wow! sporten werkt echt super.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

wow! sporten werkt echt super.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 16:01

haha, ik ben dus al een tijdje aan de lijn, ik ben afgelopen jaar veel aangekomen. Boos! En ik kon dat al niet hebben want ik was precies goed (vond ik)

Nu was ik al een hele tijd bezig met gezond eten, en meer proberen te bewegen. Het schoot niet echt op ik was ongeveer 5 kg in 2 maanden afgevallen, en nu ben ik deze week begonnen met 4 keer in de week fitnessen + gezond eten + veel water drinken en ik ben deze week gewoon al 3 kg afgevallen, in 6 dagen!!

Ik ben hier echt superblij mee, nou maar hopen dat het nog even zo doorgaat, dan hoef ik tenminste geen 4 keer in de week me in het zweet te werken, dan ga ik gewoon 2 keer om het bij te houden.

Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 16:09

Nou,Gefeliciteerd he!
Mijn moeder was ook heel erg afgevallen door dat water drinken,4kilo is 5dagen!
Nog veel succes!!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 16:13

Het is geweldig dat het zo hard gaat, maar kijk alsjeblieft uit, want ik was ook zo fanatiek, minstens drie keer in de week hardlopen en de andere dagen 100 keer touwtjespringen, en na 4 weken had ik een peesontsteking in mijn enkel opgelopen omdat ik te snel begonnen was en daardoor mijn enkel overbelast had. Daardoor heb ik ontzettend veel pijn gehad, en ik moest meteen stoppen met sporten, en ik mag pas volgende week weer wat proberen, maar dan moet ik echt heel rustig aan beginnen. Dus ik ben weer helemaal terug bij af... En het ergste was nog, ik mocht ook niet naar mijn paardje toe, ik KON niet eens naar mijn paardje toe, zo'n pijn had ik... en dat voor 3 en een halve week (toen ben ik stiekum toch maar even gegaan...)

Dus succes ermee, maar pas op! Want 4 keer in de week sporten is errug veel!!

xxx Pneekz

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 16:19

Ja daarom doe ik het nu nog rustig aan, en meer cardio, mijn spieren komen later wel. Ik doe nu wel een paar dingen voor mijn spieren, hoofdzakelijk buike en benen, ik moet oppassen voor mijn rug. Ik krijg trouwens wel begeleiding hoor, ze zorgen er wel voor dat ik niet te snel ga.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 16:22

oh, dan is het goed... Hmm, dat moet ik ook maar gaan doen.....

Maarre, succes nog, ben je al een spriet, of valt het nog mee?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 16:31

Nee hoor ik heb nog steeds een vetrol, mijn moeder zegt dat ze het wel ziet maar mij is nog niks opgevallen. En mijn kleren zitten volgens mij ook nog steeds hetzelfde. Verward maar goed de weegschaal liegt niet.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 17:42

Ik dacht er al over een Bokt-diet deel 3 - aanvraag te doen bij onze geweldige Bart, maar het nog niet gedaan. Is hier misschien animo voor??

Ik ben ook weer begonnen met minder snoepen (gaat beter dan ooit!!) en hardlopen (keertje of drie per week). verder wil ik eigenlijk ook buikspeiroefeningen doen maar dat vind ik niet interessant genoeg zeg maar. En het schiet bovendien niet op.
Iemand nog originele buikspierideeën?
Ik ga ookmaar eens wat litertjes water drinken per dag dan..... Lachen

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 17:44

pniekepnak schreef:
Het is geweldig dat het zo hard gaat, maar kijk alsjeblieft uit, want ik was ook zo fanatiek, minstens drie keer in de week hardlopen en de andere dagen 100 keer touwtjespringen, en na 4 weken had ik een peesontsteking in mijn enkel opgelopen omdat ik te snel begonnen was en daardoor mijn enkel overbelast had. Daardoor heb ik ontzettend veel pijn gehad, en ik moest meteen stoppen met sporten, en ik mag pas volgende week weer wat proberen, maar dan moet ik echt heel rustig aan beginnen. Dus ik ben weer helemaal terug bij af... En het ergste was nog, ik mocht ook niet naar mijn paardje toe, ik KON niet eens naar mijn paardje toe, zo'n pijn had ik... en dat voor 3 en een halve week (toen ben ik stiekum toch maar even gegaan...)

