Acht uur kom ik uit mijn bed het lijkt alsof een vrachtwagen over mijn hoofd gereden heeft Een andere dag met stress en zorgen Zonder ochtendmaal, want ik moet gaan En ik heb geen tijd om het traaagjes aan te doen En pas morgen zal ik mijn haar doen
Ik kan niet meer oh nee nee nee Wat stelt mijn leven voor?
refrein: Maar mijn nonkel John van Jamaica Blijft maar elke dag hopen Juist nog een ticket en ik heb een zomer vakantie (2x)
Zes uur en op mijn werk is het stil en niet meer Het leven dat ik lijd heeft geen zin meer Mijn baas wou me geen pauze geven En meer kan ik niet Ik denk dat ik dit werk morgen stop
refrein (4x)
Wie weet het?
Clautje
Geplaatst: 10-07-02 18:35
Vengaboys, Were going to Ibiza?! Ik weet de titels niet zo meer eiglijk..
Clautje
Geplaatst: 10-07-02 18:37
Iig de Vengaboys..MAAR WELK LIEDJE?! ik kom er echt niet op :P
Iris
Geplaatst: 10-07-02 18:37
Haha, de vengaboys met uncle john from jamaica. Toch?
Wist het eerst totaal niet. Maar het refrein kwam me bekend voor, vandaar
Clautje
Geplaatst: 10-07-02 18:40
Idd Iris Uncle John from Jamaica
Clinnn_
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 18:58
goed zo! vegaboys Uncle John from jamaica
Volgend liedje? Eeerst even zoeken.
abcfgd1
Geplaatst: 10-07-02 19:38
ja duh in het refrein staat uncle john from jamaica, dan gaat er wel een lichtje branden... hahaha
Marsje
Geplaatst: 10-07-02 20:55
Leuk topic, Pouskintje. Ik had 'm trouwens goed. Heb je er nog meer?
gomir
Geplaatst: 10-07-02 22:02
Bij het refrein wist ik het ook meteen Kon de rest er ook in het engels bijzingen
Clinnn_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 18:24
Marsje schreef:
Leuk topic, Pouskintje. Ik had 'm trouwens goed. Heb je er nog meer?
jah, maar gisteren werkte de site van die liedjesteksten niet meer dus kon ik dat niet vertalen, straks na mijn eten zal ik er nog eentje zoeken!
Sundancer
Geplaatst: 11-07-02 19:49
Ze doet wel lang over het eten
Roxanne_
Geplaatst: 11-07-02 19:56
Zeker weten.. ik ga ff kijken of ik nog een liedje kan vinden..
Roxanne_
Geplaatst: 11-07-02 20:27
Ik weet niet of jullie hem kennen maarja we zien wel.. Hij komt gewoon uit 2002.. als jullie er echt niet uitkomen geef ik wel hints maarja het mnoet te doen zijn! Het is een ENGELS liedje! Hier is die:
Doe niet alsof je spijt hebt ik weet toch dat je het niet meent Je weet dat je de macht hebt om me van binnen zwak te voelen. Meid, je zorgt ervoor dat mijn adem wegraakt maar het is ok, want jij bent mijn overwinning Nou luister naar wat ik zeg Ik kan me geen leven voorstellen, zonder jou liefde zelfs altijd lijkt niet lang genoeg
Want elke keer als ik adem neem ik je mee, en klopt mijn hart Lieverd ik kan het niet helpen jij laat me verdrinken in je liefde Elke keer als ik naar boven probeer te gaan, laat jij me zinken door de liefde. Lieverd ik kan het niet helpen, jij laat me, verdrinken in je liefde
Misschien ben ik een drijver, laat in de nacht want ik wil graag veiligheid of vrij gaan zoals ik wil. In jou armen. Ik heb ik geen andere liefde nodig het is niet voor mij want jij bent de enigste die mij gered heeft Oh, kan je het niet zien? Ik kan geen leven voorstellen zonder jou liefde en zelfs voor altijd, lijkt niet lang genoeg.
Want elke keer als ik adem neem ik je mee, en klopt mijn hart Lieverd ik kan het niet helpen jij laat me verdrinken in je liefde Elke keer als ik naar boven probeer te gaan, laat jij me zinken door de liefde. Lieverd ik kan het niet helpen, jij laat me, verdrinken in je liefde
Ga mee, en duw me onder water loop achter me in mijn dromen, yeah liefde van mond tot mond nu je weet dat ik het niet kan negeren want jij bent in de lucht die ik adem.
