Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Desiree schreef:ga je nu flauw zitten zeiken? Wil je ons alleen maar de les lezen of mogen we WEL een beetje lol maken ZONDER dat we iemand daarmee kwetsen? WAarom laat je die doorvraagtopic die nergens over gaat wel doorgaan dan? Ik had de grootste lol hier achter mijn computer, maar jij moet dat verpesten. BEDANKT LAUI! Ik heb nu wel een aardig beeld van jou gekregen, en het is niet zo'n positief beeld.
SuperPepeijn schreef:ik ben dan zo'n iemand die zich gaat afvragen "waarom", omdat die andere argumenten nergens op slaan... is het afgunst? onzekerheid?

Sando schreef:Jammer dat dat soort topics gesloten worden....je kwetst er niemand mee...... doorvraagtopic is wel erg belangrijk............... schrappen die hap ......
Buitenzorg"]
[quote="Sando schreef:Jammer dat dat soort topics gesloten worden....je kwetst er niemand mee...... doorvraagtopic is wel erg belangrijk............... schrappen die hap ......
Desiree schreef:Nou, je moet het andersom stellen: als anderen lol maken, waarom mogen wij dat dan niet ook? Begrijp je me een beetje Laui? Buitenzorg, Het is niet zo dat we anderen afvallen, we komen alleen maar voor ons zelf op, zo moet je het zien.

).

Maarten schreef:Pipo, je zegt het zelf al. Je zit op bokt (een openbaar forum) voor je lol. Maar IMO is een openbaar forum voor de lol van iedereen en als er dan chat-topics gestart worden of zich ontwikkelen dan is de lol er voor heel veel mensen al gauw af die de draad kwijtraken in een dergelijk topic.
Kun jij misschien de vraag beantwoorden waarom je chat-lol niet kunt verplaatsen naar een chatroom oid? Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik ril normaal gesproken ook erg van regeltjes, maar wat de sfeer en het leesplezier op bokt aangaat ben ik het met de regels eens dat slowchats niet gewenst zijn. Dan kun je je toch wel gewoon aan de regels houden hoe stom of irri je ze ook vindt?
Hmmmm.... ik krijg een enorm deja-vu van ruim een jaar geleden... een dergelijk gesprek heb ik al een keer gevoerd...
Maarten"]
Pipo, je zegt het zelf al. Je zit op bokt (een openbaar forum) voor je lol. Maar IMO is een openbaar forum voor de lol van iedereen en als er dan chat-topics gestart worden of zich ontwikkelen dan is de lol er voor heel veel mensen al gauw af die de draad kwijtraken in een dergelijk topic.
?
[/quote]
Wat doen wij wat anderen op kippenhok niet doen? Waarom wordt niet iedereen gelijk behandeld?
[quote="Yootha schreef:Ja, maar andere mensen willen ook lol hebben, en als er mensen gekretst worden vindt ik het niet lollig meer.