de deelnemers van Temptation Island?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

de deelnemers van Temptation Island?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 21:23

Hoe is het nu met de deelnemers van Temptation Island?
Vanavond de laatste keer Haha!
Wie heeft het nog meer gevolgd?

[edit:bartVB]Titel[/edit]

martijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:29

ben heel benieuwd

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:41

geen idee wat is het?
is het een warm eiland en moet je geen enge dingen doen dan wil ik ook!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 22:16

Wat het is Nimber?

4 stellen gaan afzonderlijk van elkaar 14 dagen op vakantie op een prachtig eiland. De dames op het ene eiland met een heleboel vrijgezellen die hen proberen te verleiden en de mannen in dezelfde situatie op een ander eiland. Zo hebben ze dates waarop ze kunnen zwemmen met dolfijnen enz.
En zo kijken ze dus of de relaties de test doorstaan.

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:31

haha kep t ook een paar x gezien Haha! Frusty Haha!
maar tis best wel laat vanavond Boos! Slapen komt er ook nog een herhaling van weet iemand dat????????? Verward Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 07:42

Weet niet of er een herhaling komt.
Zal ik de clou vast verklappen? Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 08:12

Tell me Cody.... Ik kijk bijna geen TV, maar ik geloof dat ik het jammer vindt dat ik dit gemist heb... Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 08:28

Renzo en Sandra zijn uit elkaar
Jorrit en Arrezina gaan van de zomer trouwen
David en Stefanie hun relatie is in positieve zin veranderd
Jan en Goedele praten veel meer over hun relatie en zijn ook heel gelukkig

Juist bij het stel van wie je het niet verwacht had is het dus uiteindelijk misgelopen. Apart *LOL*

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 08:31

Jaa, ik heb het ook helemaal gevolg! ik vond het zo vet progamma! echt waanzinnig leuk! Van Renzo en Sanrda had ik het echt noooit verwacht! Komt er weer een nieuwe afleveringen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 08:38

Ik heb het nooit gezien en toch ben ikhelemaal op de hoogte van alle feiten. Ik wist al een paar weken geleden wie er wel nog bijelkaar waren en wie niet...
Ha ha, op het callcenter waar ik een bijbaantje heb werd het het elke maandag uitgebreid besproken. Er werkt ook een Belgische bij ons en in Belgie lopen ze voor.
Er komt ook weer een nieuwe serie aan. Daar kan je je nu voor opgeven (mits je niet getrouwd bent en geen kinderen hebt)

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 08:42

Ja klopt je kunt je nu opgeven dus er komt een nieuwe serie.

Bovendien is er momenteel de USA versie van Temptation Island bezig maar dat volg ik niet zo.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 08:52

Katrien schreef:
Daar kan je je nu voor opgeven (mits je niet getrouwd bent en geen kinderen hebt)

Hahahaha oh jee, ze verwachten 'troubles' met de stellen????

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 09:47

jahaaaa ik heb t gister avond gekeken. Raar dat juist t stel waarvan je t niet verwacht uit elkaar gaat. Maargoed, ben benieuwd naar de nieuwe serie die komt. Ga ik ook weer af en toe volgen denk ik

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:08

Ja, ik heb het ook gevolgd vanaf het begin. Ik vond het een heel erg leuk programma. Ik zou er zelf nooit aan mee willen doen, lijkt me echt verschrikkelijk.
Ik keek dan altijd samen met mijn vriend en dan hadden we het er wel eens over.

Ik heb ook die USA versie een keer gezien, maar dat volg ik ook niet zo

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:24

heb het trouw gevold, en gisteravond heb ik het niet kunnen kijken, de laatste aflevering...;'zucht" ach... zaterdag komt het nog even....

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:26

tot mijn grote schamte moet ik toegeven dat ik ook gekeken heb,
de reactie van Renzo die avond viel mij heel smerig tegen, maar na een lange discussie met Peter hebben wij geconstateerd dat dat een typische reactie van een man is, terwijl die van Arazina vrij typisch is voor een vrouw...

Leuke uitzending, grappig om Goedele en Jan, zo vrolijk te zien (hoewel ik noet snap wat zij in hem ziet, maar afijn...) Jammer dat Sandra en renzo er niet uigekomen zijn Verdrietig , ik vind het heel schandalig dat die programmamakers Sandra willens en wetens hiertoe hebben weten te krijgen, want ik acht hun schuldig aan wat er gebeurd is (evenals die Kelly, brrrrr engerd!). Jammer dat Sandra niet zelf nog even aan het woord kwam....

pfieuw!
het was leuk om te volgen, maar ik ga het niet nog eens kijken, ik vind het te gevoelig voor manipulatie, er wordt gesold met de mensen, dat is jammer... Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Tender op 18-06-02 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:00

