nostalgie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

nostalgie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 20:41

Ik weet dat ik niet de enige ben... Dorée is iig on my side zeg maar... Maar ik vroeg me af of niemand de PMU miste. De PMU bestaat nog steeds (Dorée en ik hebben laatst nog een t-shirt gefabriekt en er stiekum ergens PMU op gezet), maar er gebeurt niets mee...
Ik ben ook niet zo geïnspireerd (zie mezelf liever ook niet onder mijn bureau liggen op m'n werk), maar eigenlijk mis ik het wel. Het sloeg totaal nergens op, en volgens mij volgde echt niemand het nog (incluis mijzelf), maar het was zó grappig!
Ik bedoel maar... wat wij al niet uitgespookt hebben (we hadden het alleen nog maar bedacht)... Ik vrees wel dat de PMU langzaam een tergende dood aan het sterven is, want er is wel véél veranderd, maar toch.... Zou er echt niet iemand zijn met een geniaal idee wat ook zo intens grappig is?

Misschien moet ik toch maar nieuw UI nemen... Eentje met PMU 4-ever ofzo! Cool

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:50

nee sorry kan niet echt zeggen dat ik het mis.. Komt ,me op dit moment ook even niet zo bekend voor?? Verward

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:52

PMU??? wat mis ik hier??? sorry maar ik ben blonT Haha!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:11

Ahh jullie hebben je te laat geregistreerd!! Hebben de pret gemist! Maar je bent alleen een die-hard PMU-er als je ultimate Bart-ven bent!

Enne, Lau, hier heb ik al een keer eerder een topic over geplaatst (wij zijn cool, Da ParT-Shirt roelzzz!) maar volgens mij was jij degene die de PMU een mes in de rug stak! JIJ hebt het topic gesloten!
En nu opeens gaan huilen dat je het mist!
Nee, maar ik mis het oooooooooook! I'm on your side, don't you worry bout a thing (lalala) alleen ik heb nu geen inet op mn werk Huilen en daar kreeg ik altijd de BRILJANTE Pling (fanTASTiese ook wel Haha! ) ideeen!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:18

Mwoah het idee van je keukentopic kwam op een heel ander moment Dorée! Hoewel dat ook ERG grappig was Haha!

Ennuh wat betreft PMU... ik heb er toen niet veel van meegekregen, maar ik ben nu uiteraard wel Bart-ven (zie mijn topic op Algemeen) Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 14:19

Hmm, ga je mee stalken dan? Haha! Daar heb ik eigenlijk wel weer zin in, ik heb nu mijn rijbewijs, dus ik kan wel een paar peeps in 'mijn' auto laden en dan gaan we Bart stalken.. Don't blame me if we get lost ok? }>

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:25

Reken ook op mij!!! Ik ben van de partij. PMU Rules

Komop dames, pantys ophijssen, strakke rokjes aan, vlag hoog in de stok en we gaan er maar weer eens tegenaan!

Ik haal me bord "Miepje van de Week" weer uit het stof!!!

Bart Here we come

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:40

Afbeelding

Wie oh wie heeft het leukste verhaal en verdient deze titel!!!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:37

Sypheron schreef:
PMU???

Paarden Miepjes United

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:59

Yeah, PMU still rules!!!! Ik mis het oooook!!!!! Haha!
Wat hebben we een lol gehad, jammer van het dramatische einde.... Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:07

Heb toen ook een zeer charmante foto geplaatst geloof ik ...
voor op de shirts *LOL*

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:46

Laui! schreef:
Hmm, ga je mee stalken dan? Haha! Daar heb ik eigenlijk wel weer zin in, ik heb nu mijn rijbewijs, dus ik kan wel een paar peeps in 'mijn' auto laden en dan gaan we Bart stalken.. Don't blame me if we get lost ok? }>

Is goed Haha!