Lieverd, ik kan het niet helpen jij laat me verdrinken in je liefde Ik blijf verdrinken in je liefde Lieverd, ik kan het niet helpen kan het niet helpen, o nee
Marsje
Geplaatst: 11-07-02 20:38
Mag ik een gokje wagen, Rockygirl? Ik denk dat het het mooie liedje van The Backstreet Boys is, "Drowning".
Sundancer
Geplaatst: 11-07-02 20:40
Marsje schreef:
Mag ik een gokje wagen, Rockygirl? Ik denk dat het het mooie liedje van The Backstreet Boys is, "Drowning".
Mooie liedje? Bah Backstreet Boys
Roxanne_
Geplaatst: 11-07-02 20:45
Je hebt het goed geraden Marsje... heeft er iemand nog meer liedjes?? Of weet iemand waar ik ze vandaan kan halen?
Roxanne_
Geplaatst: 11-07-02 20:56
Ja Ja ja ik heb er 1 van me vriendin gekregen.. raden maar!!! Komt uit 2002, is een engels liedje!
Er zit een man bij de 405 Een melodietje spelend op zijn rare gitaar Hij lijkt verdwaald in een woestijn van duizenden dagdromen Gewoon omdat het leven niet zo leuk is als verwacht
Hallo, hoe gaat het Waarom kijk je zo droevig op een dag als deze Heb je zin om te praten Nu heb je me bezig gekregen Ik wil een lach zien op jouw stomme gezicht
Je zou zo gelukkig kunnen zijn op deze mooie gloednieuwe dag Je zou ze gelukkig kunnen zijn als kinderen die mogen spelen Kom op, veroorzaak het, steeds opnieuw Niets dat jij doet is verkeerd Kom langs, en sleep het niet voor Jij zou zo gelukkig kunnen zijn
Je zegt dat je vriendin knap is Ze wacht op je thuis Hebt een veilige baan En je kan je een klein huis veroorloven Het lijkt perfect maar is niet perfect, het is zo saai als wat Je hebt gesmeekt voor dit En nu ben je gevangen als een slak in zijn schelp
Alles wat uitmaakt is dat je kan Vrij zijn om te je leven te leven zoals jij het wilt Want het leven is te kort Je wilt geen gevangene zijn Van je eigen gedachten En ik schreeuw het uit
Je zou zo gelukkig kunnen zijn, je hebt iemand om van te houden Je zou zo gelukkig kunnen zijn, het is niet goed genoeg Het heeft geen zin om te zitten en het voort te laten slepen, denkend aan de troep Je hebt het gedaan, er is niets fout, veroorzaak het gewoon Je zou zo gelukkig kunnen zijn
Er zit een man bij de 405 Met een lach op zijn gezicht, denkend: wat een prachtig leven
Marsje
Geplaatst: 11-07-02 21:00
Ik zeg niks. Ik wacht nog ff op de anderen
Macario
Geplaatst: 11-07-02 21:05
haha die lijkt me duidelijk,
sita- happy
you could be so haaappppyyy je zou zo gelukkig kunnen zijn
Roxanne_
Geplaatst: 11-07-02 21:07
Jaja hij was makkelijk ik weet het
Cathelijne
Geplaatst: 11-07-02 21:10
Ik weet 't, ik weet 't!
