BartVB schreef:Hallo,hallo,hallo!Ik heet BartjeHallo,hallo,hallo!Hoe heet jij?Claudia Maarr ehhh,wat is die inhoud van dit?
pwh wahhahamaar volgesn MIJ gaatie zo:Hallo hallo hallo! Ik ben ClaudiaHallo hallo hallo! En wie ben jij?
hallo hallo wie heb ik aan de lijn van K3 ben echt een super fan van hun die van jou die ken ik niet hoor bart!
BartVB schreef:haha, die is nog cooler die ga ik onthouden haha jadie hoorde ik laatst ook nog ergens....
hallo hallo hallo, ik ben Evaen ik geloof dat Bart een zonnesteek heeft opgelopenhallo hallo hallowie ben jij?
Ethelate schreef:hallo hallo hallo, ik ben Evaen ik geloof dat Bart een zonnesteek heeft opgelopenhallo hallo hallowie ben jij?ja bart is dat zo
hojhoj ik ben Laura maar sorry hoor, deze topics worden normaal toch gewist of ligt het eraan wie het topic plaatst ofzo
BartVB schreef:Hallo,hallo,hallo!Ik heet BartjeHallo,hallo,hallo!Hoe heet jij?Bartje?Is dit BartVB's zoontje ofzo }> Pssst hoe heet dit liedje?
Boogiegirl schreef:maar sorry hoor, deze topics worden normaal toch gewist of ligt het eraan wie het topic plaatst ofzo ik was het net aan het denken
Is Bart gehacked door een kleuter Of heeft hij echt een zonnesteek MaarrehhhhhHallo,hallo,hallo!Ik ben PetraHallo,hallo,hallo!Wie ben jij?
'T geeft niet hoor Bart. Iedereen heeft last van de warmte...Hallo,hallo,hallo!Ik ben JoleenHallo,hallo,hallo!Wie ben jij?
Help nu wordt het wel heel drastisch! Bart post onzin op het Kippenhok!!!! Mensen, waar leidt dit heen? *rent gillend weg*
Tja, ik kan het dan natuurlijk ook niet laten...... Hallo, hallo, hallo, ik ben Esther.Hallo, hallo, hallo en wie ben jij?En de iets aangepaste versie:Hallo, hallo, hallo, ik heet Esther.Hallo, hallo, hallo en hoe heet ben jij?