Witte huid?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marije

Witte huid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 12:06

Na aanleiding van het 'kleur haar topic' ( en om het niet al te off-topic te maken) vroeg ik me af wie er hier allemaal ook zo'n witte huid heeft.
Ik ben echt spierwit! En bruin worden wil niet lukken. Ik word alleen maar rood. Dus als iedereen zegt 'ik word lekker bruin deze zomer', zeg ik 'en ik lekker rood...' . Scheve mond
Ook heb ik zonne-allergie, dus krijg ik na een dag zon allemaal uitslag. Vooral op mijn armen, maar niet op mijn gezicht of schouders, daar verbrand ik echt. Die zonne-allergie blijft er ook voor een paar dagen en is vooral geen pretje.... Lips are sealed
Wie heeft dit probleem ook?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:12

ik
al ben ik niet spierwit, en met heeeeeeeeeeel langzaam opbouwen wordt ik bruin.
Maar heb ok zonne allergie. Vreselijk rood, jeuk en branderig gevoel.. Scheve mond Dan blijf je wel uit de zon!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:12

Ik heb het ook, verbrand gigantisch snel.
Daarom ga ik het hele jaar door 1x in de 2 weken onder de zonnebank zodat ik mijn kleurtje een beetje bijhoud en ook al zeggen ze dat het niet helpt tegen verbranden, bij mij helpt het echt wel.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:20

Ik ben spierwit, en ik word ook niet bruin Lachen
aangenaam!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:20

Uhmps, probeer eens dat zonnen-spul, mot je inwrijven net zoals zonnebrand,alleen nu word je er 3x zo snel bruin mee,en dus ook niet verbranden!!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:33

ik ben ook zo wit als melk Scheve mond
onder de zonnebank helpt nit, in de zon liggen niet
dus ik blijf maar voor altijd wit denk ik
ik ben dus gelukkig ook neit de enige die hier last van heeft
xxx jen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:38

Ik ben niet helemaal wit, maar ik doe er wel de hele zomer over om bruin te worden. Tegen de tijd dat ik enigzins bruin ben, is de zomer
afgelopen Huilen En ik krijg ook de zonneallergie als ik de eerste paar keer in de volle zon kom: bultjes, rood en JEUK!!!!!!!!! Nee, dan mn vriend. Die is in de winter bruiner als ik in de zomer.. het is niet eerlijk Verdrietig

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:01

En ik, altijd wit! Ookal loop ik de hele zomer buiten, of ga ik regelmatig onder de zonnebank, ik blijf wit.. Huilen Ben weleens op de terugweg van een zonvakantie naar Kreta gevraagd of ik de hele vakantie ziek was geweest want ik zag zo bleek..was nog nooit zo bruin geweest vond ik zelf!
Voordeel is wel dat ik ook niet snel verbrand, ik blijf gewoon wit...

lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:26

ik ook Scheve mond echt heel irritant, ik verbrand ook supersnel, en wordt nooit bruin Verdrietig
maar op dit moment ben ik wel aardig bruin, maar dat komt uit een flesje Haha!
kan je zo bij de etos kopen, alleen het stinkt onwijs Frusty

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:26

ik wordt wel bruin, maar ben van mezelf ook heel wit. Heb wel donkerbruin haar (van mezelf dan) dus dan krijg je zo'n adams familie effect Lachen

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:41

Dat heb ik ook, in de wineter ben ik gewoon heel wit, en in de zomer verbrand ik toch wel redelijk snel (als ik een uurtje of 4 aan het strand lig Haha! )

