Grootste computerergenissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Grootste computerergenissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 19:28

Ja dat zijn er nogal wat, jullie hebben er vast ook ervaring mee.

Momenteel is mijn grootste ergernis dat ik maar 16 kleuren heb en dat het beeldscherm er dus niet uitziet. De pc is net weer klaargemaakt maar de videokaart wil op de een of andere manier niet geinstalleerd worden.

Ook vind ik het berichtje 'er zijn geen nnieuwe berichten' in Outlook ook erg irritant, wie stopt er nou een typefout in zo'n veelgebruikt programma?? Frusty

Ook erg leuk is dat je pc vastloopt als je net 5 schermen geopend hebt na lang zoeken zodat je zoektocht weer overnieuw kan beginnen.

Ach...kan nog wel even doorgaan maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen! Tong uitsteken

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 19:32

Het vastlopen van programma's zodra je op 'save' drukt...
Wormvirussen!!!!
Traag laden, haperende muis...

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 19:34

Dat mijn draadloze muis batterijen vreet!
En ik dus elke keer 20.000 bewegingen heen en weer maak zodat ik er niet goed van wordt dat het pijltje niet daar heen gaat waar ik het wil!!!
Om helemaal GEK van te worden!!
He, dat lucht op Tong uitsteken

Zodra er weer een ergenis is kom ik het meteen melden! Haha!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 19:35

Ja haperende muis is ook heel erg irritant...
Of als de computer vastzit als er net iemand binnenkomt en je hebt een venster opstaan met iets wat eigenlijk niet mag... Schijnheilig
Traag laden werkt trouwens ook op m'n zenuwen, vooral als je ergens heen moet maar je wil per se nog even die foto zien... En dan laattie aan het einde zo'n leuk kruisje zien }>

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 19:42

Och ja een haperende muis Frusty
Die van ons sloeg altijd een centimetertje of 5 over op het beeldscherm, nou probeer dan je bestemming maar eens te bereiken Haha!
Een poetsbeurt wil nog wel eens helpen.

En wat denken jullie van zusjes die even achter de pc willen, over jouw scherm heen gaan werken zodat jij 'back' kunt klikken maar dat zij vervolgens elke dag per ongeluk Lips are sealed het kruisje aanklikken zodat jij alles kwijt bent??

Of sites met een muziekje zodat je je na een uur in stilte te internetten ineens te pletter schrikt van "HIHIHIHIHIHHIHIHIHIHIHI" op een paardensite Scheve mond Kusje

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 19:43

Ja dat had ik bij mn oude computer, ech vet irritant!!! Boos!

Nu zit ik weleens op msn en dan zit hij heel de tijd van die huilsmilies te doen en mn computer gaat er gewoon van vast staan Boos!
Echt niet leuk!!
Maar hij wil er niet mee stoppen Boos! Verward

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 19:49

Ik denk dat jouw pc een beetje verdrietig is. Dat moet je niet negeren Knipoog
Ja computers hebben een eigen willetje, daar was ik al achter.

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:10

Citaat:
Of als de computer vastzit als er net iemand binnenkomt en je hebt een venster opstaan met iets wat eigenlijk niet mag...

vertel..... Extreme duivel

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:17

Eehhhhh, alles!!!!!!!!!!!!! Dat ding kan het niet een hele week goed doen en hij ligt weer in de soep.
En ik ben daar HELEMAAL NIET schuldig aan Schijnheilig .
*je zal maar een ICT opleiding doen en alles thuis willen proberen maar het natuurlijk eerst een paar X fout doen Frusty *

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:37

Cody"]
Of sites met een muziekje zodat je je na een uur in stilte te internetten ineens te pletter schrikt van "HIHIHIHIHIHHIHIHIHIHIHI" op een paardensite Scheve mond Kusje
[/quote]

Hahaha hoe je dat zegt en die smiley erbij *LOL* Heb ik ook altijd last van, érg vervelend!

