Wie heeft het mafste huisdier???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ptries

Wie heeft het mafste huisdier???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 14:45

Ik nomineer bij deze mijn hond Orf (voluit Orfana)

* Als ze bang is gaat ze onder de tafel liggen en weet vervolgens niet meer hoe ze eronder uit moet (ze is onder andere bang voor: Verschuiven van dingen in huis, mensen met dingen op hun hoofd --> zie een van de volgende punten, dweilen, afstoffen)
* Als je Jajajajajajaja roept gaat ze zingen
* Ze denkt dat de katten haar puppy's zijn en lebbert ze de hele dag af
* Als je zegt: "hey, daar is oma", dan rent ze keihard blaffend op het raam af
* Ze scheldt (keihard blaffen dus) tegen mensen met petjes, paraplu's, hoofdoeken en raar haar
* Als je iets van een plank pakt wordt ze bang omdat er ooit een keer iets op haar hoofd gevallen is.
* Als je een stok gooit rent ze er heel hard achteraan en vergeet halverwege het rennen waarom ze nou rende
* Als je Oelewoeleboele zegt gaat ze in palen, prullenbakkken, of banken happen
* Als je GVD zegt wordt ze boos
* Ze rent achter fietsen aan
* Ze wil op schoot terwijl ze zo'n 65 kilo weegt
* Ze eet alles
* Als je gaat stofzuigen staat ze voortdurend in de weg, omdat ze wil dat je haar stofzuigt
* Maar ze is ook heeeeeeeeeeeeeeeeel lief.
Als ik dit zo lees denk ik dat ik maar eens een afspraak moet gaan maken met een hondenpsychiater

Hiernaast een paar foto's als bewijs. Wat is ze nu eigenlijk allemaal aan het doen op die foto's??? Ze vind zelf dat je het lekkerst ligt, als je iemand anders ermee lastig valt. Toen mijn vader nachtdienst had en op de bank in slaap viel, was dat voor haar dus de ideale gelegenheid om eens lekker te gaan liggen. De foto in de Gamma outfit, was een wedstrijdje "wie heeft de dikste k*nt" ik hoop dat jullie zien dat Orf dit toch duidelijk wint. Dat rare ding wat ze op een andere foto in haar bek heeft, is haar bal, nouja, datgene wat ervan over is. En tot slot de laatste foto, een close up van het resultaat als je JAJAJAJA roept.

[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014036143 [/img]

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:53

Wat voor hond heb je dan?
Mijn hond is niet zo maf.
Eerder een schatje!
Als iemand me aanvalt gaat ie die gene aanvallen. Lovers
En hij ligt de hele dag in z'n mandje. Maar hij is ook wel al best oud. Lovers

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:54

Mijn parkiet Pio
*die denkt dat ie kan vliegen maar dat kan ie niet Haha! (sukkel)
*Hij van die domme landingen maakt (neerstorten)
*Hij zijn eigen domme naam heeft gekozen (bij alle andere namen begon hij te krijsen)

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 14:57

Orf is een Mastino Napoletano, ze is ook wel heel lief hoor, alleen er zit met sommige dingen een steekje bij haar los Tong uitsteken. Het grappigste is dat de Mastino een slechte naam heeft (agressief etc.) terwijl die van mij juist een enorme schijterd is, ze maakt een hoop lawaai, maar als iemand boe roept is ze weg Haha!. Wel leuk dat jouw hond jou zo beschermt, maar volgens mij doen de meeste dat wel, een vriendin van mij heeft een yorkshire terrier en die beschermt haar ook heel erg, hoe klein dat 'ie ook is.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 15:03

**Mijn kat mikky,
die helaas nu overleden is Verdrietig
Toen ik vroeger in de kinderwagen lag Lovers beschermde hij mij altijd.Wij hadden nog een andere kat Beauty die altijd in mijn kinderwagen bovenop mij sprong,en dus gooide mikky hem eruit en ging aan mijn voeteneind liggen Lovers ook kon je alles met hem doen