Dus succes ermee, maar pas op! Want 4 keer in de week sporten is errug veel!!

xxx Pneekz

hé ik heb het zelfde gehad met mijn knie, was net een pillenslikker, ik was twee killo dikker maar is nu weer weg

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 23:16

Rieja die buikspieroefeningen zou ik tog volhouden hoor! Doe het nu al een jaartje of twee elke avond lekker fanatiek en het resultaat is ter hoor! Mooi plat istie.. ALs iemand nu nog tips heeft voor je benen?
Ben lekker aan het hardlopen nu zo'n 4 x in de week en ong drie keer in de week rijd ik natuurlijk. Mara ja.. daar wordt een mens niet dunner van!! Ben twee weken geleden wel ziek geweest en moest op een soepdieet, omdat er nix anders me keel door kon.. Was spontaan 59 kilootjes!!!! Hmmz en dat is nu al weer meer... Waarom kan een mens niet gewoon lekker licht en dun zijn zonder daar moeite voor te moeten doen...

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 23:23

fred lover schreef:
Rieja die buikspieroefeningen zou ik tog volhouden hoor! Doe het nu al een jaartje of twee elke avond lekker fanatiek en het resultaat is ter hoor! Mooi plat istie.. ALs iemand nu nog tips heeft voor je benen?
Ben lekker aan het hardlopen nu zo'n 4 x in de week en ong drie keer in de week rijd ik natuurlijk. Mara ja.. daar wordt een mens niet dunner van!! Ben twee weken geleden wel ziek geweest en moest op een soepdieet, omdat er nix anders me keel door kon.. Was spontaan 59 kilootjes!!!! Hmmz en dat is nu al weer meer... Waarom kan een mens niet gewoon lekker licht en dun zijn zonder daar moeite voor te moeten doen...

het kan Haha! Schijnheilig

maarehh allemaal HEEL VEEL suc6!
lijnen lijkt mij zo ontzettend moeilijk!
goed hor ga zo door! ( niet te lang natuurlijk Clown )

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 23:57

hay
mijn moeder zit op big diet club die in heel nederland in vele sportscholen zijn.. Kim van Big diet zit er ook en mijn moeder is nu 11 kilo in 11 weken afgevallen 1e weken was echt drie kilo per week nu niet heel veel meer
vanochtend wel weer 1.3 kilo! Maar ze sport 6x per week!!
Ik sport zelf 2 keer per week vanochtend van 10 tot 12 uur gefitnesst en vind het heeeerlijk!! En nu ik wel aan een echte sport doe merk ik wel dat mn spieren zich echt ontwikkelen hoor!!!!!
Fitness is echt leuk!! heb vandaag ook een umbro trainingstas gekocht en een trainingstruitje had al schoenen en broek heel erg cool!!
XXXXangel

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 08:18

Knap dat je daar de discipline voor hebt om 4 x per week te sporten.Voor mij zou dat niet echt werken,ik haat sporten dus 1 x in de week zou al veel zijn voor mij Haha!
Maar ik ben inmiddels met mijn slim fit plan ook 6 kilo afgevallen..in 3 weken.
En ik moet zeggen..het is helemaal niet zo moeilijk.Ok ik heb nog steeds wel echt de neiging om zomaar gewoon iets lekkers uit de kast te trekken,maar ik hou me in Knipoog
Heel veel succes met het afvallen!!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 08:53

Fitness is inderdaad super!!! Nu doe ik het niet echt om af te vallen, maar je voelt je er een stuk fitter en frisser door! Ben nu een week of 3 bezig, 3x in de week Krachttraining en Cardio en dat buikje is verdwenen Haha!

