Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Pipo schreef:Hahaha, ben benieuwd wanneer de heren in actie komen op dit forum!!!
Maar ben het met je eens hoor desiree, we moeten wel manipuleren. Maar sommige vrouwen gaan echt heel ver hoor. Heb een collega die haar boezem altijd vol in een van de mannelijke collega zijn gezicht duwt, heel anders begint te praten, en ranzig. Nou zoiets hoeft van mij ook niet. KRijg bij haar altijd zo'n pinupgirl gevoel. Blehh........
Erik34"]
[quote="Pipo"]Maar ben het met je eens hoor desiree, we moeten wel manipuleren.
[/quote]
Vertel......
[/quote]
[quote="Desiree schreef:Vrouwen liegen meer in de zin van complotten denk ik. Wie niet sterk is moet slim zijn. De evolutie zal ze wel zo gemaakt hebben denk ik. Vrouwen hadden niets in te brengen, waren niet zo sterk, dus moesten ze wel vindingrijk zijn als ze iets wilden bewerkstelligen.
Desiree"]
[quote="Pipo schreef:Hahaha, ben benieuwd wanneer de heren in actie komen op dit forum!!!
Maar ben het met je eens hoor desiree, we moeten wel manipuleren. Maar sommige vrouwen gaan echt heel ver hoor. Heb een collega die haar boezem altijd vol in een van de mannelijke collega zijn gezicht duwt, heel anders begint te praten, en ranzig. Nou zoiets hoeft van mij ook niet. KRijg bij haar altijd zo'n pinupgirl gevoel. Blehh........