Maar wel voorzichtig aan he, want misschien wil Bart wel vaker opdrachten voor me maken Haha! *LOL*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:22

JAAAAAAAA Ik ga ook mee stalken!!! Haha! Mogen we hem dan ook betasten enzo? *zwijmel* bij de gedachte alleen al!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 10:02

Ga****** Dorée, sickminded whatever...
neuh, we gaan bart bekijken van een afstandje en dan flauwvallen en hopen dat hij ons gaat redden....

Trouwens, ik was ook al miepje van de week hoor! Van de eerste miepjes verkiezing, die had ik lekker gewonnen (ik was de jury dus vandaar).

Ik vind trouwens dat ik de eerste nieuwe miepje van de week titel ook weer verdien... Ik ben nl heel zielig... Dus iedereen moet op mij stemmen en mijn verstandskiezen verhaal! Schijnheilig Anders royeer ik je gewoon uit de club... probleem is alleen dat ik geen idee meer heb wie er nou allemaal lid waren?! Scheve mond
We kunnen natuurlijk ook een wedstrijdje miepige verhalen opzoeken op bokt en dan hier links plaatsen, en dan commentaar erbij zetten... }> Oh boy, dan zoek ik zo maar de link van mijn eigen verhaal, mogen jullie commentaar bedenken! Cool Scheve mond

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 10:04

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 12:47

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:17

Ja, bart is miep van de week. LEt vooral op het onschuldige *trap*

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:25

Van mij mag Bart best de titel Miepje van de week hebben.

Maaaaaaaaaar dan moet hij wel zijn kleding aanpassen. Want miepjes dragen altijd hoge hakken en strakke truitjes en hebben minimaal een navelpiercing.

Dus metamorfose en dan pas de titel. En natuurlijk foto's op Bokt van het resultaat!!! Haha!

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:47

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:55

Piaffe schreef:
Ja, bart is miep van de week. LEt vooral op het onschuldige *trap*

Flauw he trapte wij braaf mee al hulp ?? Komt er een slotje op Huilen .

Dus idd bart is het Miepje van de Week.

Cool

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 15:49

Ik wacht nog op een plaatje van Bart in de miepjes-kleding Haha! Tong uitsteken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 16:34

Hey, ik heb geen navelpiercing hoor... en ik heb de PMU opgericht, bovendien kunnen miepjes maar 1 ding: en dat is nagels groen lakken. Heeft verder het overgrote deel van de miepjes blond (of geblondeerd) haar... We kúnnen natuurlijk Barts haar met waterstofperoxide verven... }>
Enne, misschien dat we Maxima maar op onze club moeten attenderen... die is ook een behoorlijke miep wat mij betreft. Maar het liefst willen we Da Bart als miepje als beschermheer... *grin* Ik vind het overigens nogal miepig van hem, dat getrap... En dan vervolgens slotteren.. Tsk! Het moest verboden worden, ik had t topic graag hier op kh gehad, en daar dan een supermiepjestopic van gemaakt. Waarin iedereen zijn/haar trapkunsten kan verfijnen. Bij gebrek aan beter moeten we dat dan maar met dit topic doen ofzo, al is het wel behelpen...

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 16:36

ik denk niet dat Maxima onder de piercings zit. en als ik jullie grote vriend mag geloven ben ik erg goed ik trappen. ik wil jullie wel een spoedcursus geven.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 16:36

Laui jij kan dat slotje toch weer verwijderen Schijnheilig *hint hint*

Dan kan je hem verplaatsen naar KH en dan kunnen we weer verder gaan Kwijl Schijnheilig .

Aaaaahhh toe lieve laui Kwijl . Jij bent zoooo Cool .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 16:38

Neuh, ik wil t risico liever niet lopen... ik heb Bart al gehint... maar hier is nog een miepige actie (ik kon t niet laten). Hij is wel niet zo geod als die van Bart, maar lachwekkend issie wel }>
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=45051

Oh, en vantevoren ff raden van wie die is... Ik geloof nl dat ik sterk ruzie aan het krijgen ben door deze link... Tong uitsteken Niet mij slaan hoor! Ik heb een Nixon-wangetje... Ik ben zó zielig...