Het orgineel:
There`s a man sitting down by the 405 Hitting some kind of tune on his raving guitar He seems stranded in a desert of a million dreams Just like life hasn`t been exactly as nice as it seems
Hello! How are you? Why are you looking so sad on a day like this? Do you feel like talking? Now you got me started
I wanna see a smile on your clueless face - Yeah Yeah You could be so happy on this brand new beautiful day You could be so happy like kids getting ready to play Come on and bring it on, on and on Nothing that you do is wrong Come along and don`t drag it on You can be so happy
You say your girlfriend is pretty - Yeah She`s waiting at home Got a safe job And you can call a little house and a chevy your own It all seems perfect but ain`t perfect just as boring as hell You`ve been craving for this And now you`re stuck just like a snail in it`s shell
All that matters is that you can be free to live your life the way you sincerely feel it Cause life`s too short You don`t wanna be a prisoner of your own illusions And I shout it out
You could be so happy - yeah you got somebody to love You could be so happy - Ain`t that good enough Ain`t no use to sit and drag it on, thinking `bout the mess you`ve done - Nothing`s wrong, just bring it on You could be so happy
There`s a man sitting down by the 405 Got a smile on his face - Thinking: `What a wonderful life`
Roxanne_
Geplaatst: 11-07-02 21:12
Yeah ze heeft er nog 1 gevonden!! Weer een engels liedje uit 2002! Succes
Je kan over me zeggen wat je wilt Kunnen doen wat je wilt met me Maar je kan me niet tegenhouden
Ik ben neergeslagen Het is een rare wereld Zelfs een klap in m’n gezicht gekregen midden in L.A. Er is niets in de wereld dat jij kan tegenhouden Omdat ik kan doen wat ik wil Omdat ik te trots ben, te streng ben Leef bij de wet die je moet beleven Voel je opgewonden voor jezelf En heb niemand, nergens
Dus ik Hield mijn hoofd hoog Wist dat ik zou overleven Ik heb het gemaakt Ik haat het niet Zo gaat het gewoon Yeah Ik heb het meegemaakt Sta op mijn eigen twee Ik heb de gevolgen betaald, yeah Geprobeerd om me naar beneden te houden Je kan me nu niet tegenhouden Ik heb de gevolgen betaald
Dus oprecht terugkeren Je kan me niet tegenhouden Ik heb de gevolgen betaald
Nu vertrouw ik nog steeds elke dag Mensen proberen zich te bemoeien met Anastacia We hebben niets gemeenschappelijk Omdat ik mijn zaken regel En ik dacht dat ik je het beter even kan zeggen Ik ben geen punker, ik kan niet kapot gaan Ik geef helemaal niets om gescheld rondom Dat was gewoon oké, tot nu toe
Dus ik Hield mijn hoofd hoog Wist dat ik zou overleven Ik heb het gemaakt Ik haat het niet Zo gaat het gewoon Yeah Ik heb het meegemaakt Sta op mijn eigen twee Ik heb de gevolgen betaald, yeah, yeah Geprobeerd om me naar beneden te houden Je kan me nu niet tegenhouden Ik heb de gevolgen betaald
Yeah, yeah, yeah Het heeft zolang geduurd dat ik hier ben Maar ik zal niet in angst leven Je hebt geprobeerd mijn glans te stelen Maar eerst willen ze op mij bouwen Dan maken ze je bang Het is een strijd, je probeert te bedriegen
Dus ik Hield mijn hoofd hoog Wist dat ik zou overleven Ik heb het gemaakt Ik haat het niet Zo gaat het gewoon
Ik heb het meegemaakt Sta op mijn eigen twee Ik zei dat ik de gevolgen heb betaald, yeah, yeah Geprobeerd om me naar beneden te houden Je kan me nu niet tegenhouden Ik heb de gevolgen betaald Ik heb het meegemaakt Sta op mijn eigen twee Ik zei dat ik de gevolgen heb betaald, yeah, yeah Geprobeerd om me naar beneden te houden Je kan me nu niet tegenhouden Ik heb de gevolgen betaald
Cathelijne
Geplaatst: 12-07-02 12:10
I know it!!!
Paid my dues, Anastacia!
Felice
Geplaatst: 12-07-02 12:15
En deze? Ook een Engels liedje van 2002!
Ik loop door de stad met snelle pas, Gezichten gaan langs me heen en ik ben op weg naar huis
Ik staar nietsziend voor me uit slechts mijn weg banend een weg banend door de menigte heen
En ik heb je nodig, ik mis je En nu vraag ik me dan af; als ik de hemel in kon vallen, zou jij dan denken dat de tijd langs me heen zou gaan Want je weet dat ik duizenden mijlen zou lopen als ik je vanavond maar kon zien
Zo gaat het nu altijd als ik aan je denk En ik vraag me af of je ooit wel 'ns aan mij denkt
Want alles is zo onbillijk en ik hoor niet in jouw dierbare herinneringen thuis
En ik heb je nodig, ik mis je En nu vraag ik me dan af; als ik de hemel in kon vallen, zou jij dan denken dat de tijd langs me heen zou gaan Want je weet dat ik duizenden mijlen zou lopen als ik je vanavond maar kon zien
En ik wil je niet laten weten dat ik verdrink in jouw herinnering, Ik wil dit niet loslaten Ik, ik ben gevallen...
Ik loop door de stad met snelle pas, Gezichten gaan langs me heen en ik ben op weg naar huis