DEF RHYMZ IS NIET TE STOPPEH

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Clautje

DEF RHYMZ IS NIET TE STOPPEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 12:04

Mega koel liedje! Nu al mn favo liedje voor altijd *LOL* *LOL* *LOL*

Al die meisjes meisjes draaien met die heupen...
Al die jongens jongens springen in het rond...

Cool
Mega cool!
Gewoon downen dat liedje Knipoog

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:07

haha ik heb 'm nog niet gehoord. zal m wel ff downloaden zometeen Haha! lijkt zeker heel erg op zijn andere liedjes of niet Knipoog

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:09

ik vind hem heel irritant, maar de meeste nummers van hem hebben wel een goed ritme, kun je lekker op dansen...

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 12:12

op deze ook hoor Sando! bobbeling genre is het macario!!! echt heel stoer! hij lijkt een beetje op ze zitten me achterna,allen deze is meer dansbaar!!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:40

Die Def Rhymz mogen ze van mij echt aan de allerhoogste boom knopen, wat een viezerik vind ik dat.

Magoed, ieder zijn smaak Haha!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:44

Naz schreef:
Die Def Rhymz mogen ze van mij echt aan de allerhoogste boom knopen, wat een viezerik vind ik dat.

Magoed, ieder zijn smaak Haha!

Amen!

Wat een ... Laat ik het maar niet zeggen! Dit is nou echt iets wat totaal nergens op slaat! Het is wel leuk, zolang Def z'n mond houd! Haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:09

Citaat:
Naz schreef:

Magoed, ieder zijn smaak

Amen!

Wat een ... Laat ik het maar niet zeggen! Dit is nou echt iets wat totaal nergens op slaat! Het is wel leuk, zolang Def z'n mond houd!

Ik vind die Def Rhymz toch wel zo'n creep....... Misselijk hij bevestigd echt het vooroordeel wat veel mensen hebben van Surinamers en Antillianen... dat de vrouwen 6 kinderen hebben van op z'n minst 12 verschillende mannen (oftewel, onbekend wie de vader is) en dat iedere man op z'n minst 24 kinderen heeft bij nog meer vrouwen

Echt walgelijk Toen toch ook met dat Starmaker op de verjaardag van een van die grietjes, dat hij haar hele gezicht aflebberde Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:10

Def rhymz, de muziek is niet aan te horen, hij is niet om aante zien, snap niet dat het verkoopt!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:15

ik heb het liedje nog niet gehoord, ik ga hem zo ff downloaden, als winmx het tenminste het weer doet Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:23

Pfff een liedje bubbling is wel leuk, maar als je het al 10 keer gehoord hebt, ben je voorgoed van die zooi genezen. Wordt er echt gek van, net zoals die zielige beat achter de muziek van Madhouse, met die houtachtige bas.. komt op hetzelfde neer

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:40

deffie is coooool!! ik heb hem lekker een hand gegeven !!! en al z'n nummers zijn toppie

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:43

Roos schreef:
Citaat:
Naz schreef:

Magoed, ieder zijn smaak

Amen!

Wat een ... Laat ik het maar niet zeggen! Dit is nou echt iets wat totaal nergens op slaat! Het is wel leuk, zolang Def z'n mond houd!

Ik vind die Def Rhymz toch wel zo'n creep....... Misselijk hij bevestigd echt het vooroordeel wat veel mensen hebben van Surinamers en Antillianen... dat de vrouwen 6 kinderen hebben van op z'n minst 12 verschillende mannen (oftewel, onbekend wie de vader is) en dat iedere man op z'n minst 24 kinderen heeft bij nog meer vrouwen
Echt walgelijk Toen toch ook met dat Starmaker op de verjaardag van een van die grietjes, dat hij haar hele gezicht aflebberde Lips are sealed

Pardon ??

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:55

Dat is het vooroordeel wat sommige mensen hebben ja, ik niet maar anderen dus wel degelijk. Ga 'ns vragen wat sommigen van Bubbling vinden...

Die specifieke bevolkingsgroep die zo'n clichebeeld aan zich heeft hangen doet zo hun best om te laten zien dat het cliche niet waar is en dan is er zo'n pervert als die DR die generaliserende mensen koren op de molen gooit. Dat is dus wat ik bedoel, snapt u 'm Lachen ?

