Hoe is bokt eigenlijk ontstaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Hoe is bokt eigenlijk ontstaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 16:44

Aangezien ik er niet vanaf het begin af aan bij ben geweest, ben ik nieuwschierig hoe bokt begonnen is.

En wat zijn Bart en Heike eigenlijk van elkaar? Man/vrouw, vriend/vriendin, kennis, familie? Of kennen ze elkaar alleen via internet?

ikke nieuwschierig? neeeeh hoor.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:47

bart en heike zijn goede vrienden van elkaar. das al 1 antwoord op je vraag.
verder is t ontstaan omdat heike (en nog een grote groep hoor) eerst op Horses kwam, maar daar was onwijs veel geruzie om niets. Daar had heikiepeikie genoeg van en toen heeft heik samen met bart Bokt op gericht

volgens mij hoor Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:06

en wanneer is het ontstaan? Dit jaar organiseert lonneke een boktfuif voor Bokt's 1 jarige bestaan, daar heb ik het ook al een keer gevraagd, maar heb nog steeds geen antwoord op mij vraag Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:08

euh ik dacht op 6 januari 2001 of heb ik dat fout???

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:10

inderdaad maaike verteld het goed. Ik ken bart al een hele tijd. Zijn ook een tijdje 'met elkaar' geweest. Maar das nu over. We zijn nog wel de beste maatjes. Bart is mijn beste vriend kan ik wel stellen. Staat altijd voor me klaar. maar goed daar ging het niet over.

Op horses was het al een tijdje niet meer leuk. We hadden nog een domein naam liggen. Bokt.nl Is ontstaan omdat ik een leuk e-mail adres wilde. Julius@bokt.nl dus.

Maar goed op die plek hebben we dus een nieuw forum opgericht en gelijk kwamen de horses menden hier naar toe. Die waren het blijkbaar ook zat. Dat het zo goed zou gaan lopen had ik niet verwacht. Hoe de mensen hier met elkaar omgaan daar kan ik kort in zijn. In de meeste gevallen gaan ze goed met elkaar om en ruzies komen niet zo heel vaak voor. (je kunt het natuurlijk niet voorkomen) Mensen hebben elkaar leren kennen vie bokt. Er zijn meetings. En nu zelfs al bokt-petjes(met grote dank aan Prisca)

al met al is het een gezellige boel geworden.

p.s 9 januari is de datum. Terijl ik dit stukje typte waren er al weer reacties. wat gaat het vlug

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:15

Heike schreef:
inderdaad maaike verteld het goed. Ik ken bart al een hele tijd. Zijn ook een tijdje 'met elkaar' geweest. Maar das nu over. We zijn nog wel de beste maatjes. Bart is mijn beste vriend kan ik wel stellen. Staat altijd voor me klaar. maar goed daar ging het niet over.

Op horses was het al een tijdje niet meer leuk. We hadden nog een domein naam liggen. Bokt.nl Is ontstaan omdat ik een leuk e-mail adres wilde. Julius@bokt.nl dus.

Maar goed op die plek hebben we dus een nieuw forum opgericht en gelijk kwamen de horses menden hier naar toe. Die waren het blijkbaar ook zat. Dat het zo goed zou gaan lopen had ik niet verwacht. Hoe de mensen hier met elkaar omgaan daar kan ik kort in zijn. In de meeste gevallen gaan ze goed met elkaar om en ruzies komen niet zo heel vaak voor. (je kunt het natuurlijk niet voorkomen) Mensen hebben elkaar leren kennen vie bokt. Er zijn meetings. En nu zelfs al bokt-petjes(met grote dank aan Prisca)

al met al is het een gezellige boel geworden.

p.s 9 januari is de datum. Terijl ik dit stukje typte waren er al weer reacties. wat gaat het vlug

Dat is dan wel erg leuk gegaan! Ik bedoel...je begint altijd klein, maar het komt zelden voor dat een website zo groot wordt. Er worden veel meetings gehouden, en allerlei dingen gefabriceerd zoals petjes en zo...heel erg leuk allemaal! Lachen