[quote="vlieg schreef:
Citaat:
Of als de computer vastzit als er net iemand binnenkomt en je hebt een venster opstaan met iets wat eigenlijk niet mag...

vertel..... Extreme duivel

Niets hoor! Schijnheilig Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:04

Dat de comp vast loopt...daar kan ik dus echt niet tegen, dan krijg je me echt gelijk vet chag Boos! als tie traag is met laden da vin ik ook al heel erg irri en virussen= Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Snap ok niet waarom ze eigenlijk bestaan! Verward

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:47

Een paar computerergernissen (mooi scrabblewoord Lachen ) van mij:

* Vastlopers
* Ineens geen verbinding meer
* MSN die pas na een kwartier wil connecten
* 5 mailtjes en alle 5 reclame (Hotmail)
* Outlook opstarten en je hele adresboek blijkt leeg te zijn
* Sites of foto's die traag laden
* Sites met een Flash intro die je niet kunt "skippen"

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:53

Marsje schreef:
Een paar computerergernissen (mooi scrabblewoord Lachen ) van mij:

* Vastlopers
* Ineens geen verbinding meer
* MSN die pas na een kwartier wil connecten
* 5 mailtjes en alle 5 reclame (Hotmail)
* Outlook opstarten en je hele adresboek blijkt leeg te zijn
* Sites of foto's die traag laden
* Sites met een Flash intro die je niet kunt "skippen"

Ja, idd. ook alle ergernissen die ik heb heb je erbij staan Haha!
vooral dat trage laden.... oeh dan kan ik wel zo link worden Lips are sealed
Volgens mij word het tijd dat ik stoppen moet met i-netten en pc spelen....
Neuh, das iets dat kan ik toch niet zolang ik bokt verslaafd ben *LOL*

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:41

mijn beeldscherm kleurt geel Boos!
en ook weer zon haperende muis
als ik KaZaA open en msn open slaat ie vast
kan dus heel mn computer resetten enzo
hij slaat vast op mn screensaver dus die kon er ook weer af Schijnheilig
mn msn mailbox in een keer leeg Verward
en dan van zulke k*tpaginas die niet goed doorladen Boos!
of je krijgt pagina is verlopen terwijl die het 2 seconde eerder nog wel deed Koe
ja ach
computers wat heb je eraan Haha!
maar ik kan rtoch niet zonder Frusty
xx jen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:44

ooms (die niet eens echt oom zijn) die de instelingen veranderen omdat zij dat fijner vinden en ze niet terugzetten nadat ze een kwartier er achter hebben egzeten met hun jas nog aan. ow wat heb ik me geergerd. en dan zei die vent nog heel trots je jullie letters zijn te groot (kon t bijna niet meer lezen en ik heb niet voor niets een megabeeldscherm) ik heb ze verkleind. pfff was veels te koppig om er ook maar iets van te zeggen. had kill neigingen die vent is veels t eeigenwijs (nee ben niet gefrustreerd hierover)

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 22:57

Jaaaaaaaaa Marjolein, dat doet mijn neef ook.
Vind het eigenlijk helemaal niet leuk als er iemand achter mijn pc'tje zit, maakt niet uit wie. Idd die instellingen veranderen, of gewoon hele programma's downloaden...of in mijn bestanden snuffelen.
Net een dagboek joh, zo'n computer als ie jaren voor jezelf is geweest en er komt bezoek 'inbreken' Haha!
Bijvoorbeeld dat ze al je digitale foto's gaan bekijken Boos! Niet dat ik iets te verbergen heb, maar gewoon... Schijnheilig
(nu geloven jullie mij niet meer Huilen )

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 23:08

Cody schreef:
Jaaaaaaaaa Marjolein, dat doet mijn neef ook.
Vind het eigenlijk helemaal niet leuk als er iemand achter mijn pc'tje zit, maakt niet uit wie. Idd die instellingen veranderen, of gewoon hele programma's downloaden...of in mijn bestanden snuffelen.
Net een dagboek joh, zo'n computer als ie jaren voor jezelf is geweest en er komt bezoek 'inbreken' Haha!
Bijvoorbeeld dat ze al je digitale foto's gaan bekijken Boos! Niet dat ik iets te verbergen heb, maar gewoon... Schijnheilig
(nu geloven jullie mij niet meer Huilen )

Voor visite heb ik een extra gebruikersnaam. Daar kunnen ze wat spelletjes op doen of een beetje inetten. Er komt verder NIEMAND op mijn pc. Extreme duivel

Verder komt de rest mij ook wel bekend voor ja...

