Gister zat ik op de computer rete-serieus te werken (jaja, zelfs thuis!), zit mijn zusje aan tafel met een vel papier. Zegt ze: ik ga anky tekenen. Best joh, dacht ik nog. Komt ze nog geen 5 seconden later met een tekening aanzetten, nou echt, om in je broek te zeiken van het lachen. Heeft ze Anky getekend op Bonfire. Bonfire als reusachtige belgische knol, anky met een hoge hoed en een zweepje op Bonnie's kont met daarbij *pats*. Anky heeft ook zo'n enorme grijns op d'r gezicht. Bonfire echt vreselijk lomp. Zij grinniken, maar nu komt het. Heeft ze ernaast geschreven: Anky op Bonfire tijdens hun afscheid. Wil je deze foto ook hebben? Bestel hem dan op www.steekdedraakmet.nl/anky!
Ik kwam dus niet meer bij. Het gevolg was dat er in 2 minuten tijd 5 anky tekeningen volgden, de een nog zotter dan de ander. Anky op de opvolger van Bonfire: Bas, de shire. Dat soort dingen. Nu zou je denken, leuk voor een zusje van 5 of 6 ofzo, maar nee, mijn zusje is 12! Ik dacht net dat ze volwassen ging worden, maar ik vrees toch dat ze voor eeuwig kleuter blijft. Het waren echt vreselijk leuke tekeningen (Ludger Beerbaum die op z'n kop van een steigerende Goldfever afdonderd, met van die snelheidsstreepjes achter hem aan). Ze kan best leuk tekenen, maar dit sloeg echt alles...

Mooie hoek in spronggewricht