**Mijn kat Zwartje,
loopt altijd achter ons aan als we de hond gaan uitlaten,
lebbert graag aan de hond z'n tepels Scheve mond en slaapt bij de hond in de mand tussen z'n voorpoten

**Mijn kat Sweedy,
een randdebiel haarzelfde...haha *LOL* Is gek op honden,lebbert ze het liefst de hele dag af en slaapt ook op onze hond zijn rug.als we aan komen rijden met onze auto gaat ze altijd voor het raam zitten.Ze ken heel goed op dr achterpoten staan en ook lopen *LOL* en verder als je haar gaat aaien gaat ze op dr achterpoten staan.

**Mijn hond lady -is al oud-
Is gek op zwemmen,maar als ze aan het zwemmen is,
is ze vergeten waar de kant is.Ze heeft een bloedhekel aan donkere mensen (ik heb duz een rassistische hond Boos! ) en snurkt enormmmmmm

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 15:08

Mastino's zijn gaaf!

Ik nomineer Robin. Die was zo gek als een deur! Schijnheilig Zijn zoveel voorbeelden maar noem er ff 1..
Op weg naar Kim (Pinky_Girl) stapte ik altijd lekker rustig. Dus ook een keertje lekker rustig in het zonnetje. We waren toen al vlakbij. Lekker met een losteugeltje. Er gebeurde iets met een hek waar hij de hele tijd naar keek. En toen het over was draaide hij zijn hoofd terug en liep 'ie tegen een boom aan! *LOL* *LOL*
En hij was doof als ie at! *LOL* Als ik op stal kwam, en hij was aan het eten hoorde hij me nooit. Altijd als ik op stal kwam riep ik heel hard 'Rooooobin' en meestal hoort ie me dan. Behalve als ie eet.. Extreme duivel dan riep ik zn naam en liep ik naar zijn stal. dan kwam ie rustig aan met zn hoofd naar boven en sprong ie naar de andere kant van z'n stal omdat ie van me schrok! *LOL*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 16:52

Mijn hond Harvey Lovers

Hij is vandaag jarig! is 16!! jaar geworden Party!!
Het is een dwergpoedel (voor foto zie profiel)

-Als je gaat meezingen met de radio gaat hij janken.
-Als ie dorst heeft pakt hij zijn drinkbak en legt hem bij je op schoot.
-Als er bezoek is gaat hij zich uitsloven, spelen met de bal en maar heen en weer rennen ect...
-Als je ziek bent komt hij je altijd troosten en als je huilt likt hij je tranen op waardoor ik altijd weer moet lachen, gekke hond.
-Hij brengt de krant altijd naar binnen en legt hem op de bank

Flootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 16:54

Mijn katje denkt dat ze een hondje is...
Ze apporteert op commando
Ze komt als ik fluit of roep
Slaapt in een mand
Likt zichzelf niet, maar laat dat de andere katten doen
Loopt de hele dag achter me aan
Zit voor het raam als ik thuiskom
Kwispelt (!)

Ik laat haar maar in die waan, maar is dus behoorlijk maf!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 16:57

Ineke2 schreef:
Mijn hond Harvey Lovers

Hij is vandaag jarig! is 16!! jaar geworden Party!!
Het is een dwergpoedel (voor foto zie profiel)

-Als je gaat meezingen met de radio gaat hij janken.
-Als ie dorst heeft pakt hij zijn drinkbak en legt hem bij je op schoot.
-Als er bezoek is gaat hij zich uitsloven, spelen met de bal en maar heen en weer rennen ect...
-Als je ziek bent komt hij je altijd troosten en als je huilt likt hij je tranen op waardoor ik altijd weer moet lachen, gekke hond.
-Hij brengt de krant altijd naar binnen en legt hem op de bank

Wat lief Lovers Lovers o ja nog gefeliciteerd he Haha!

