Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!! Al die paginas hoef je ook niet te lezen, toen ik erin stapte, had ik de eerste- en de laatste 10 pagina´s gelezen, iedereen kan zó meedoen als hij/zij er zin in heeft!Sterre schreef:Hoi Laui,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg jammer vind dat het doorvraag-topic gesloten is! Naar mijn mening is het een absoluut onschuldig topic, zonder ruzies of wat dan ook! Over was het eigenlijk niet, er werd toch achter elkaar op gereageerd![]()
!! Al die paginas hoef je ook niet te lezen, toen ik erin stapte, had ik de eerste- en de laatste 10 pagina´s gelezen, iedereen kan zó meedoen als hij/zij er zin in heeft!
Mag ´ie alsjeblieft weer open?????
Groetjes, Caroline

Net als Marije ook al zei: Degene die dit topic niet leuk vinden, hoeven toch niet te kijken??? Dat heb ik met een aantal topics ook, de bokt-soap bijv. ik vind er geen bal aan, maar een hoop andere blijkbaar wel, prima toch??? Hoezo vind je het besluit democraties? Er is aan ons niet de vraag gesteld of we dit topic nog leuk vinden? Kan je het dan niet bij de mesthoop openen? Degene die daar fanatiek op reageerden weten het daar ook wel te vinden
! Ik vind het echt een beetje flauw! En in dit geval kan ik er ook geen begrip voor opbrengen!
-goed ABN gebruikt

Laui! schreef:Het is wel degelijk democratisch. Ik had mijn twijfels, heb die geuit, en toen hebben mijn mede mods gezegd dat ik er maar mee moest doen wat ik wilde. Goed, het is uiteindelijk wel mijn beslissing geweest.
Dit topic liep ook al een lange tijd en it was fun for as long as it lasted. Er zijn een hoop mensen die er lol aan beleefd hebben, maar er zijn ook mensen die het de keel uit begon te hangen. Misschien dat jullie je over een paar maanden weer op een soortgelijk topic uit kunnen leven. Bovendien wil ik dat iedereen lol aan het kippenhok beleefd. Dus ik hoop dat jullie dat ook een beetje begrijpen? En er zijn nog genoeg andere lollige topics, evt opnieuw te verzinnen.

flair schreef:pff wat een gezeur zeg, dat doorvraagtopic is al zo lang aan de gang, het word mij ook een beetje langdradig hoor.
Daarmee kan je eeuwen doorgaan, en ergens op slaan zal het nooit doen.
, er zijn nog genoeg andere dingen die je kan aanklikken
!Laui! schreef:En het doorvraag topic. Was leuk, is een beetje over. Er zijn nog meer topics die zo langdradig en nietszeggend zijn dat ze hoog op de lijst staan van topics die snel verplaatst gaan worden. 200 pagina's langdradige slowchat is voor nieuwe mensen niet meer te volgen, voegt niets toe en het hoeft wat mij betreft niet meer door te gaan.
*Marije* schreef:[Sinds gisteren ochtend (19/3 0.00 uur) zijn er in dit topic 102 berichten geplaatst door 27 personen.
Is dit een slowchat die een beetje over is?
[/quote]
Sypheron"]
[quote="*Marije* schreef:[Sinds gisteren ochtend (19/3 0.00 uur) zijn er in dit topic 102 berichten geplaatst door 27 personen.
Is dit een slowchat die een beetje over is?
[/quote]
27 personen noem ik niet veel tegenover de massale hoeveelheid bezoekers die bokt tegenwoordig heeft! Daarnaast zijn het steeds dezelfde personen dus dat wordt inderdaad een slowchat. Ik vond het in het begin ook wel leuk maar nu was het voor mij ook wel een beetje voorbij...
Laui! schreef:Dit topic liep ook al een lange tijd en it was fun for as long as it lasted. Er zijn een hoop mensen die er lol aan beleefd hebben, maar er zijn ook mensen die het de keel uit begon te hangen.