Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ja man gaaf!!!
DJ Paul Elstak: Rainbow in the sky. 2 brothers on the 4 th floor met Dreams en Never Alone. Twenty 4 seven, Dune en Nakatomi- Children of the night. La bouche................gewoon fantastisch!!!
Toen was ik 13.
Mike schreef:The First Rebirth - Jones&Stephenson...
Sypheron schreef:Ik weet niet of het ongeveer dezelfde is maar Cosmic Gate - The first rebirth is misschien wel een gecoverde versie ervanIk vind em in ieder geval erg goed! Daarnaast heeft Dune ook weer nieuwe platen zoals Hardcore Vibes en Million Miles (away from home). Het is wel weer stoer om af en toe de 'oude tijden' weer boven te halen ja en ze draaien hier in de café's en in de time-out ook geregeld van die oude nummers er tussendoor. Is wel stoer want je ziet iedereen dan denken: "Goh dat nummer ken ik....OH ja dat is die en die"
Mike schreef:Mensen zoals Yves Deruyter maakte ook heerlijke muziek! Bij mij werd hij bekend met z'n nummer 'Ravecity' maar ik denk dat de meeste hem zullen kennen uit de top-40 met zijn nummer 'Meet her at the loveparade'
Charly Lownoise en Metal Theo ken ik wat dat betreft ook nog op een heel andere manier. Voor hun happy hardcore tijd maakte deze twee gozers nog wel andere hardcore om van te smullen. Tja, je moet er wel een liefhebber van zijn natuurlijk, van de heerlijke herrie, maar ik denk dat de meeste Oldschool Hardcore wel kennen, die CD... Maar ik heb alles van ze! Elke singel die ze uitbrachten heb ik in die tijd wel gekocht, net als de albums. Mijn favoriet was toch wel Wonderfull days en Together in Wonderland... Vooral die laatste heb ik grijs gedraait en gebruik ik nog wel eens als achtergrond muziek op een van m'n sites