Laatste aflevering GTST

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaienne

Laatste aflevering GTST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 13:25

Wanneer is de laatste aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden? Vanavond?

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, meestal iets heel spannends.
Bij RTL Boulevard hadden ze laatst een plaatje laten zien wat in de laatste aflevering zou komen. Dat was Sophia die bij Janine een mes in haar rug wou steken.

Spannend...

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:26

Ik weet ook wat er gaat komen Schijnheilig
(zal ik het zeggen of wil je het zelf zien?:P)

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:40

Volgende week is de laatste GTST week voor de zomerstop. Ik heb dat item in RTL Boulevard niet gezien, maar het lijkt me een spannende cliffhanger om het seizoen mee af te sluiten.

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 14:01

jaaa vertellen!! Hoe weet je dat dan?

Dus volgende week? Mooi dan kan ik nog een week genieten van GTST

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:09

Thanks !
Ik was al bijna bang dat het vandaag de laatste zou zijn......Boos!

En skipperfan: TELL TELL TELL ME Haha! Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:07

jaahh.. ik wil het ook weten..
jammer dat GTST nog maar een week duurt, ik ben een beetje verslaafd Schijnheilig Haha!

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:39

Ben heel erg verslaafd, jammer dat het zomers´ stopt, maar scheelt wel dat ik er dan niet meer elke dag aan hoef te denken om de video in te stellen!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:54

mijn moeder zei dat janine en ludo gaan trouwen en dan komt sofia *paf* die maakt janine dood..
dan wil sofia janine in een afgrond ofzo gooien en dan blijkt dat ze nog leeft..............

nouja, dat zei m'n moeder.. zeker in 1 of ander roddelblad gelezen dus ik weet niet of het waar is!

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:55

AAAHHH spannend!
Ik ben benieuwd zeg! Ik ga zeker kijken!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 16:52

nee man, Ireentjuh! Heb je het gisteren dan niet gezien? Janine wil niet meer met Ludo trouwen Verdrietig

Omdat hij Meike en Lucas had ontvoerd en omdat hij die Sebastiaan naar een eiland heeft verbannen en omdat Stefano van hem niets met Roxy mag hebben!

Toch vind ik het zielig voor Ludo Huilen

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:07

Jeetje, ik heb al jaren niet meer naar GTST gekeken en nu nog snap ik zelfs waar jullie het over hebben... Knipoog

Soaps.... Gaaaap

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:08

SKIPPERRRRRRRRRRFAN !!! ???

Hehe vertel ons het vertel is ff mooi Knipoog

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:46

Ik was helemaal de zomerstop vergeten, het is ook al weer juni Huilen
Ik wil ook weten wat er gaat gebeuren!!!
zou janine dan tóch weer met ludo willen trouwens om sofia dwars te zitten ofzo??? }>

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 17:49

Ik weet het niet.

Eerst gaan Anita en Rik trouwen en Job vraagt Isabella mee naar Thailand, maar die wil eigenlijk niet, omdat ze verliefd is op Charly.
Dat was het einde van gisteravond.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:50

w8 ff is isabella nu pot? Ik volg gtst niet meer, vergeet het altijd!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:50

Nee, ik denk niet dat Janine nog met Ludo wil trouwen, maar ja dat heeft ze wel vaker gezegd. Ze kwam iedere keer weer bij hem terug. Zou ze het echter deze keer menen?

Stay tuned! Knipoog

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 18:25

van de site ( www.rtl4.nl/gtst )

Vrijdag 21 juni
Janine en Barbara zijn in paniek als ze Lucas en Nina niet kunnen vinden. Jef belt vanuit Brazilië om te vertellen dat hij een afspraak heeft met Lopez. Job krijgt bericht dat hij geslaagd is voor zijn eindexamen. Rik is diep ontroerd als een beeldschone Anita arriveert. Niemand heeft echter door dat ze van een afstand in de gaten worden gehouden.