Weetje wat ik zo'n knappe jongen vond? Die Sven waar Goedele de hele tijd mee om ging, jummie... Kwijl Kwijl Kwijl

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 13:32

Cody schreef:
Renzo en Sandra zijn uit elkaar
Jorrit en Arrezina gaan van de zomer trouwen
David en Stefanie hun relatie is in positieve zin veranderd
Jan en Goedele praten veel meer over hun relatie en zijn ook heel gelukkig

Juist bij het stel van wie je het niet verwacht had is het dus uiteindelijk misgelopen. Apart *LOL*

haha,ja he Haha!
ik heb het ook een beetje gevolgd,vond het wel een grappig programma.

en die renzo.... Kwijl Kwijl Kwijl WOW!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 14:23

Tender"]
tot mijn grote schamte moet ik toegeven dat ik ook gekeken heb,
de reactie van Renzo die avond viel mij heel smerig tegen, maar na een lange discussie met Peter hebben wij geconstateerd dat dat een typische reactie van een man is, terwijl die van Arazina vrij typisch is voor een vrouw...
[/quote]
Tong uitsteken stiekem kijken he?
Ja Renzo viel heel smerig uit tegen haar en dat schoppen tegen die verduisteringsluiken...typisch mannen.
En dan Sandra jammerend op de achtergrond Huilen *piedepiedepiedepie* Huilen Wat ik wel een goeie vond van Renzo was op een gegeven moment de discussie Hij heeft me NIET in m'n nek gezoend, HIJ HEEFT ME NIET IN M'N NEK GEZOEND - Nee, zegt Renzo, maar hij heeft je wel lekker ***** Haha! Inderdaad.
Zonde hoor, dat ze het zover heeft laten komen, tuurlijk het het heet niet voor niets Temptation Island maar je bent er uiteindelijk nog altijd zelf bij en je wordt niet gedwongen om met een jongen te gaan. Daar heeft ze zelf voor gekozen. En dat op de laatste avond met idd Kelly Misselijk Zonde zonde zonde want ik vond Renzo en Sandra een leuk stel samen.
Waarom zou ze haar verhaal niet gedaan hebben?

[quote="Tender"]
Leuke uitzending, grappig om Goedele en Jan, zo vrolijk te zien (hoewel ik noet snap wat zij in hem ziet, maar afijn...)
[/quote]
Inderdaad *LOL* *LOL* *LOL* Die Jan is echt een eersteklas nerd, verbaasde me ook niet dat hij in het begin zo los ging, al die aandacht van mooie meiden ineens. Stel dat jij als vrijgezel aan zo'n programma meedeed, zou je dan Jan willen versieren? Ik niet hoor, al kreeg ik er geld voor Misselijk Haha!
[quote="Tender schreef:
pfieuw!
het was leuk om te volgen, maar ik ga het niet nog eens kijken, ik vind het te gevoelig voor manipulatie, er wordt gesold met de mensen, dat is jammer... Scheve mond

Ik vind eigenlijk dat ze dat zelf doen door zich op te geven voor zo'n sensatieprogramma. Want dat vind ik het wel. Ik zou er zelf nooit aan meedoen maar vind het altijd wel leuk om te kijken hoe dingen zich dan toch ontwikkelen.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 14:27

Ik heb het laatste niet zo gevolgd,want wat was er dan met die Kelly??

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:08

Clautje schreef:
en die renzo.... Kwijl Kwijl Kwijl WOW!

Ik vonst het juist een lelijkerd. Misselijk Maar smaken verschillen.
Sandra is de laatste avond met Kelly naar bed geweest.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:31

Ehhhhhh Lips are sealed
Lesbisch? (bi..)

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:37

Ik vind zoiezo dat als je je opgeeft voor zo'n programma, dat je eigenlijk al instemt om vreemd te gaan. Natuurlijk denk je dat je 12 of was het 14? dagen volhoudt om niet vreemd te gaan. Maar als je er eenmaal zit en door verschillende mannen benaderd wordt (waar altijd wel eentje bij zit die je wel leuk vindt), kan er wel het e.e.a. gebeuren.

Ik had hier nog een discussie met me ex over, (me moeder wou me nl. opgeven Haha! ) en ik zei dat als ik daar zou zitten dat ik al 99% zeker wist dat ik vreemd zou gaan. Het zijn nou eenmaal mensen en ik geloof zoiezo niet in het monogame gebeuren.

Als ik dus je vriendin bent, moet je me niet opgeven voor zulke programma's Haha!

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:42

ik vind het een walgelijk programma en ik snap mensen die daar aan meedoen ook niet hoor, getver Verward
wat willen ze er nou mee zeg? en kan dat nou niet zonder zo'n ordi programma Tong uitsteken yugh dus! Misselijk