ff afreageren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 20:25

Ik moet me echt nodig afreageren... Is er iets of iemand waar ik tegen aan kan schoppen? Had al bijna Jopie een hengst verkocht, en ik ben ook al bijna bij Vol de stal ingelopen gewoon om m in elkaar te rossen.
Zo erg ben ik niet, maar ik moet wel mijn aggressie kwijt... Ben hevig teleurgesteld in mijn paardenmietje. Grrrrrrrrrrr! Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty Extreme duivel Boos! Boos! Frusty Frusty

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:27

ehhhh misschien tegen de muur??? wil wel eens helpen. niet te hard trappen hoor want dan krijg je auwe voetjes en kan je niet meer knolskeuren

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:31

sjeetje nog 4 daagjes geduld hebben
dan is t weer batsdag
pff beetje flauw hoor laui
gewoon rustig inademen 2 telen vasthouden en uitademen en dat 10 minuten lang en je is weer tot rust
VOILA!

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:38

gewoon ff heel hard GILLEN

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 20:39

Echt, als je er in t bos behang was, en behangselplak, dan had ik m erachtergeplakt en was ik TERUGGELOPEN...
Wat een eikel zeg, wat verbeeld hij zich wel niet? Dat hij lekker mag racen zeker... Nou NOT... wake up asshole... Morgen mag IK hem natuurlijk weer losweken en lief doen en inbuigen en niet kwaad worden (want dat lost niks op), maar ik kan eigenlijk wel garanderen dat hij na afloop 2 gaten in zijn buik heeft waar t vet uitdruipt. Etter!
En dan krijgt dat stuk verdriet ook nog eens eten ook... Ik wou dat t zin had om m verrot te schelden, want dan was ik sneller klaar... Boos!

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:41

wat was er presies gebeurt dan... Verward

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:43

Ik voel hier een hatelijke sfeer bij Clown
Ben je gefrustreerd, wil je erover praten ?
WIJ HEBBEN DE OPLOSSING !
Mediacare, onthatelings bandjes, bestel nu door te bellen naar !@##$&^%* en FL 7,50 over te maken op giro nummer 9876 T.A.V Ontehatelings bandjes.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 20:46

Nou, die knol van mij, die heeft geeneens zaagsel in zijn kop, want dan zou hij nog 10x slimmer zijn dan dat hij is. Wat een ongelofelijke *piep* is t ook. Echt, ongelofelijk, en ik maar denken dattie geweldig is/was. Tjeeees, het is gewoon een homp vlees met een vetrandje, en een ongelofelijke l*llo! Echt, ik sta met mijn bek vol tanden Haha! en vraag me af of het ooit nog goed komt met deze wereld! En dan vooral mijn paard aub!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:47

MOet je paard ook zo'n onthatelings bandje ? uiteraard hebben wij ook nog andere bandjes in onze serie, vraag vrijblijvend naar de voorwaarden.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 20:50

Heb je geen bandjes/pilletjes/whatever dat het gegarandeerd GOED KOMT... Van die: het-komt-allemaal-zeker-weten-goed bandjes/pilletjes/whatever? Want dáár heb ik eigenlijk behoefte aan! Koe

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:51

beetje harde taal laui.

2 gaten in zijn buik?? vol in zijn stal afrossen?? of jopie?? klinkt niet erg diervriendelijk.
reageer je ff af op een baal stro of hooi. sjongejonge. grow up!!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:54

Citaat:
Op 2001-12-02 20:50, schreef Laui!:
Heb je geen bandjes/pilletjes/whatever dat het gegarandeerd GOED KOMT... Van die: het-komt-allemaal-zeker-weten-goed bandjes/pilletjes/whatever? Want dáár heb ik eigenlijk behoefte aan! Koe

D'r is wat te regelen natuurlijk, uiteraard komen daar wel extra kosten overheen, maar ook de wetenschap dat het uiteraard goedkomt.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 20:55

Ik heb t niet gedaan hoor!
Maar hij mag van mij wel even omgebouwd worden tot hobbelpaard. Tijdelijk, want straks vind ik het ongetwijfeld weer ge-wel-dig als hij al zijn rotstreken uit de kast trekt. Maar eventjes normaal doen mag van mij ook wel. Vooral als we een (voor zijn doen) lange rit gaan maken. Was vooral Frusty omdat ik er niks aan kon doen. Hij had een lading peper in zijn reet en was niet te stoppen Verdrietig alssie morgen maar weer lief is. Want ben je boos, pluk een roos, zet m op je hoed, ben je morgen weer zoet...

