Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat doe ik dus nooit meer! Dezelfde avond nog kwam de spierpijn op zetten en ik had het gevoel dat ik overal gebroken was
!
???"
! Tijdens die rit, gleed Beer één keer met z´n achterbeen weg, en ja..., (doordat we met z´n allen liepen te dollen en kerstliedjes aan het zingen waren, kwam dat voor mij totaal onverwachts)... daar lag ik dus
! (Het gelach was daarna natuurlijk groot: "Haha... hoe kan je nou in godsnaam van Beer vliegen....!!!"
)
.

, begon vervolgens een beetje spastisch te doen en voordat ik het wist lagen we met z'n tweeën op de grond.
) en liet ons arabiertje (Voltrack ja, daar ben ik de afgelopen jaren alleen maar afgevallen) flink doorlopen. Naja, hij vond dat dat toch wel te moeilijk was en ging lekker in het zachte zand liggen, ik lag er toen een paar meter naast. Ik kwaad natuurlijk. De keer daarvoor was toen Voltrack nog een ukkie van 4 was (hij is nu 6) en hij vond dat hij wel bokkend een heuvel met los zand op kon galopperen. Ik ben er pas weer geweest en ik snap nog steeds niet hoe hij toen op zijn bek gegaan is, feit is dat ik eronder lag en ik dat een minder prettige ervaring vond. Vooral mijn blauwe been (3 maanden) was errug minder prettig!