Maareuh... wie of wat is Purno?? Ik heb zelf geeeeeeen idee!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar ik denk dat je zelf wel een idee hebt wat het adres daarvan zal zijn :X 

Ik wil niet te lang met zo'n l*llig figuurtje geassocieerd worden, ik wil mijn eigen naam op den duur wel weer terug!
Hmmmm..... nou... vooruit!!!
(als het een andere is dan graag even met mij overleggen
) Laui! schreef:Ik bedenk me opeens iets ontzettend gemeens... Kunnen we nu op dit moment de naam Maarten niet inpikken? Dan moet hij voor altijd Purno blijven (of iig nooit meer Maarten worden). Ik ga de naam niet registreren, want ik vind het toch té ver gaan, maar ik ben natuurlijk wel heel benieuwd of het kán!
, wat je toch niet allemaal te weten komt als je zelf ook een phpbb forum hebt
Laui! schreef:Ik bedenk me opeens iets ontzettend gemeens... Kunnen we nu op dit moment de naam Maarten niet inpikken? Dan moet hij voor altijd Purno blijven (of iig nooit meer Maarten worden). Ik ga de naam niet registreren, want ik vind het toch té ver gaan, maar ik ben natuurlijk wel heel benieuwd of het kán!

Purno schreef:heheIk heb de naam Maarten al weer geregistreerd
Hmmm... gelukkig maar dat ik mijn eigen naam weer heb, zou het jammer vinden als die voor altijd verloren zou zijn of in handen zou vallen van Sundancer
}>, want je kan purno niet meer terug zetten naar maarten omdat je al een andere maarten geregistreerd hebt