Scary!!!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pino

Scary!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 22:32

deze kreeg ik binnen via me email.
Ik heb het verhaal wel gelezen maar ik heb nog niet naar het plaatje gekeken omdat iedereen zegt dat je heel erg schrikt maar je moet eerst het verhaal lezen, hier komt het Haha!
-----------------------------------------------------------------------------------
In 1984 ging een klein meisje met haar moeder een wandeling maken in het bos. Ze deden dit elke week, altijd op zondag omdat het meisje dan altijd zo moest denken aan haar vader. Deze was jaren geleden verdwenen in bos, en zo had zij het gevoel dat ze elke week een beetje hielp met zoeken. Het verhaal ging dat er in een huis in het bos een kwade geest rondwaarde, een geest die het voorzien had op mensen die het bos bezochten. Hoe de geest er precies uitzag wist niemand, maar als je snachts goed luisterde aan de rand van het bos, dan kon je haar horen, jammerend, luid en zo eng dat zelfs de meest dappere mannen er niet naar konden luisteren. Het kleine meisje en haar moeder kenden het verhaal van de geest, maar bang waren ze niet. De moeder had verteld dat het allemaal sprookjes waren, verhalen om mensen bang te maken. De waarheid was echter dat de vrouw daar helemaal niet zo zeker van was, maar ze wilde de enige troost die het meisje van haar vader had, niet bederven. Het bos was haar alles, en ach, waarschijnlijk was het toch maar een sprookje.
Maar op een dag, tijdens de wandeling in het bos, was de vrouw haar dochter plotseling kwijt. Ze schrok, want het meisje liep nooit zomaar ergens heen. Ze riep haar naam hard door het bos, en luisterde vervolgens. Toen in de verte, heel zacht hoorde ze roepen: mama...help me. De moeder zette het op een lopen in de richting van het geluid. Ze rende en rende, het geluid werd steeds harden en duidelijker, en plotseling stond ze voor een verlaten huisje. Even moest de meoder denken aan de legende van de geest, maar de liefde voor haar dochter ging voor. De stem van haar dochter kwam uit het huisje. De vrouw liep voorzichtig naar binnen. Achter in de kamer zag ze iets verdachts. Ze zag een deuropening achter een matras met daarin iets blauws. Ze liep langzaam dichterbij..stap voor stap. Plotseling hoorde ze iets achter zich, en in paniek draaide ze zich om. Niets... opgelucht draaide ze zich weer om, naar de deuropening. Daar zag ze het. Ze wilde gillen, maar daar reeg ze de kans niet toe. De vrouw is nooit meer teruggevonden, evenals haar dochtertje en haar man.
Dit verhaal is echt gebeurd. Klik op de link in dit mailtje om een foto te zien van het verlaten huisje. Het verhaal gaat dat als je goed kijkt, heel goed, minstens een halve minuut lang, je een glimp op kunt vangen van wat de vrouw heeft gezien. Ik heb het niet kunnen ontdekken, jij misschien?
Je schijnt goed te moeten kijken, niet wegkijken, heel geconcentreerd een halve minuut lang naar het blauwe vlakje inde deuropening. Laat je me weten of het jou gelukt is?

[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012681606 [/img]

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:36

jep ik heb dit meeltje ook gehad maar zonder dat verhaal> Weet je wat het is??? Er verschijnt een vrouw en die zie je dan naar voren komen. Hetr is maar hjeel ff maar het is echt niet zo dat je je hoeft e concentreren. e komt gewoon steeds om de halve minuut.. Hmm tis wel grappig gedaan maar ik hoop dat je het niet gelooft?? Dit is echt alles behalve waar! Kijk nog maar eens naar de foto. wedden dat ej het ziet?

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:47

ik schrok me rot!
Ik zat gewoon rustig de reactie van fred lover te lezen zie ik ineens van uit mijn ooghoek iets over die foto heen sciheten.
Ik kreeg mekant een hartaanval Haha!

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 22:51

ja daarom wou ik niet kijken omdat iedereen zei dat je zo zou schrikken, haha de exorcist kijk ik zo maar dit weet ik nog zo net niet Haha!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:52

gadver, als ik ergens niet tegen kan... schrok me echt dood Haha!
ben nogal een lafaard op dit gebied

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:56

Dat plaatje heb ik alleens eerder gezien van sypheron *LOL* Dan schrik je niet meer Tong uitsteken

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:58

wennie schreef:
ik schrok me rot!
Ik zat gewoon rustig de reactie van fred lover te lezen zie ik ineens van uit mijn ooghoek iets over die foto heen sciheten.

dat had ik nou ook... me hart zat in me keel!!! vet vaag, het is zo groot en onverwachts en zo snel... hihi grappig

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 22:59

Maarre..wat zie je dan precies??

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:25

ik zat heel goed te kijken naar dat blauwe puntje, ik dacht dat ik er iets in moest zien... wilde al weer weg kijken want ik zag nix, komt opeens die vrouw, (of wat het ook was)!! ik schrok me dood!!!!!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:27

ik schrok me dood man! ik ga niet nog een keer kijken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:57

Haha, toen ik de eerste keer keek schrok ik ook even omdat het heel plotseling en redelijk snel gebeurt! Maargoed...dit is vast en zeker weer een fabeltje...

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 09:29

Ik schrok me echt rot!!!!!!!! Ik wou gewoon onder mijn tafel duiken en overal om me heen kijken of er geen geest kwam.
Sjonge jonge, ik kreeg gewoon een hartaanval!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 10:42

pfuh, en dan ook nog zo'n scared verhaal erbij!!!!!!! je hebt ons laten schrikken!!!!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:08

Haha, ik kende de foto al Haha!
Maar je schrikt ook eerder, want je gaat doordat het in de tekst staat er echt geconcentreerd naar zitten kijken en dan komt ze ineens uit die deuropening waar je zo geconcentreerd naar zit te kijken *LOL* zo recht naar voren. Zeg maar.
Maar Janie, ik denk niet dat je schrikt nu je weet wat er is gebeurd in het plaatje hoor. Lachen

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:39

ja ik kende het plaatje ook al dus ik schrok niet zo, maar toen ik hem voor het eerst zag kreeg ik ook zowat een hartaanval en ik schoot helemaal naar achtere in m'n stoel *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 13:28

ik schrik nog steeds en heb um toch al vaakgezien Boos! Haha!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:36

sterker nog, ik durf echt niet nog een keer te kijken Schijnheilig
elke keer als ik reacties wil lezen, 'vlieg' ik zo snel mogelijk lang dat enge plaatje Haha! Bloos

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 18:14

Ik heb deze al een keer gezien, schrok toen ook heel erg.
Het is allemaal met de computer gemaakt hoor! Knipoog

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 18:35

Hoi, ik had dat verhaal al 2 keer gelezen, en naar dat blauwe stipje gekeken en ik zag er een hoofd in en ik dacht is dat alles maar toen keek ik net hier nog een keer wat langer om er zeker van te zijn en toen ofeens poef daar was het spook, ik schrok me echt de terig en mijn ogen deden van schrik helemaal pijn echt eng.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 23:32

ik heb nog wel gekeken Lachen. als je gewoon naar het plaatje kijkt is het echt nep, dus als je je niet concentreert op het blauwe vlakje. Ik zag ook een hoofd erin.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 23:48

Ik schrok me rot!!!!!!
Ik ben echt zo'n schijterd wat dat betreft!! Clown *LOL*

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 18:33

Sjonge nu kijk ik er echt nooit meer naar hoor!
Gisteren liet ik het zo aan mn moeder zien, maar die zag nix, dus ik keek zo naar het plaatje en toen kwam ie opeens! waaaaaah echt schrikken was dat joh!

Herbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 20:14

Mijn moeder schrok niet die liep weg en zei ze hadden dat verhaal er niet bij moeten doen want dan weet je al dat er iets komen gaat Kusje

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 20:42

wennie schreef:
ik schrok me rot!

haha juist dat had ik ook was het laatste zinnentje aan het lezen en opeens schiet er iets wits over heen ik zat zo van WHAAA.. huh? nog eens kijken zag niets vwat vreemd later nog eens gebeurde dat weer whahahaha

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 20:47

Ik had dat mailtje ook gekregen.
Bij mij stond er dat ik een paar cm voor het scherm heel aandachtig moest kijken: Ik d8 dat je dan iets zou zien maar toen kwam die vrouw opeens! Nou, ik schrok me onwijs dood man! Ik gaf helemaal een gilletje Bloos . Mijn vader vroeg ook al Wat is er met jou??!!!