Een beetje offtopic: Inje profiel staat dat ie nog 15 is, moet je wel ff veranderen he Tong uitsteken

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 17:13

rambo mn bok!
kijk maar in mn profiel dan snap je wel waarom Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 17:15

Mag ik Tammy ook nomineren? Is niet echt een huisdier maar oke, ze denkt dat ze een hondje is.
*Loopt los in het bos
*Komt als je haar roep of fluit
*Speelt steeds met Chevy(hond)
*Als ze in de bak staat en ik loop daar ook loopt ze achter me aan. En als ik ga rennen rent ze achter me aan
*Wil niet komen als we naar huis gaan uit het bos. Als we dan weg rijden loopt ze achter de trailer aan.
*Loopt zo een verkeerde trailer in omdat die mooier is(en er niet meer uit willen!)
Er zijn nog zo veel dingen die alleen Tammy doet.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 17:33

Ik nomineer Jopie, en stem op Lukkie, Heike's kat.
Joop is echt geschift, tsja, daar zijn gewoon geen woorden meer voor.
*als ik 'blijf' zeg, wacht hij net zo lang tot ik 'kom maar' roep.
*als ik voetje zeg tilt hij zelf zijn voet op, maar alleen als ik de hoevenkrabber vast heb (en er dus bij sta, anders doet hij het niet).
*als ik z'n hoeven uitkrab komt hij altijd gezellig aan mijn achterkant snuffelen
*hmm, de leukste is nog wel met manentrekken, als hij het zat is steekt hij zijn neus er gewoon pontificaal tussen en gaat superlief staan knuffelen... hij kent mijn zwakke plekken
*als ik erop zit is het vaak een enorm heet beest, maar ernaast is hij zo mak als een lammetje
*laat zich heel makkelijk kisten, is echt een mietje
*is superbraaf ook al kent hij niets of niemand, laat t allemaal lekker over zich heen komen, behalve bij de DA.
*heeft een hekel aan hoefsmeden, kan niet tegen de rook
*is gek op eten, doet daar dan ook álles voor (vandaar al die leuke trucjes)
*vind poetsen het einde, gaat heerlijk staan slapen en wordt pas weer wakker als we gaan rijden
*is doodsbang voor de bal, geen voetbal talentje dus
*kan úúúúúren spelen met niks
*gaat als het zonnetje schijnt heerlijk in t warme zand liggen, en als het zand niet meer warm is schuift hij een paar meter op
*heeft ons regelmatig de stuipen op het lijf gejaagd door midden in de wei languit te gaan liggen (gestrekt, deed niks meer), terwijl er niets aan de hand was
*kijkt altijd onschuldig en weet nooit ergens wat vanaf.
*al helemaal als hij een kuil heeft gegraven van 40 cm diep, er met zijn voorbenen in staat en ik kwaad aan kom lopen (deed ik niet hoor, dat waren de bakkabouters)....
*is superlief voor mijn konijn (kijkt heel goed uit), snapt het principe kleine kinderen ook (is extra voorzichtig als hij zo'n onwetend schepseltje rondsjouwt).
*kent maar 2 tempo's: overdreven traag en bloedjesnel.

Need we say more?

Oh, Voltrack kan ook nog:
*gaat naar het strand, loopt in het water, flikkert in een kuil (tot z'n buik nat), springt er weer uit en kijkt dan of er niets aan de hand is.
*ook op t strand: laat zich achteruit de branding inparkeren, en als er een golfje aan komt neemt hij een enorme sprong en vliegt weg
*stapt in een plas (op het strand), spettert met t water, schrikt van zichzelf en jumpt met een reuzesprong weer op het droge
*kijkt scheel
*weet niet hoe je normaal moet eten
*gedraagt zich nog steeds als een hengst, maar is toch echt al 2 jaar ruin
*doet éxtra voorzichtig met lieve kleine kindertjes, NOT
*denkt dat een smal bospaadje gelijk is aan de renbaan in Duindigt
*snapt het verschil tussen hemzelf en da big boss Hercules nog steeds niet
*gaat achteraan Joop's deken hangen voor de etter
*is liever lui dan moe en doet daar dan ook alles voor.
*heeft een enorme fobie voor andermans achterwerk (ontzag)
*springt opzij als zijn buurman 3mm opschuift.
*rent het liefst recht op bomen of paaltjes af
*gaat in rengalop op een paaltje af, bezorgt iedereen een hartverlamming en springt er vervolgens doodleuk overheen.

