}>
Citaat:Ik vind het ook wel mooi bij sommigen, wenkbrauw piercings en navel piercings dan ook ja. Zou het wel tof vinden maar doe het toch niet, ben ik ook niet echt het typ voor denk ik. Ten tweede zou mn moeder me het huis uit zetten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Ik vind het ook wel mooi bij sommigen, wenkbrauw piercings en navel piercings dan ook ja. Zou het wel tof vinden maar doe het toch niet, ben ik ook niet echt het typ voor denk ik. Ten tweede zou mn moeder me het huis uit zetten
.
. Ik heb al een hekel aan oorbellen dus laat staan andere dingen.
(oeps sorry). 5x per week trainen dan zijn die dingen ook niet makkelijk
. Prisca schreef:Laui ik heb hem wel door maar ik moet het toc netjes houden. Tja anders krijg ikweer op mijn duvel van een moddie
.
Mhh diegene ziet dus het liefst zijn vriendin onder de piercings enz........ KICKEN. Dat gaat wat worden daar
.
Maaike schreef:mogen we jou wel pesten dan assie??? maakt mij niets uit hoor pestbare mensjes genoeg hier maar als jij je spontaan aanbiedt... tja wie ben ik om Nee te zeggen?
}>
chrico schreef:Foei, ik als cybermam van Assie was diep geschokt toen ik las dat jullie mijn cyberdochter willen gaan pesten. Ik vind dat jullie Roy maar verder moeten pesten want als je uit een vissenkom komt en zo hapt, ja dan verdien je het wel