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:30

Heike, je vergeet nog iets... wat dacht je van de boktkoppels?! Er zijn nu al een aantal relatie's ontstaan door middel van bokt. Ook ik heb er meer vrienden bij gekregen, en vrienden teruggevonden die ik uit het oog was verloren. Geweldig toch?
Dus Heike en Bart, bij deze, bedankt!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:36

Lovers Helemaal mee eens Carola! Bart en Heike geweldig bedankt!! Jullie weten niet hoe blij ik ben door bokt maar ik denk dat jullie wel ongeveer een indruk hebben. En dat terwijl ik (nog) niet eens paardengek ben, maar dat zit er zeker aan te komen! het wordt steeds erger met mij! Knipoog

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 17:37

haha echt cool allemaal, ik ben hier ook gekomen via horses. Toen was ik daar aan het chatten en toen zei Stef nou ik vind er niks aan ik ga weer naar bokt. En toen had opeens de hele horses chatgang het over bokt. Dus toen ben ik maar even gaan kijken.

Ik kan me nog wel iets vaags herinneren dat ze over Stef zaten te zeuren en dat ze Honey te koop hadden gezet of zoiets, en ook iets met Nina van Lonneke.

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:41

Ja idd (bokt) petje af voor Heike en Bart!
ik vind bokt heel leuk en erg verslavend!

BEDANKT!

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:51

Ik vind ook dat jullie het errug goed voor elkaar hebben hoor!!! Goed gedaan!!!!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 02:23

Bij deze wil ik jullie ook bedanken, ik vind bokt een geweldige site!
In november ben ik op deze site beland door Steef dus Steef bij deze ook bedankt!
Ik was eens aan het chatten bij horses (voor het eerst geloof ik) en toen zei hij iets in de richting van dat ik maar eens naar Bokt moest gaan kijken.
Ga vooral zo door!!! Mijn complimenten!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:29

hahah thanks to Bart en Heike heb ik er een verschrikkelijke verslaving bij en moest ik adsl aanschaffen om uit de rode cijfers te blijven (thuis EN werk). Ik leef tussen werk, paard, marco, hond probeer tussendoor veel te bokken Tong uitsteken Knipoog .

Dank zij bokt heb ik nu een leuk stel mensen om me heen die ik ieder op hun eigen manier waardeer. Deze groep soms onterecht de kliek genoemd wordt iedere keer weer groter en gezelliger iedereen is welkom.

Omdat er nu ook een flinke groep mannen om ons heen zit is er dus as zaterdag de eerste Lan-ParT waar de bokt mannen zich flink kunnen uitleven Cool . De bokt vrouwen gaan denk ik een paardentoer door de omgeving maken en flink wat teris spelen en natuurlijk BOKKEN (als er een pc vrij is Frusty .

Tja de caps pff lang verhaal MAAR het goede nieuws is dat mensen zich opnieuw kunnen inschrijven door een pb naar mij te sturen voor details.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 18:34

Ik ben niet helemaal vanaf het begin geregistreerd bij Bokt. Precies een maand later trouwens, maar ik ben pas rond 30 april ofzo "actief gaan bokken". Ik heb Bokt ontdekt toen ik op MSN aan het chatten was met Pam en Spirit.
Door Bokt ben ik trouwens anders (beter vind ik zelf) gaan forummen. Zoals sommigen weten ben ik een ex-BPP'er.

Wat ik soms ook merk, en ik weet niet waar het aan ligt, is dat ik op andere forums veel makkelijker en sneller post dan op Bokt. Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, volgens mij is het wel duidelijk zo.

