Jura met de billen bloot :D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 11:51

Veel van ons bokkers weten dat Jura niet zo'n ster is in het huishouden doen Lachen Ok... niets mis mee natuurlijk. Ze heeft een grondige hekel aan afwassen (ok, kan ik ook inkomen, daarom heb ik een vaatwasser aangeschaft voor in mijn nieuwe huisje) en koken is ze ook al niet zo'n ster in. Ze gooit af en toe nog wel eens wat in de magnetron wat redelijk eetbaar is *LOL* Dat wordt dan op een bord gepleurd. Dit bord moet dan natuurlijk wel worden afgewassen en dat is nu juist waar Jura iets op heeft gevonden!! Party!! Tijdens het diner na de boktmeeting in Artis werd het eten geserveerd op plastic bordjes. Omdat er een groot aantal mensen op kwam dagen om te genieten van de Tarly en de pasta met pesto leek dit ons verstandiger dan het doen van een afwas van twintig personen. Dit plastic servies bleek een groot succes volgens Jura! "het is zo makkelijk" zei ze laatst, "ik hoef niet meer af te wassen!!" *LOL* Sinds enkele maanden eet Jura nu dus met plastic bestek, van plastic borden en drinkt ze uit plastic bekertjes. Geniaal Jura!!! Haha!

Tja... ze wilde liever niet dat jullie bokkers dit te weten zouden komen en drukte ons (mij en Claudia) op het hart dat we dit niet zouden melden op bokt. Euhm Maartje, YEAH RIGHT!!!!! *LOL* Dat liet ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen Haha! Je gaat nu met de billen bloot voor geheel bokt! Tong uitsteken

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 11:58

whahahahahaha Go Maartje, heel slim....
vind ik op zich ook wel een goed plan!! (Sorry Maarten, vind het eigenlijk wel een wereldplan!!)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 12:01

hjahahahahahhaha dus wat wil Maartje met haar verjaardag ??

EEN PLASTIC SERVICE ??

Ik heb een pasje van de groothandel dan kan ik het GROOT voor haar inkopen Extreme duivel Extreme duivel .

Hint: 2de hands afwasmachine kopen ?? Hebben marco en ik ook gedaan Haha! .

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 12:29

Hahaha, thanx Maarten! Knipoog *LOL*

Had ik maar een afwasmachine!! In de volgende flat komt er zeker een!! He Clau? Schijnheilig

Gelukkig heeft Maarten niet het magnetron verhaal verteld! Schijnheilig

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 12:32

MAAAARTEN VERTEL ?????

we zijn NIET nieuwsgierig Lovers .

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 12:33

Ze brengt me op ideen.
Ben zelf ook niet zo een huis vrouw,en niet van plan te worden ook.
Een huis vrouw dat ben of dat ben je niet.Woon nu sinds een jaar samen maar ik ga liever terug naar mn moeder,daar werd de afwas altijd voor je gedaan.Dan nog niet te spreken over de was,stofzuigen enz enz.Krijg al hoofdpijn als ik er aan denk.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 12:57

Strijken daar doe ik dus al niet aan! Haha!
Veel te veel werk! *LOL*

Maar die plastic bordjes (+ bekers, bestek en soepkommen Schijnheilig ) zijn echt ideaal hoor! *LOL*

mariska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 13:21

hahaha
Wat een goed idee!

Jura wat kost dat nou zo per maand? Haha! Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 13:25

Mhh zal wel duurder zijn als een fles afwasmiddel Verward .

Maar we hebben een leuk verjaardags kado dus ze kan voorlopig goedkoop (gratis) vooruit hihi.

PS strijken doe ik ook niet koop altijd kleren die je niet hoeft te strijken Tong uitsteken .

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 13:26

bij mij boven staat een grote wasmand met blouses enzo erin.
Als ik of pepper een van die blouses aanmoet wordt ie ter plekke gestreken, en geen seconde eerder!!!!!
Maar Jura, als je aan een vaatwasser begint, kan je ook niet meer zonder hoor!!!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 13:47

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 07:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:01

Maartje wat een geniaal idee! Denk dat ik daar ook eens aan moet beginnen! Ben namelijk ook niet zo'n huisvrouw, zonde van de tijd. En strijken is bij mij ook al afgeschaft. Ik heb gelukkig wel een droger dus alle kleren gaat er even 5 Minuten in op stand "koud", en dan even in model trekken., op hangertjes ophangen. Klaaaaar! Lachen
En er gaat gewoon ook nog heel veel gewoon de droger in tot het droog is hoor! Als het klaar is moet je het alleen wel even op tijd eruit halen anders is het echt geen gezicht!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:18

