Vanochtend werd ik wakker in de logeerkamet tewrijl ik toch echt in m'n eigen kamer in slaap was gevallen.
M'n dekbed lag onderaan de trap, voor hetzelfde geld was ik er zelf achteraan gevallen.
Doen jullie ook wel eens rare dingen als je slaapt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

:
haha
)
Ik ga ook gerust een uitstapje maken naar iemand anders z'n kamer om daar een heel verhaal op te gaan hangen. Niemand kan het echt volgen, en ik herinner me er echt niks van.
Dat is echt een eng gevoel. Ik heb echt geen flauw idee waar ik dan ben. Na een tijdje realiseer ik me dat ik in m'n kamer zit (en dat kan lang duren) en dan ga ik via de muren naar de lichtknop.
Ook gooi ik met spullen, soms ligt m'n kussen of deken gewoon in de andere kant van mijn kamer. Vroeger heb ik ook weleens gewoon dingen naar beneden gesleept. Ook leuk voor de ortho, ik trek in m'n slaap m'n beugel eruit
(toen een buitenboord) en smijt hem weg. Ja, probeer hem dan maar weer eens te vinden de volgende dag!
Leuk voor de rest. Ook heb ik een keertje m'n ouders hun deur op slot gedaan
Toen wilden m'n moeder er 's nachts uit, zat die deur op slot. Dus zei schreeuwen, iedereen werd wakker, behalve ik }>
haha en toen vroeg ze van waarom doe je dat?ik zo: nou gewoon en toen ging ik weer naar bed
haha vaag
haha kan wel kloppen want het was wel komisch wat ik droomde
)