Nog 2 a 3 weken en dan word de training verzwaard... Werkt idd super! Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:17

Waar zit je Kim? Michelle en ik bij studio Nice *LOL* Maar ik ben vier weken geleden voor het eerst geweest en daarna is het er door werk, paarden en examens niet meer van gekomen Bloos Na mijn examens ga ik weer, ik denk een keer of twee in de week...meer tijd heb ik gewoon niet! Maar als het weer mooi weer wordt ga ik ook weer skeeleren Party!!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 14:08

JAAAAAA! Ik wil ook weer Bokt-dieëten. Ik moet ook nodig weer wat kilootjes afvallen voor de zomer, maar zo 'alleen' is dat echt moeilijk. Kom op Bart met dat bokt-diet!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 14:15

M'n vriendin is op fitnes gegaan en die is al 2 kilo afgevallen ze gaat ook elke dag, want ze is in Lovers op de fitnes leraar! Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 17:32

gomir schreef:
Waar zit je Kim? Michelle en ik bij studio Nice *LOL* Maar ik ben vier weken geleden voor het eerst geweest en daarna is het er door werk, paarden en examens niet meer van gekomen Bloos Na mijn examens ga ik weer, ik denk een keer of twee in de week...meer tijd heb ik gewoon niet! Maar als het weer mooi weer wordt ga ik ook weer skeeleren Party!!

hihi ik zit daar ook!! En ik wil ook gaan skeeleren!! Haha!

Ik ga na mijn examens ook lekker door, volgende week word het even wat minder, maandag is de sportschool dicht en dinsdag en donderdag heb ik examen, dus kan ik alleen woensdag en vrijdag. Boos!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:50

Ik zit ook met examens, maar daarna ga ik echt weer heen(betje zonde van het geld anders Party!! ) Komen we elkaar vast wel een keer tegen Haha!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 22:26

jajaja bokt-dieet Haha!
Ik ben sinds een paar dagen ook begonnen met water drinken ipv andere troep *LOL* En minder/geen snoep meer. maar het is zooooooooo moeilijk!!!
maar met een boktdieet moet het lukken Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 22:40

hey gefeliciteerd zeg..
maar kijk goed uit hoor ik weet zelf wat de gevolgen zijn.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 23:23

het de aanstichter van BOkt-diet deel 1
(jaja dat waren jullie zeker alweer vergeten he Extreme duivel ) Ik ben ook weeeeer bezog en heb best behoefte aan BD deel 3(3alweer?)
WE KUNNEN HET Lachen VOLHOUDEN ALLEMAAL!!!!

Oh ja nog een goede Buikspier-oef: ipv omhoog komen met je schouders/hoofd (de traditionele zeg maar) kan je beter plat op je rug liggen en dan met je benen naar je kin oprollen zeg maar. Eerst knien naar je kin, dan steeds iedere keer je benen wat meer strekken, dus wat hoger, dan wordt het zwaarder. Hiermee train je je bs ook goed maar het is niet zo belastend als de gewone crunches (die belasten je nek erg)

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 15:45

hey thanks Laura dat is een goede tip, krijg er ook minder last van mijn nek en rug van.

Gomir: ik ga altijd rond 17.00-17.30 dan is het echt heel rustig.

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 11:57

ik ga samen met mijn vader.. tenminste als mn enkel het weer toelaat... Hij moet namleijk fitnessen voor zn rug... dus ik ga actief meedoen... maar die oliebol enkel... kan nog niet eens fietsen en paardrijden.. dus fitness zal dan eerst wel veel buikspieren enzo worden... (ook errug goed trouwens!!) en ik ga ook maar weer eens meer water drinken, maar dat komt er niet zo van...

kuss

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 12:16

Mensen mensen mensen, wat een moeite...gewoon tijdens het bokken de Abtronic om je buik 20 minuten en dat is het dan weer voor vandaag Schijnheilig Gaaaap Tong uitsteken

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 12:28

probleempje is dat daar mn conditie niet van beter word...
(ja lekker kromme zin ik weet het... maar ja... jullie snappen hem wel)