Zo erg ben ik niet, maar ik moet wel mijn aggressie kwijt... Ben hevig teleurgesteld in mijn paardenmietje. Grrrrrrrrrrr!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en vraag me af of het ooit nog goed komt met deze wereld! En dan vooral mijn paard aub! Citaat:Op 2001-12-02 20:50, schreef Laui!:
Heb je geen bandjes/pilletjes/whatever dat het gegarandeerd GOED KOMT... Van die: het-komt-allemaal-zeker-weten-goed bandjes/pilletjes/whatever? Want dáár heb ik eigenlijk behoefte aan!![]()
omdat ik er niks aan kon doen. Hij had een lading peper in zijn reet en was niet te stoppen
alssie morgen maar weer lief is. Want ben je boos, pluk een roos, zet m op je hoed, ben je morgen weer zoet...
.
.
. 
Citaat:Op 2001-12-03 16:17, schreef skipperfan:
Oke, hier komt mijn tip en luister maar, het hellupt echt waar!!!
1. Adem rustig in en houd 5 seconden je adem in, adem dan rustig uit en dat herhaal je 5 x
2. Bald dan je vuisten en houd dat stevig 5 seconden vast. Dat herhaal je ook 5 x.
Dan ben je al een beetje rustiger geworden.
Herhaal het dan 2 x per dag, als je weer agressief wordt bij iets, moet je het weer herhalen enzovoorts.
Klinkt misschien een beetje raar, maar het is echt zo
Citaat:Op 2001-12-03 00:23, schreef Lunatic:
En iedereen die de berichten van Laui leest, weet dat zij het heel goed meent met haar paard en meestal is zij degene die mij (en vast vele anderen) aan het lachen maakt met haar topics. PMU bijv.
helemaal met Lunatic eens. Zelfs als Laui boos is is ze nog grappig. Mijn shetje haalt ook wel eens het bloed onder mijn nagels vandaan, maar na een half uur kan ik er meestal wel weer om lachen.