Ik kwam gisteren super koud thuis na in de natte sneeuwgereden te hebben met een paard dat nog geen 10 meter door de bak wou, eng!!!!
Vroeger had een hengst bij ons dat, die ging dan staken en steigeren enzo, die van mij ging er alleen maar vandoor als hij iets eng vond. Die hengst is anderhalve week geleden na het dekken aan een hartinfarct overleden, heel bizar, nooit wat gemankeerd en ineens dood!!! Sindsdien gaan de manen van mijn paard naar rechts ipv naar links en nu ging hij dus ook staken en steigeren. Ik kwam dus al niet zo vrolijk en erg koud thuis, wil douchen, geen warm water.De verwarming gecontroleerd, geen verwarming. Monteur gebeld, ketel overleden. We nemen na de pasen wel contact met u op!! Ik heb nu dus minstens 3 dagen geen warm water, aaah wassen vanmorgen erg koud, en geen verwarming. Gelukkig koelt mijn huis niet super snel af, het nog steeds 16 graden, maar toch. Maar eens kijken of iemand een elektrisch kacheltje voor mij heeft en vanavond een beetje water koken of zo en dat mengen zodat ik niet zo koud mijn bed in hoef. Hoe deden ze dat vroeger ook al weer???????