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 23:31

Pff.... MODEMEN!
Helaas is het niet anders hier (bij mijn ouders) maar ik irriteer me echt aan dat slome ge-inet! Gelukkig wel een fatsoenlijke pc (lappie), want dat ouwe ding van mijn ouders schiet echt niet op...

Mijn eigen pc is Lovers , alleen zit ik een beetje in de knoei met schijfruimte, maar dat komt vast wel eens goed.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 23:40

Mijn ergernissen:

1. blauw scherm
2. blauw scherm
3. blauw scherm

En dan heb ik het dus niet over dat mooie boktscherm...

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 23:40

Naz schreef:
Pff.... MODEMEN!
Helaas is het niet anders hier (bij mijn ouders) maar ik irriteer me echt aan dat slome ge-inet! Gelukkig wel een fatsoenlijke pc (lappie), want dat ouwe ding van mijn ouders schiet echt niet op...

Mijn eigen pc is Lovers , alleen zit ik een beetje in de knoei met schijfruimte, maar dat komt vast wel eens goed.

Arghh NAZ ik GIL EVEN MET JE MEE....
*piep* modem. We hebben hier nog geen kabel/adsl of iets dergelijks en de lijnverbinding met de centrale is hier ook al zo prut (wij zitten op de maximale afstand) dat we regelmatig een snelheid hebben van zo'n 20 kb/sec.... Grrrrr Woest kan ik dan worden. Op mijn werk hebben we adsl en dan erger ik me hier echt groen en geel.

En verder haat ik crashende computers (nu al 2 keer binnen 2 weken alles weg)
De punten die marsje zegt zijn ook Boos!

Maar van een rare muis heb ik geen last meer, ik heb een dual optical!!! Dat gaat echt perfecto!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 23:47

Op het moment dat m'n paps alles geherinstalleerd heeft, nu AL m'n outlookberichten (en dat waren er nog al wat, in de duizenden, geloof ik) en m'n HELE adreslijst pleite is. Dan wil tje iemand mailen maar het kan niet want je hebt geen adressen meer.
En het stomme is dat het probleem ook nog eens niet opgelost is, als je de comp uit wilt zetten geeft ie allemaal vage programma's die fouten veroorzaken en dan wil ie niet uit. Grrrrrrr Boos! Extreme duivel Dat soort geintjes.

Ach, en soms krijg ik gewoon geen verbinding, of het schiet maar niet op, ook erg irri.....

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 00:05

"blue screen of death" Knipoog
Lag (schokkerig beeld door slechte connectie) onder een war met Unreal Tournament Boos!
En mijn toetsenbord doet het af en toe om de zoveel tijd niet meer, dan moet ik onder mijn bureau kruipen om de kabel er uit te trekken van het toetsenbord en dan weer opnieuw in te doen.
Daarnaast hou ik ook niet van die zielige personen die zichzelf de titel "hacker" geven maar dat niet verdienen. Een echte hacker is namelijk gewoon iemand die bij grote bedrijfssystemen probeert door de beveiliging te komen en daar alleen wat gegevens weg haalt om te bewijzen dat hij er is geweest, en om dus aan te tonen dat de beveiliging niet in orde is. Die echte hackers krijgen ook vaak een baan van dat bedrijf aangeboden als beveiligings medewerker voor de website ofzo Lachen

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 07:54

Euh... Het enige waar ik me druk om kan maken is de gebruikers van het apparaat! Haha! De computer heeft voor mij niet echt geheimen en je went eigenlijk wel aan al die problemen... Ach ja, als IT-er zijnde weet je wat wachten inhoud achter zo'n ding Tong uitsteken

Maar de gebruikers, daar kan ik me nog wel eens aan ergeren! Lachen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 08:57

Of dat je dit ziet staan:

Je laatste bezoek was op 14-05-02 23:25
Het is nu 15-05-02 08:54

en bij jezelf denkt...GET A LIFE Schijnheilig

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:35

Oh ja Cody, dat komt mij erg bekend voor...ik kwam net op het Kippenhok, gewoon helemaal geen nieuwe berichten.....dat is erg....dan wordt je geconfronteerd met je verslaving gewoon. Ach ja maar ik rook niet, iig Sigaar Pling