ikzelf kan dat echt niet zonder aan te komen, op de weegschaal kom ik dan niet zo veel aan maar me buik die gaat er toch wel wat voller van staan
en dan elke keer zeggen ik ga lijnen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nora schreef:ik ben 13 en weeg maar 51 kilo terwijl ik ongeveel 55 60 kilo moet zijn.
maar ik ben zo gezond als een vis!![]()
![]()
)
).
. Ik at in het zelfde ritme door en toen ging het opeens heel snel, terwijl ik altijd te dun was. Ik weeg nu 57 kilo en ik ben 1.67. vind ik wel goed zo.
(tis gewoon veelste lekker, we zouden ze eigenlijk moeten aanklagen, Haribo ofzo..
Ethelate schreef:Maar als ik zeg hoeveel ik weeg, wordt ik ter ongezond verklaard...
Ongezonder dan toen ik 13 was kan haast niet
Steffi"]
[quote="Nora schreef:ik ben 13 en weeg maar 51 kilo terwijl ik ongeveel 55 60 kilo moet zijn.
![]()
)
Lyrik"]
[quote="Nora schreef:ik ben 13 en weeg maar 51 kilo terwijl ik ongeveel 55 60 kilo moet zijn.
![]()

. Ojawel, toevallig heb ik er vorige week nog opgestaan, omdat iedereen aan het zeggen was dat ze zo gigantisch waren afgevallen door Rome, nou, ik woog nog precies hetzelfde als 1 maand daarvoor (59 kg).
en vind 59-60 kilo perfect, nouja, niet perfect, ik wil best nog wat zwaarder worden, maar dat lukt niet echt.