Hey, damn.. Had toch wel fotos verwacht in dit topic Tong uitsteken

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:18

Een droger komt er ook in de volgende flat! *LOL*

Maarre...ik merk dat er meer van jullie niet zulke goede huisvrouwen zijn! Haha!
Ik ben dus niet de enige! Schijnheilig

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:34

het is wel handig gevonden, maar inderdaad erg slecht voor het milieu!

ik laat mijn vriendje straks gewoon afwassen als we een eigen huisje/flatje hebben Haha! ben ik er ook mooi vanaf }>

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:47

Huisvrouw spelen? Daar hebben wij het toch veel te druk voor. Weet je wel hoeveel tijd dit forum kost? Meer iets voor mijn vriend denk ik..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: dimmelim op 2001-11-29 14:48 ]</font>

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:49

Hahahaha.. een erg bekend verhaal.. ik eet dan nog net niet van plastic borden (bekertjes heb ik ooit wel gebruikt *LOL* ), maar ik vind koken (voor mezelf), strijken, afwassen en afdrogen etc. etc. (het hele huishouden dus.. *LOL* HELEMAAL NIETS!
Strijken doe ik nooit.. ergens heb ik nog een strijkbout liggen uit het jaar nul, maar waar...???? Verward
Om een voorbeeld te geven.... morgen ga ik naar Marijke (ook van bokt) en zou vanavond nog even bij mijn vriend langs. Hij had zijn scheerapparaat hier nog liggen. Nou sprak ik hem net over de telefoon... dus zeg ik tegen 'm.. dat ik zijn scheerapparaat wel mee neem.. zegt ie.. die heb ik al.. Verward Bloos Frusty Is ie hier dus vanochtend geweest om dat ding op te halen terwijl ik nog op bed lag. Zegt ie.. moeilijk te vinden dat ding.. Ikke: Hoezo? Hij lag toch gewoon op het kastje in de huiskamer? Verward Hij: Ja, weet ik .. maar het was nogal lastig om bij dat kastje te komen... Lips are sealed

Niet dat bij mij hier alles over de grond ligt ofzo, maar ik ben best wel een beetje rommelig.. afwas die lang blijft staan, glazen van gister nog op tafel, mijn bureau bij de computer is altijd een troep.. enz. Dit is dus zijn manier om te zeggen dat het weer eens tijd is om op te ruimen. *LOL*

Nou, ik ga maar eens hard aan de slag... *LOL*

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:50

Citaat:
Op 2001-11-29 14:18, schreef BartVB:
Hey, damn.. Had toch wel fotos verwacht in dit topic Tong uitsteken

Foei Bart!! Bloos

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 15:06

Haha, Maartje brengt idd de bokkers op ideeën met dat plastic servies. Maar als ik jullie 1 raad mag geven. Probeer nooit iets op te warmen in de magnetron wat op dit plastic servies ligt. Een zeker iemand Schijnheilig heeft dit namelijk wel geprobeerd maar het bordje kwam er toen nogal gekreukeld en half gesmolten uit geloof ik. Drie keer raden wie een dergelijk bordje in de magnetron zet... Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 15:12

Hahaha ik wist dat je het ging zeggen! Schijnheilig *LOL*

Ach, ze hebben nu toch al een heel vreemd beeld van me! Knipoog
Oja, nog een tip: doe niet te zwaar eten op je plastic bordje en pak het dan ook vooral niet aan 1 kant vast! Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 15:14

Voor diegene waar Maarten het over heeft.. (ik weet het namelijk nog steeds niet Schijnheilig ) Er bestaan ook van die plastic achtige wegwerpborden die je wel in de magnetron kunt stoppen.. Lachen
Je hebt ze in verschillende soorten en ook met vakjes erin.. Kunnen heeeeeel makkelijk zijn Knipoog

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 15:14

hihihhi ik had al zo´n vermoeden dat dit het was Maartje Extreme duivel .

Ach zo leer je iedere keer weer wat bij *LOL* Party!! .

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 15:22

Jazeker was dit Maartje. Ze probeerde volgens mij pannekoeken op te warmen in de magnetron. Hmmm... of dat heeft gesmaakt daar ben ik niet zo zeker van. Pannekoeken hoor je te bakken in een pan Maartje! *LOL*

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 15:29

Nou.... Verward Dat weet ik zo net nog niet Maarten.. Lachen
Die magnetronpannekoeken van de Aldi zijn anders heeeeeeel erg lekker hoor Lachen

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 15:53

Die pannenkoeken die ik koop, zijn van de AH en heeeel lekker hoor! Vork

Al moet ik toegeven dat pannenkoeken die je zelf bakt nog het lekkerste zijn en ik kan heel goed pannenkoeken bakken! (Maar ben er te lui voor Haha!)