ik was lekker aan het dressuren (deze is tenminste noemenswaardig Haha! ) en liet ons arabiertje (Voltrack ja, daar ben ik de afgelopen jaren alleen maar afgevallen) flink doorlopen. Naja, hij vond dat dat toch wel te moeilijk was en ging lekker in het zachte zand liggen, ik lag er toen een paar meter naast. Ik kwaad natuurlijk. De keer daarvoor was toen Voltrack nog een ukkie van 4 was (hij is nu 6) en hij vond dat hij wel bokkend een heuvel met los zand op kon galopperen. Ik ben er pas weer geweest en ik snap nog steeds niet hoe hij toen op zijn bek gegaan is, feit is dat ik eronder lag en ik dat een minder prettige ervaring vond. Vooral mijn blauwe been (3 maanden) was errug minder prettig!
Diezelfde zomer ben ik ook nog heel sullig van Jopie gevallen, hij zag 2 honden, draaide zich om en ik landde lekker in het gras. Wel geluk dat ik nét niet op de dikke boomstam die er vlak naast lag viel.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:32

Pffffff...... Ik kan eerlijk zeggen dat ik dat niet meer weet.... is al jaren geleden.... maarja.... dat komt natuurlijk ook omdat ik altijd op fjorden heb gereden... die zijn altijd braaf Schijnheilig

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:34

1 december. mcjack had smorgens al een meisje er af gegooid, was me wel verteld dat ze aan de singel voelde en dat hij begon te bokken. dus ik rij en wil de singel chacken en ik zitw eer overend en dat beest vliegt weer de bak door net zolang tot ik ernaast lag. stom vanmezelf. maand later werd hij verkocht (hij kende t geintje). lief beest en ik mis m nog steeds een beetje (en hij stond er pas 3 maanden)

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:34

13 januari 2002, waarbij ik meteen me heup brak...Verdrietig
ik reed in het donker zonder zadel en teugels, zij schrok ergens van en weg was ze, incl. alle bokkesprongen.....Boos!