NATIONALE BATSDAGons eerste jubileum dus voor iedereen *BATS*en speciaal voor toofje een *MEGABATS*ploemp skup bats IEEEEEEEEP
yiiiiiiiihaaaaaaaaa een jaar lang batsdag!!!!!!!! super ik ben dr nog steeds dankbaar *bats**bats*en voor marjo *SUPERBATS*
Jeetje is het alweer een jaar geleden ?? Wat gaat het hard . Geef een MEGABATS naar de Appendoorners hihi .
Nou dan zal ik mn bats ook maar weer uit de kast halen he, nou maar hopen dat ie niet te stoffig is...KOMTIE!!:*BATS!*
Oh, ik heb nog geen Batscadeautje! Ohohohohoh... Maarrrrrrr... ik krijg spontaan een superdesuperdesuper idee... OMG, dit kan nooit goed gaan...Voor iedereen van mij een klein lief *batsje* Enne, ik iep, ploemp, skup etc etc lekker mee!
Jaaaa ook weer ploempen dat is wel weer even geleden zeg . Ik skup ook alle A´s en vooral het ploempende skapie hihi .
Prisca schreef:Jaaaa ook weer ploempen dat is wel weer even geleden zeg . Ik skup ook alle A´s en vooral het ploempende skapie hihi .*snif* moet je skapie weer hebben??? *bats* voor pris }> }> *ploemp* *prik* *ieeeeeeep*
malein je vergeet te *ploemp*en!!!!!! foei!!!!!!daarom ook voor jou *superBATS*enneh zullen we samen pris gaan batsen??? want zij wil skapie skuppen en dat mag niet!!!!! }>
ze hebben mijn vorige reactie weggesplit *bats voor de moddie die dat gedaan heeft*en nee ik ga geen pris batsen wantd as snielig.
nu klopt mijn reactie ook niet meer maar maakt niet uit *ikke weet denk ik welke moddie t gedaan heeft *wel pris batsen want skapie skuppen is ook snielig
iemand vond het leuk om me bericht te verwijderen.....maar iedereen een bats dagbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbatsbats
zo op de valreep van de BATS dag.Geef ik mallien een dikke KNUF want zij is lief .En geef ik Tovi nog een skup voor d'r skapie hihihihihi