Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Het grappigste is dat de Mastino een slechte naam heeft (agressief etc.) terwijl die van mij juist een enorme schijterd is, ze maakt een hoop lawaai, maar als iemand boe roept is ze weg
. Wel leuk dat jouw hond jou zo beschermt, maar volgens mij doen de meeste dat wel, een vriendin van mij heeft een yorkshire terrier en die beschermt haar ook heel erg, hoe klein dat 'ie ook is.
beschermde hij mij altijd.Wij hadden nog een andere kat Beauty die altijd in mijn kinderwagen bovenop mij sprong,en dus gooide mikky hem eruit en ging aan mijn voeteneind liggen
ook kon je alles met hem doen
en slaapt bij de hond in de mand tussen z'n voorpoten
Is gek op honden,lebbert ze het liefst de hele dag af en slaapt ook op onze hond zijn rug.als we aan komen rijden met onze auto gaat ze altijd voor het raam zitten.Ze ken heel goed op dr achterpoten staan en ook lopen
en verder als je haar gaat aaien gaat ze op dr achterpoten staan.
) en snurkt enormmmmmm
Zijn zoveel voorbeelden maar noem er ff 1..
Als ik op stal kwam, en hij was aan het eten hoorde hij me nooit. Altijd als ik op stal kwam riep ik heel hard 'Rooooobin' en meestal hoort ie me dan. Behalve als ie eet..
dan riep ik zn naam en liep ik naar zijn stal. dan kwam ie rustig aan met zn hoofd naar boven en sprong ie naar de andere kant van z'n stal omdat ie van me schrok!

Ineke2 schreef:Mijn hond Harvey![]()
Hij is vandaag jarig! is 16!! jaar geworden![]()
Het is een dwergpoedel (voor foto zie profiel)
-Als je gaat meezingen met de radio gaat hij janken.
-Als ie dorst heeft pakt hij zijn drinkbak en legt hem bij je op schoot.
-Als er bezoek is gaat hij zich uitsloven, spelen met de bal en maar heen en weer rennen ect...
-Als je ziek bent komt hij je altijd troosten en als je huilt likt hij je tranen op waardoor ik altijd weer moet lachen, gekke hond.
-Hij brengt de krant altijd naar binnen en legt hem op de bank
o ja nog gefeliciteerd he 
zal wel lekkere shampoo hebben...
Maar dan blijft het niet bij een walnoot, nee, dan loopt ze elke minuut naar die zak om een nieuwe te pakken, eerst lag het hele tapijt vol met van die schillen
Maar als je haar dan omduwt blijft ze ook gewoon op haar zij liggen...
)
ten eerste om zijn naam. wie heet er nou Boerenkool???
ten tweede omdat hij koppeltje duikelen om zn stokje errug leuk schijnt te vinden
dan nog omdat hij gewoon cool is
hij had eerst een nieuw speeltje, was er een beetje bang voor, tikte m aan met zn snavel om vervolgens keihard naar de andere kant van zn stokkie te gaan
ach hij is gewoon een beetje gestoord 
*