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 21:12

tja kan me voorstellen dat je kwaad wordt maar ja.
zo'n reactie is IMO wel een beetje overdreven.
ik heb ook weleens dagen dat ik cros wel wat kan doen. maar dan tel ik tot 10 en denk ach laat maar, morgen weer eendag.

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 23:04

schop je broer of je zus in elkaar Haha! Haha!
haha helpt weleens *LOL* }>

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 23:32

Juist ja, dit soort berichten getuigen dus NIET van respect voor je paard. Kun je niet gaan dammen of zo? Dan mag je van mij je bord door de kamer gooien, maar je hebt het nu wel over een levend wezen met gevoel in z'n lijf. En zoals jij erover praat, ben je hem niet waard. Ik zou eerst een paar lessen zelfbeheersing nemen als ik jou was en dan alsnog gaan dammen. Hebben je paarden het in ieder geval een stuk beter dan nu. Zoals al eerder gezegd is GROW UP Boos!

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 00:23

Nou nou, mensen *heft een bestraffend vingertje* neem het niet zo serieus Frusty .
Je hebt allemaal weleens zo'n dag/moment/situatie dat je je paard achter het behang kunt plakken. Ik roep op zo'n dag ook van alles, maar daarna ben je het alweer vergeten Clown .
En iedereen die de berichten van Laui leest, weet dat zij het heel goed meent met haar paard en meestal is zij degene die mij (en vast vele anderen) aan het lachen maakt met haar topics. PMU bijv.
Nu heeft zij is haar dag niet en krijg je meteen "grow up", word dan zelf volwassen en lees tussen de regels door...

En Laui, de krant verscheuren werkt ook heel goed en stofzuigen e.d. ook, dan ben je zo je woede weer kwijt Knipoog .

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 00:33

idd mee eens. af en toe moet je kunnen schelden

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 15:36

ik zeg ook niet dat ze niet mag schelden. ikzelf scheld cros ook weleens uit als ie strontvervelend is.
maar goed ik zwijg verder wel

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 16:17

Oke, hier komt mijn tip en luister maar, het hellupt echt waar!!!

1. Adem rustig in en houd 5 seconden je adem in, adem dan rustig uit en dat herhaal je 5 x

2. Bald dan je vuisten en houd dat stevig 5 seconden vast. Dat herhaal je ook 5 x.

Dan ben je al een beetje rustiger geworden.
Herhaal het dan 2 x per dag, als je weer agressief wordt bij iets, moet je het weer herhalen enzovoorts.
Klinkt misschien een beetje raar, maar het is echt zo

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 16:57

Citaat:
Op 2001-12-03 16:17, schreef skipperfan:
Oke, hier komt mijn tip en luister maar, het hellupt echt waar!!!

1. Adem rustig in en houd 5 seconden je adem in, adem dan rustig uit en dat herhaal je 5 x

2. Bald dan je vuisten en houd dat stevig 5 seconden vast. Dat herhaal je ook 5 x.

Dan ben je al een beetje rustiger geworden.
Herhaal het dan 2 x per dag, als je weer agressief wordt bij iets, moet je het weer herhalen enzovoorts.
Klinkt misschien een beetje raar, maar het is echt zo

en mijn bandjes van FL 7,50 erbij natuurlijk he.... Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 17:38

nou nou nou zeg wat een agressie.
Ben ik ff blij dat ik op school zat.
Ben ook wel eens kwaad op Pink maar als hij me dan weer een keer zo super onschuldig aankijkt schiet ik in de lach en ben ik dat 5 minuten later allang weer vergeten..
Die maffe beesten toch ook.. Lovers

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 17:51

Citaat:
Op 2001-12-03 00:23, schreef Lunatic:
En iedereen die de berichten van Laui leest, weet dat zij het heel goed meent met haar paard en meestal is zij degene die mij (en vast vele anderen) aan het lachen maakt met haar topics. PMU bijv.

ik ben het voor de verandering Schijnheilig helemaal met Lunatic eens. Zelfs als Laui boos is is ze nog grappig. Mijn shetje haalt ook wel eens het bloed onder mijn nagels vandaan, maar na een half uur kan ik er meestal wel weer om lachen.
enne Laui, mag ik nu ook lid worden van PMU??? *LOL*

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:08

Vroeger moest ik altijd theelepeltjes buigen, probeer er maar een knoop in te leggen. en als dat dan gelukt is ze weer recht buigen om weer rustig te worden. Je houd wel altijd kromme theelepeltjes maar het werkt wel.

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:32

Die lepeltjestactiek ga ik ook maar eens toepassen denk ik Clown . Alleen liggen er dan straks allemaal kromme theelepeltjes in de kantine Knipoog .