Maar goed, ik ben toch wel aardig verslaafd geraakt aan Bokt. Dat merkte ik vooral toen ik bijna 6 weken zonder PC zat. Toch wel handig zo'n bieb Knipoog Nu ben ik trouwens wat aan het afkicken, niet alleen van Bokt maar gewoon wat minder op Internet. Lukt aardig, al zeg ik het zelf

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 18:42

Sypheron schreef:
:+: Helemaal mee eens Carola! Bart en Heike geweldig bedankt!! Jullie weten niet hoe blij ik ben door bokt maar ik denk dat jullie wel ongeveer een indruk hebben. En dat terwijl ik (nog) niet eens paardengek ben, maar dat zit er zeker aan te komen! het wordt steeds erger met mij! Knipoog

*LOL* Haha, dat vind ik nou leuk. Weet je, het paardenvirus is zwaar besmettelijk, en als je het eenmaal hebt is het ongeneeselijk. Maar het is wel een ontzettend leuke ongeneeslijke ziekte! En je bent beslist niet de eerste die er op zo'n manier mee behept raakt...
Niet tegen verzetten, gewoon laten gebeuren. Join the club!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 18:43

Er zijn ook veel mensen van de BPP gekomen naar bokt, want Heike had dat adres daar geloof ik neergezet, een week later (ongeveer) had ik me aangemeld , maar vond hier geen hol aan dus ben ik op de BPP gebleven, maar Bonnie was er toen mee gekapt dus ben ik naar Bokt gegaan Haha!

Dat was mijn verhaaltje Schijnheilig

Nu over de toekomst(haat geschiedenis namelijk),
hoe lang zal bokt nog gaan bestaan denken jullie Verward

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 18:57

Helemaal, met iedereen eens. Bedankt!!

Ennuh weetje wat ik zag???? De bit lag in de bus, en daar staat bokt ook in! (misschien wisten jullie het al, maar toch).
Het gekke was dat ik een soort schok kreeg en schrok. He? Verward En toen voelde ik me een beetje trots.. Verward Tong uitsteken Schijnheilig Dat ik op dat forum kom Pling

hier is het stukje:
Afbeelding

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 19:17

Kunnen wij ook een bokt e-mail adres krijgen?

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:48

Ode aan Heike en Bart Haha!:D:P

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:51

Pouskintje schreef:

Ja,lijkt me erg leuk!!!!!!!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 23:10

Pouskintje schreef:

Ik reserveer alvast ikke@bokt.nl *LOL* *LOL* *LOL* bij deze.

Het enige nadeel aan Bokt is dat het enigsinds verslavend is, maar kleine geitjes blijf je houden.
Het levert leuke contacten op, nieuwe visies, pittige dioscusies, kortom ik vermaak me hier uitstekend. Heike en Bart bedankt voor alle moeite die jullie erin stoppen.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 00:04

Ik ben Bart en Heike ook zo enorm dankbaar voor Bokt!!! Niet alleen omdat ik nu deel uitmaak van één van de boktkoppels, maar ook omdat ik mede dankzij Bokt het laatste half jaar enorm verandert ben in de persoon die ik ben en enorm veel nieuwe vrienden heb gemaakt... Betekent zo ontzettend veel voor me! Lovers

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 00:42

Ik ben Heike en Bart ook dankbaar voor het opstarten van Bokt. En Prisca voor het regelen van de Boktcaps

Als het doorgaat met die Bokt e-mailadressen (wat ik niet denk trouwens) dan ga ik gewoon voor marcel@bokt.nl

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:23

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:55

Dan wil ik wel Dikke@bokt.de *LOL* !

Even zonder gekheid:
Ik weet eigenlijk niet eens meer via welke site ik hier op bokt terecht ben gekomen Verward . Ik weet wel dat ik me had aangemeld en nog niet meteen begon met "bokken", heb het eerst even aan gekeken en toen.... was het hek van de dam Knipoog .
Ik vind het een erg leuke site en voor mij is het ook een stukje "Heimat" hier in Duitsland (alhoewel ik het hier in Dld. ook erg naar m´n zin heb hoor!).
Nu is het zelfs zo ver, dat ik in de pinkstervakantie zelfs naar Ned. wil komen om te meeten Lachen (het zijn toch ruim 650 km!).
Complimenten aan de makers Lachen !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 27-03-02 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt