Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BartVB schreef:Eerste onderwerp is door Laui verwijderd om behoorlijk voor de hand liggende redenen.
Tweede onderwerp is door mij verwijderd om behoorlijk voor de hand liggende redenen.

kayla schreef:
Leg uit....? Het was gewoon grappig. Waarom mogen topics waarin Doree en co lopen te geiten wel?
Of mocht het niet uit dat wij wat hebben? Sorry!
) 

Death_Squad schreef:Trieste lui zijn jullie!
K vergis me er iedere keer weer in hoe laag sommige mensen kunnen gaan om voor hun eigen bevediging (jaloezie? sexuele frustratie? aandachtsterkort? genegeerd worden? geen sociaal leven? je beter voelen over andermans rug? enz.) anderen aftezeiken, de grond in te boren, belachtelijk te maken, kleineren, vernederen.
Misschien hoeven jullie niet meer naar bokt maar naar een Socioloog of een psychiater, stelletje gedrachsstoonissen met pootjes!
K vergis me er iedere keer weer in hoe laag sommige mensen kunnen gaan om voor hun eigen bevediging (jaloezie? sexuele frustratie? aandachtsterkort? genegeerd worden? geen sociaal leven? je beter voelen over andermans rug? enz.) anderen aftezeiken, de grond in te boren, belachtelijk te maken, kleineren, vernederen.
Misschien hoeven jullie niet meer naar bokt maar naar een Socioloog of een psychiater, stelletje gedrachsstoonissen met pootjes!
de laagheid scheer je erg over een kam, de laagheid komt zeker niet alleen van onze kant , denk dus na voor je iets schrijft en scheld er niet zo lustig op los! 

Death_Squad schreef:Ik sprak voor mijzelf, domn't you worry.
PJ: get something... a life might be a start
Death_Squad schreef:joost als jij zo slim bent als je je voordoet dan ben je nog dommer dan ik dacht! een psycholloog past dezelfde behandeling toe als een psychiater, dus ook dezelfde therapie, een psychiater is iemand die daarbij nog antdeprisivapillen voorschrijft of iets andersIk sprak voor mijzelf, don't you worry.
OK ik schoot iets te ver dooe, jullie doen mensen gewoon pijn!
PJ. ik adviseerde een Psychiater, als jij klaar bent ben je psycholoog, die doen neit aan echte therapie! daarom een psychiater