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:46

Ik word ook niet echt snel bruin, maar als ik ff een paar dagen in de zon zit dan kun je wel zien dat ik wat verkleurd ben. Ik heb trouwens van nature ook best wel een lichte huid. Dat was vroeger al goed te zien op foto's van school, ik was wat lichter/witter dan de rest.
Mijn haarkleur kan ook meespelen, ik ben donkerblond, maar ik was veel lichter.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:53

ik word eigenlijk best wel snel bruin, vooral als ik op vakantie ben, ik heb dat denk ik van mijn vader, maar de moeder van mijn vriendin das niet normaal, die is na 2 dagen in de zon pik zwart, ik bedoel, heel erg zwart Haha! dus op de jeugd meeting zien jullie misschien wel een bruine aukje Haha!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:34

ik ga nu al anderhalf maand weer onder de zonnebank paar keer in de week en ben al wel een beetje getint.
Maar ik heb van mezelf een donkere huid
heb ook bruin haar enz dus.. wel mazzel mee..
lijkt me heel erg vervelend als je alleen steeds maar verband
kan je niet eens genieten van de zon.
Valt er niks aan te doen dan??
XXXangel

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:09

ik ben ook erg wit en bruin worden gaat heeeeeeeeeel langzaam (als het al lukt) grrrr Tong uitsteken

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:11

Ik ben ook heel erg wit. Ik heb ook rood haar.

Als ik lang buiten ben word ik wel een beetje bruin, maar nooit echt bruin Boos! Gelukkig verbrand ik ook niet supersnel.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:12

Ik heb soms zonne-allergie, het ene jaar wel en het andere jaar niet Verward vorig jaar had ik het niet meer namelijk, en toen ben ik (in Italie) ook best wel bruin geworden.
Ik heb ook wel een vrij lichte huid, maar ben niet spierwit. Het valt ook niet op dat ik een wat lichtere huid heb doordat ik heel blond haar heb

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:13

Tja das nadeel he als je rood haar hebt net als ik....maar g elukkig heb ik ook nog een beetje van mijn moeder geerft en word ik een klein beetje bruin nadat ik ben verbrand...YES Haha!

Maar mijn benen zijn echt vuurvast die zijn wel zo wit dat ze niet eens verbranden arrgghhh Huilen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:34

Dorine_81 schreef:
Tja das nadeel he als je rood haar hebt net als ik....maar g elukkig heb ik ook nog een beetje van mijn moeder geerft en word ik een klein beetje bruin nadat ik ben verbrand...YES Haha!

Ja, dat heb ik precies hetzelfde! Haha!

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:47

Ik verbrand niet zo snel alleen een beetje op mijn schouders en onder mijn ogen...maar dat is zo weer weg, ik heb er nooit echt last van... Als ik me gewoon goed insmeer met zonnebrandcreme verbrand ik nooit Lachen en word ik wel snel bruin Party!!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:18

Ik ben spierwit, verbrand alleen maar en word nooit bruin. Frusty Verdrietig

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:09

Cody schreef:
Ik heb het ook, verbrand gigantisch snel.
Daarom ga ik het hele jaar door 1x in de 2 weken onder de zonnebank zodat ik mijn kleurtje een beetje bijhoud en ook al zeggen ze dat het niet helpt tegen verbranden, bij mij helpt het echt wel.

En het hele jaar door onder de zonnebank gaan schijnt niet zo heel goed te zijn. Kun je huidkanker van krijgen is me vertelt. Daarom ga ik af en toe intensief en dan even niet.

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 22:22

Pfoei...dan ben ik gelukkig niet de enige!
Ik denk dat ik ook maar eens zo'n bruin-zonder-zon-flesje. Ik hoop dat het lukt!

Mijn moeder is nu echt super bruin en had vroeger ook zo'n witte huid. Gelukkig, er is nog hoop Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:09

en ik...tsja, ik ben super wit, maar het enige wat echt verbrand zijn mijn schouders en de achterkanten van m'n benen...kheb wel rood haar maar heel snel verbrand ik niet. bruin wordt ik trouwes ook niet...

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:55

Ik moet een uurtje of 4 in de zon zitten en ik ben super bruin. Zonder zonnenbrandcreme ofzo.. Verbrand nooit! Terwijl ik super blonde haren heb en een spierwitte huid in de winter, maar heb toch nog heel veel pigment..