Naja, voor meer info... ff geduld! Haha!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 17:33

Mijn kat Muis:
- alleen al omdat ze die stomme naam heeft voor een kat!
- je kan haar vasthouden als een baby en dat valt ze gewoon in slaap
- ze springt altijd boven op mijn hoofd en begint dan aan mijn haren te likken en te eten??!! Verward zal wel lekkere shampoo hebben...
- als je buiten loopt volgt ze je altijd
- ze ligt altijd in de stal van mijn paard te pitten
- als ik haar niet kan vinden dan ligt ze zeker weten in mijn kast bovenop alle rekeningen..
- ze doet altijd van die stomme acties, zoals de bank missen tijdens een sprong enzo, beetje motorische afwijking denk ik...
- je kan heel leuk met haar sjoelen, en dat vind ze nog leuk ook (en dan bedoel ik dat ik dus de kat door de kamer heen duw whahaha)

Ik bedoel maar...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 20:59

Ik nomineer mijn Broertje, mijn vader en mijn moeder. Haha! Haha! Haha! Haha!

Dat zijn 3 apen dus dat maakt het wel duidelijk.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 21:54

Dit is pio Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

ik nomineer Pio
Laatst bijgewerkt door Annelou op 18-02-02 22:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 21:56

Dan nomineer ik mijn eigen hond maar *LOL*
Die is dol op walnoten, er lag in de garage zo'n zak met walnoten die we hadden gekregen van de buren, omdat die zo'n boom hebben. Pakt ze op een gegeven moment een walnoot uit die zak, gaat 'm openbreken en gaat ze met d'r tandjes het binnenste eruit halen omdat ze dat lekker vindt Verward Maar dan blijft het niet bij een walnoot, nee, dan loopt ze elke minuut naar die zak om een nieuwe te pakken, eerst lag het hele tapijt vol met van die schillen Lips are sealed
Nu breekt ze ze zelf niet meer open, maar gaat er zielig naast liggen en laat ze het ons doen Haha!
Ohja ze krijgt af en toe echt van die aanvallen, komt ze hard kwispelend en met de oortjes naar achteren naar ons toegelopen, wil ik haar aanhalen loopt ze weg. Als je met haar gaat spelen doet ze altijd hetzelfde:
Als ze geen zin meer heeft gaat ze zitten en met haar achterpoot in haar oor krabben (daar heeft ze namelijk altijd jeuk aan). Als dat klaar is zakt ze meer naar beneden en gaat ze d'r.... ehm... een gaatje tussen dr poten aflikken Misselijk
En als dat klaar is laat ze zich helemaal zakken, met d'r achterpoot nog in d'r oor en blijft zo rustig nog een halfuur liggen Haha! Maar als je haar dan omduwt blijft ze ook gewoon op haar zij liggen...
Als ik met haar aan het wandelen ben wil ze zoo graag dat ik een stok gooi, wil ik er een pakken wil ze het opeens niet meer en hapt ze in het stuk stok waar ik mijn hand heb. Daarom werk ik altijd met twee stokken, ik pak er snel een, gooi hem weg en ondertussen pak ik de andere. Maar als de eerste stok klein is en je laat het merken, gaat ze er niet achteraan maar kijkt ze er snel even naar en hapt dan snel naar de andere stok om te voorkomen dat je die gooit... Zucht.