Maandag 24 juni
Rik en Anita fantaseren over hun huwelijksreis. Charlie klaagt bij Isabella dat er geen leuke jongens meer bestaan. Janine vertelt Barbara dat de bruiloft doorgaat en gaat er vanuit dat Barbara haar getuige zal zijn. Stefano voelt zich nog steeds belazerd door Ludo en weigert zijn getuige te zijn. Marcus vindt een vreemd briefje bij Roxy op de kamer.

Dinsdag 25 juni
Jef en Gijs komen terug uit Brazilië. Gijs vindt dat Jef Barbara moet inlichten over de stand van zaken en wordt boos als Jef voor iedereen de schijn probeert op te houden. Marcus confronteert Roxy met het gevonden briefje. Ludo vreest dat alles voor niks is geweest als Marcus Roxy ontslaat. Niet alleen Janine en Ludo treffen voorbereidingen voor de bruiloft.

Woensdag 26 juni
Charlie dient zich bij Isabella aan om haar in De Rozenboom te helpen. Het wordt Robert teveel als de arts komt vertellen dat Daantjes toestand kritiek is. Harmsen maakt zich zorgen om Job omdat hij niets van zich laat horen. Rik schrikt als hij gebeld wordt door Marco. Job ziet een mogelijkheid om zich te bevrijden.

Donderdag 27 juni
Jef krijgt van de politie nieuws over de Braziliaanse aannemer. Stefano kijkt ernaar uit om met Roxy in het openbaar te kunnen verschijnen. Anita is verbaasd als Rik een nieuwe reistas blijkt te hebben. Laura schrikt als Dennis met koffers op de stoep staat. De dag van Ludo en Janine's bruiloft breekt aan.

Vrijdag 28 juni
Hoop, romantiek, verdriet en vooral spanning vieren hoogtij in de laatste aflevering van dit seizoen. Ludo en Janine beleven een trouwdag om nooit te vergeten. Daantje krijgt de uitslag van haar onderzoek. Charlie vindt eindelijk de liefde, Harmsen’s eenzaamheid wordt opgevuld en Rik en Anita staan met hun koffers te wachten voor de douane in Singapore.
Afbeelding

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 18:40

jaaa zo zijn we weer op de hoogte Haha!
stomme janine toch weer terug naar ludo, ahg tja, je had het van te voren eigelijk kunnen weten he
Verder ben ik wel benieuwt door wie rik en anita dan in de gaten gehouden worden }>

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 18:41

Ahh het word vast een mooi einde Lovers Janine en Ludo vind ik erg bij elkaar passen Lovers

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 19:03

New-Forest schreef:
Ahh het word vast een mooi einde Lovers Janine en Ludo vind ik erg bij elkaar passen Lovers

ze zijn ook in het echt getrouwd!! *LOL*

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 19:06

Dat klopt, Angelfire. En volgens mij gaan Rik en Anita ook in het echt trouwen. Ik weet het niet zeker, maar in de krant stond vanmorgen dat ze in het echt ook een heel goede band hebben.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 19:12

Marsje schreef:
Dat klopt, Angelfire. En volgens mij gaan Rik en Anita ook in het echt trouwen. Ik weet het niet zeker, maar in de krant stond vanmorgen dat ze in het echt ook een heel goede band hebben.

ik heb ook met mensen een goede band, daar hoef ik dan toch niet meteen mee te trouwen Haha!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 19:33

Nee oke, Dribbel, daar heb je wel gelijk in. Ik bedoelde dat het vaker gebeurt in soaps dat acteurs die in de serie verliefd worden en/of gaan trouwen ook in het echt iets krijgen. Bijvoorbeeld Kylie Minogue (met een g Tong uitsteken ) en Jason Donovan in Neighbours.
Het tegenovergestelde is al eens gebeurd in GTST met Antonie Kamerling en Isa Hoes. In de serie konden ze elkaar niet uitstaan.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 19:52

Marsje schreef:

Dat klopt helemaal niet. Je hebt de krant niet goed gelezen want i kheb het ook gelezen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 21:55

en ik lees dus dat rik en anita bij de douane staan, durf te wedden dat die marco coke in hun koffers gedaan heeft!!!

en charlie vindt dan dus de liefde bij isabella!