IMO precies hetzelfde als dat veel islamitische mannen de overtuiging hebben dat alle blanke vrouwen sletten zijn en dat zo'n blank (en vaak nog blond ook) madammeke dan in nauwelijks verhullende kleding over straat gaat lopen paraderen waarop er in hun ogen weer een cliche is bevestigt. (En wat hun dan ook maar meteen, in hun ogen weer, het recht geeft iedere blanke vrouw als een slet te behandelen/ te benaderen)

Wat ik verder nog wil toevoegen dat ik niet uit ervaring spreek (antillianen en surinamerswijs gezien), maar een van mijn beste vriendinnen komt van oorsprong uit die hoek en je wilt niet weten hoe vaak zij wordt geconfronteerd met bovenstaand cliché

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:04

Ikzelf ben half uit die "hoek" en van de ene kant heb je wel gelijk wat betreft de vooroordelen. Maar je zette het er zo pontificaal neer, ik vond het wat vreemd.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:19

Da's wel vaker het geval hoor bij mij... Iets zeggen en er dan niet bij nadenken dat die ander niet weet waar jij aan denkt...... Heb medelijden met mijn vriendje Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 14:46

Roos schreef:
Dat is het vooroordeel wat sommige mensen hebben ja, ik niet maar anderen dus wel degelijk. Ga 'ns vragen wat sommigen van Bubbling vinden...

Die specifieke bevolkingsgroep die zo'n clichebeeld aan zich heeft hangen doet zo hun best om te laten zien dat het cliche niet waar is en dan is er zo'n pervert als die DR die generaliserende mensen koren op de molen gooit. Dat is dus wat ik bedoel, snapt u 'm Lachen ?

IMO precies hetzelfde als dat veel islamitische mannen de overtuiging hebben dat alle blanke vrouwen sletten zijn en dat zo'n blank (en vaak nog blond ook) madammeke dan in nauwelijks verhullende kleding over straat gaat lopen paraderen waarop er in hun ogen weer een cliche is bevestigt. (En wat hun dan ook maar meteen, in hun ogen weer, het recht geeft iedere blanke vrouw als een slet te behandelen/ te benaderen)

Wat ik verder nog wil toevoegen dat ik niet uit ervaring spreek (antillianen en surinamerswijs gezien), maar een van mijn beste vriendinnen komt van oorsprong uit die hoek en je wilt niet weten hoe vaak zij wordt geconfronteerd met bovenstaand cliché

pfff, hier kom ik ff niet uit hoor Haha!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:05

jawel, je moet even die wazige " het is vrijdag " gedachten omzetten, in helder denken.... hihih

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 15:08

hihi ja ik denk et ook Sando...
maar ik kan het nu even niet meer zo goed formuleren...dus laat maar zitten Haha!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:15

haha zijn we nou niet een beetje off-topic aan het gaan *ja of ben ik nou dom* Knipoog we hebben het hier niet over surinamers maar over def rhymz maarja dat lijkt volgens mij niet iedereen te snappen Tong uitsteken ik vind hem meestal wel grappig maar hij moet niet te irritant gaan doen Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 17:54

Roos schreef:
hij bevestigd echt het vooroordeel wat veel mensen hebben van Surinamers en Antillianen... dat de vrouwen 6 kinderen hebben van op z'n minst 12 verschillende mannen (oftewel, onbekend wie de vader is) en dat iedere man op z'n minst 24 kinderen heeft bij nog meer vrouwen

Verward Ik zal je even uit de droom helpen, dat is nu eenmaal zo!

Def Rhymz vind ik zo'n ongelooflijke dwaas, die mogen ze van mij ook de allerhoogste boom knopen. Misselijk

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 17:54

nee neit geillllllll,likkuhhh enzo , dan vind ik er ook nog weinig meer aan...

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 21:53

Zoww,ik hoorde net bij The Bar dat hij voor 30min. 2750,- EURO kost.wowie..das veel voor alleen maar gelebber Haha!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:17

XoNo schreef:
Verward Ik zal je even uit de droom helpen, dat is nu eenmaal zo!

Def Rhymz vind ik zo'n ongelooflijke dwaas, die mogen ze van mij ook de allerhoogste boom knopen. Misselijk

Sorry, Buddy, maar dit vind een Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk opmerking van je, nu ben je een puntje gezakt.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:21

Waar Waalre ligt weet ik niet, ik woon in hartje Rotterdam dus heb daar denk ik wel wat meer kijk op dan jij...75% hier is buitenlands.

Overigens had ik een antiliaanse collega, ze had 4 zussen, allemaal van een andere vader. Nu is het niet zo dat ik generaliseer, want het is algemeen bekend dat dat nu eenmaal zo is. Misschien een harde opmerking, maar de waarheid is dat helaas ook.

Of ging het je om mijn tweede opmerking?

Overigens makkelijk praten hè over buitenlanders, als je er zelf niet middenin zit?

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 13:28

XoNo: ze is zelf half antiliaans geloof ik? Verward