Ik moet nu gaan maar er is nog veeel meer hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 01:19

Ik nomineer onze "bijziende" hond Daisy
Afbeelding

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:07

ik nomineer mijn SCHILDPAD Bolle, omdat:
*als je mijn kat voor zijn neus zet valt de schildpad hem aan.
*hij vanuit zijn aquarium met een trappetje op het eiland klimt.
*vervolgens van het aquarium afvalt en om zich heen kijken of hij een nieuw werelddeel heeft ontdekt en dat dus allemaal van hem is.
*hij al 30 jaar is en volgens mij nog lang niet oud en versleten.
*al zijn maatjes (in de afgelopen jaren zijn dat er 2) is verloren.
*wij hem al hebben sinds dat ie geboren is.
*hij eet uit je hand en als je niet oppast eet ie je vinger ook op.
*hij zo met gemak en genot een stuk hart (!) eet.
*hij heeft geen tanden (dat heeft geen een schildpad) en bijt met gemak een flinke wortel doomidden, met zijn lippen.
*als ie in het water zit en je houd je vinger tegen het glas dat wil die je vinger pakken en bijt dus in het glas (keer op keer).
*hij een stoere jongen lijkt maar eigenlijk heel verlegen en issie blij dat ie in zijn schild kan weg kruipen.
*omdat ie gewoon een (super stoere, geweldig, coole, aparte, schattige,bange, boze en grappige) schildpad is.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 16:05

al mijn dieren hebben wat vaags

mijn katten gaan mee wandelen als we de hond gaan uitlaten.

onze hond eet het kattenvoer en mijn katten eten het hondenvoer.

onze ene kat springt in de auto als mijn moeder de tas in de achterklep zet

dus ik vind dat die van mij het zijn Knipoog

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 17:00

oja vergeten onze katten zwemmen in de sloot (ja echt waar) Haha! Clown

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:34

Dan nomineer ik mijn hond Tong uitsteken

Die is ook erg geflipt Tong uitsteken

* als je zegt 'turk' gaat hij helemaal flippen
* als je zegt 'hoofddoek' gaat hij flippen
* als je zegt 'koekiemonster'rent hij gauw naar de tv (denkt dat sesamstraat erop is Tong uitsteken )
*als je roept 'EI'(nah......hoe leg je dat uit sommige mensen zeggen wellens hier een ei op je hoofd en dan leggen ze 2 handen op je hoofd en geven enr dan een tik) dan denkt hij dat je dat dus gaat doen
*als je zegt uit gaat hij zelf zijn riem pakken
*als je roept politie (maar dan op zijn duits) wordt hij helmaal gek gaat keihard janken enzo.
*als je langs een moskee loopt gaat hij daarna blaffen
*lopen er mannen achter je gaat hij grommen en blaffen.

Hij kan nog veel meer en vooral trucjes onder het stoeien!

Eg gewoon een super hond Lovers Lovers Lovers Lovers

En mijn kat kan kick-boxen Lips are sealed Lips are sealed Lovers Lovers

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:50

Ik nomineer:
Mijn hond GABBER omdat
* Hij gek is op KAAS. Echt niet normaal meer. Laatst had ik mn broodje kaas laten staan, kom ik terug, broodje weg. Wat ligt daar in zn mand? juist ja. MIJN broodje! Als er iets anders opzit hoeft ie t niet.
* Als je zegt "koekje" weet ie niet hoe snel hij bij zn kastje moet zijn (daar liggen de koekies in) heeel lief.
* Als je zegt "uit" of voral "mee" gaat ie flippen omdat hij er dan uit mag.
* Hij het heel tof vind om met mijn konijn te spelen! Dan gaat ie blaffen en er rondjes omheen rennen enzo. (alleen mijn konijn dat niet echt tof maagoed)
* Als je zegt "Wies daar?" doet ie zn oortjes "omhoog" en rent ie naar de deur.
* Als je zegt: Poot. geeft ie zn rechterpootje. Zeg je "andere poot" geef ie zn linker!
* Als je hem 1 keer aait kom je nooit meer van hem af. Zo'n slijmbal.
Als je hem aait, komt ie tegen je been aan staan. Zet je een stap opzij dan valt ie om.
* Hij hele abnormale dingen eet (is jat). Zoals Wortels, hamstersnoepjes, en konijnenvoer, en hij eet platen en gras! *arme margrietjes*

Oftwel de tofste hond die er is Party!!
T is een kruising met een schapendoes! un wolletje bol dus (alleen nu niet, we laten hem elke zomer helemaal kaal scheren.. hihihihi)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 20:23

al die honden en katten....
laat ik origineel zijn en mijn pukkievogel nomineren Party!!

Party!! ten eerste om zijn naam. wie heet er nou Boerenkool???
Party!! ten tweede omdat hij koppeltje duikelen om zn stokje errug leuk schijnt te vinden
Party!! dan nog omdat hij gewoon cool is
Party!! hij had eerst een nieuw speeltje, was er een beetje bang voor, tikte m aan met zn snavel om vervolgens keihard naar de andere kant van zn stokkie te gaan
Party!! ach hij is gewoon een beetje gestoord Haha!

voor de duidelijkheid nog even een lieve foto van mijn aga

Afbeelding

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:37

ik nomineer mijn eigen hond!!!
ik heb geen zin om al die punten op te noemen dus dan plaats ik maar een fototje mischien zegt dat genoeg *LOL* *LOL* er zijn alleen nog een paar hele leuke alleen ik kan ze niet meer vinen op mijn comp Verdrietig Verdrietig
Afbeelding
Afbeelding

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:39

Dan ga ik maar ff me rijtje beestjes neer zetten!

Hb een hele lieve maar vreselijk lachwekkende hond,... Spreekt op commando en beschermt me altijd vreselijk *vraagt iemand de weg aan mij, valt hij die auto aan! Lovers *
Ook gaat hij met zijn drinkbak lopen als hij leeg is ... zo voor zich uit schuivend!
Met het uitlaten kan hij soms de eerste 10 minuten gewoon lopen, en dan halvere wege bedenken dat hij naar het bos wil en je om de nek vliegen en netzolang blijven spirngen tot je zegt: OKEY ...*dan vliegt hij zowat de straat over!* of als je niet reageerd blijft hij nukkig staan totdat je om de hoek verdwijnt!
Met allerlei beesten geen moeite heeft, behalve katten!
Altijd heeeeel lief met mijn konijn speelt!
Keer op keer gaat stoeien met de kippen...
en gewoon zo lief is, met zijn eigen willetje!
Als je boos wordt gaat hij hulen *zie foto's!*
Hij een beetje bang is voor Toscar maar Pienke *tja die is kleiner* altijd gaat jenne, omdat hij jaloers wordt!*
*zie genoeg foto's op http://217.120.88.50/eva/axams.htm *

Dan heb ik een konijn, verhaal apart...
Als ik in de ren kom *heeft samen met de kippen 20m2 overdekte ren, heel aso dus!* begroet ze me als een hond, blijf ik lang staan ligt ze lang uit over me schoenen!
Ze altijd eerst mee met de kippen eet en dan pas haar eigen bakje leeg eet *daar kunnen de kips nie bij*
Altijd lief met de hond speelt!
Al 5 jaar mijn knuffel is!
En als een hondje uit de kippenwaterbak drinkt en niet uit der eigen konijnenflesje! Verward
http://217.120.88.50/eva/flappie.htm

verder heb ik nog 2 maffe parkieten!
het mannetje *clausy* gaat altijd gek doen, bijv. Ik klik met me tong, hij gaat ratelen. Ik doe "lalalala" hij gaat RARA "zingen!"
Ook voert hij altijd Trixy *vrouwtje* terwijl die zelf ook wel kan eten...
http://217.120.88.50/eva/trixclaus.htm

En tja me pony is ook erg maf, maar als ik die ga beschrijven wint hij zeker, ... dat is zielig voor de andere kandidaten! Haha!